To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - kilka podstawowych pytan

Lbzdz - 2008-08-26, 22:48

Zgadza się. Jego poziom sprawdzasz gdy moto jest w pionie, niewkręcając bagnetu.

Jedynie przekładnie w tylnym kole smaruje inny olej.

Anonymous - 2008-08-26, 23:31

olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????
Divastion - 2008-08-27, 08:08

koniecznie musisz zaglądnąć w serwisówkę, ona odpowie Ci na większość nurtujących Cię pytań... sprawdź TU
Todek - 2008-08-27, 09:49

chopers napisał/a:
olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????




Tak dokładnie, uzupełnia się przez ten otwór z bagnetem. :lol:

Przy wymianie zalej 3 litry, powinno być OK.

Po wymianie uruchom silnik, zagrzej, wyłącz, poczekaj aż olej spłynie do miski, sprawdź poziom i w razie potrzeby uzupełnij. :lol: :lol:

Ale z mojego doświadczenia wiem, że nie będzie potrzeby uzupełniania. :lol: :lol:

Anonymous - 2008-09-06, 20:55

witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????

Divastion - 2008-09-07, 08:37

Dobrze kombinujesz.... sprawdź jeszcze czy na zimnym ma tak samo, jeżeli tak to odpal motor, i przyłóż rękę do pompy paliwa, jeżeli wraz z dodawaniem gazu, wzrośnie też częstotliwość z jaką 'stuka' pompa, tzn. że z nią prawdopodobnie jest okej... potem idź dalej... trzeba będzie sprawdzić gaźniki...
Anonymous - 2008-10-10, 23:42

witam ponownie



mam dosc banalne pytanie ale ciekawi mnie jedna rzecz: jakie macie obroty silnika na 6 biegu przy prędkości 80 km/h i 100km/h ??

GrimDrakk - 2008-10-11, 08:51

przy 100 z tego co pamiętam to równo 3500, a przy 80 trochę mniej coś chyba ok. 3000, ale rzadko jeżdżę na 6 80km/h...
Lbzdz - 2008-10-12, 08:49

chopers napisał/a:
witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????




Może być to wina ubogiej mieszanki biegu jałowego.

Miałęm podobnie przy zabawie z wydechem. Podkręciłem mieszankę i jest ok.

Anonymous - 2008-10-18, 20:20

co do tych obrotow. ja mam przy 80 km/h równo 3000 obr a przy 100 km/h jakies 3900-4000 obr. czy to jest prawidlowo czy bledy we wskazaniach obrotomierza lub predkosciomierza???
Divastion - 2008-10-18, 20:28

zależy który bieg masz wbity przy tej prędkości :mrgreen:
AJK - 2008-10-19, 00:07

:lol:
Anonymous - 2008-11-21, 18:02

chodzi mi tylko o szósty bieg. mam kolejne pytanie: do czego służy 'temperature sensor' - tak jest napisane w serwisówce, który znajduje się pod termostatem a do czego czujnik na dole chłodnicy??????
Todek - 2008-11-21, 18:05

Temperature sensor, podaje sygnał do wysterowania wskaźnika temperatury, który jest na dole obrotomierza :-D , a czujnik na dole chłodnicy załącza wentylator. :-D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group