To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 500 - kontrolki

Cychol - 2009-02-08, 20:00

to jest kontrolka światła STOP, mignięcie świadczy o tym, że żarówka w STOPIE jest Ok, jeżeli kontrolka zaświeci się na stałe, znaczy że żarówka się przepaliła
Cezar - 2009-02-08, 22:07

Chodzi Ci o "Tail Light" ?

Jeśli tak to TU masz co nieco o tym...

Generalnie można powiedzieć, że jest to kontrolka powiadamiająca o jakimś problemie z lampą stopu.

To, że się zapala na chwilę przy uruchomieniu jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem...

Jeśli interesują Cię jakieś większe konkrety na ten temat to powiedz...

Chyba, że chodzi Ci o inną kontrolkę?

Anonymous - 2009-02-09, 16:29

Dzięki za podpowiedź,zaraz nasówa mi się kolejne pytanie,a co z kontrolą ładowania akumulatora,czy jest w jakiś sposób sygnalizowane?
Cezar - 2009-02-09, 17:06

zamorek napisał/a:
Dzięki za podpowiedź,zaraz nasuwa mi się kolejne pytanie,a co z kontrolą ładowania akumulatora,czy jest w jakiś sposób sygnalizowane?


nie ma !

Dziubek - 2009-02-09, 17:07

nie ma kontrolki od ładowania
andryszek - 2009-02-09, 17:24

Jak wspomnieli wczesniej koledzy - takiej kontrolki nie ma, ale jest miejsce na tablicy (po srodku), by taka kontrolke zamontowac. Mialem takie cos w poprzedniej Shadowce, ktora kupilem od Opla, wiec jak by co - on moze cos wiecej na ten temat powiedziec...
Anonymous - 2009-02-09, 17:25

Dzięki :mrgreen:
Mateusz - 2009-02-10, 07:30

Cezar napisał/a:
zamorek napisał/a:
Dzięki za podpowiedź,zaraz nasuwa mi się kolejne pytanie,a co z kontrolą ładowania akumulatora,czy jest w jakiś sposób sygnalizowane?


nie ma !


???? A Tail Light nie ma tej funkcji? Jak mi rozwaliło akumulator w 500 to Tail Light mi się świeciło, bez względu na to, czy silnik był włączony czy nie???

Cezar - 2009-02-10, 11:31

Mateusz napisał/a:
Jak mi rozwaliło akumulator w 500 to Tail Light mi się świeciło, bez względu na to, czy silnik był włączony czy nie???




Nie wiem czy to pytanie czy stwierdzenie? :)

Lampka tail light świecić może jeszcze na stałe, jeśli w obwodzie elektrycznym pojawi się zwarcie lub rozwarcie.

Ale nie odnosi się ona wprost do braku, czy nie braku ładowania.

Mateusz - 2009-02-10, 11:34

Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Jak mi rozwaliło akumulator w 500 to Tail Light mi się świeciło, bez względu na to, czy silnik był włączony czy nie???




Nie wiem czy to pytanie czy stwierdzenie? :)

Lampka tail light świecić może jeszcze na stałe, jeśli w obwodzie elektrycznym pojawi się zwarcie lub rozwarcie.

Ale nie odnosi się ona wprost do braku, czy nie braku ładowania.


Stwierdzenio-pytanie z akcentem na zdziwienie. :-)

To, że świeci na stałe to przerobiliśmy jadąc do Przyjezierza :-) Natomiast później, jak nie miałem ładowania z winy akurat akumulatora, też mi świeciła. Ale że u mnie jakieś dziwy czasem się pojawiały więc ... :-)

Cezar - 2009-02-10, 11:38

Mateusz napisał/a:
Natomiast później, jak nie miałem ładowania z winy akurat akumulatora, też mi świeciła. Ale że u mnie jakieś dziwy czasem się pojawiały więc ... :-)




Wydaje mi się, że to właśnie przez Twoje problemy z elektryką, ośniedziałe przewody, niekontakty, przez to świeciło bo było pewnie jakieś rozwarcie obwodu...

Mateusz - 2009-02-10, 12:28

Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Natomiast później, jak nie miałem ładowania z winy akurat akumulatora, też mi świeciła. Ale że u mnie jakieś dziwy czasem się pojawiały więc ... :-)




Wydaje mi się, że to właśnie przez Twoje problemy z elektryką, ośniedziałe przewody, niekontakty, przez to świeciło bo było pewnie jakieś rozwarcie obwodu...


Przestało natychmiast po wymianie aku. A nic nie czyściłem poza klemami. A klemy czyściłem jeszcze na starym - pomny problemów z prądem u Sztywnego zdaje się :-) . Wyczyszczenie nie pomogło, założyłem nowy aku i od razu przestało świecić a motor lata :-)

Cezar - 2009-02-10, 12:31

Mateusz napisał/a:
Cezar napisał/a:


Wydaje mi się, że to właśnie przez Twoje problemy z elektryką, ośniedziałe przewody, niekontakty, przez to świeciło bo było pewnie jakieś rozwarcie obwodu...


Przestało natychmiast po wymianie aku. A nic nie czyściłem poza klemami. A klemy czyściłem jeszcze na starym - pomny problemów z prądem u Sztywnego zdaje się :-) . Wyczyszczenie nie pomogło, założyłem nowy aku i od razu przestało świecić a motor lata :-)


No to pewnie akumulator był rozwarciem obwodu :)

Mateusz - 2009-02-10, 12:34

Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Cezar napisał/a:


Wydaje mi się, że to właśnie przez Twoje problemy z elektryką, ośniedziałe przewody, niekontakty, przez to świeciło bo było pewnie jakieś rozwarcie obwodu...


Przestało natychmiast po wymianie aku. A nic nie czyściłem poza klemami. A klemy czyściłem jeszcze na starym - pomny problemów z prądem u Sztywnego zdaje się :-) . Wyczyszczenie nie pomogło, założyłem nowy aku i od razu przestało świecić a motor lata :-)


No to pewnie akumulator był rozwarciem obwodu :)


I to wyjaśnienie do mnie trafia :-)

Anonymous - 2010-03-07, 10:06

Witajcie. Przeczytałem post o kontrolkach i szukam tu pomocy. Kupiłem nie dawno i chciałem trochę zrobić porządek z instalacją elektryczną, jedno mi się udało, a znikło drugie. Mam taki problem:

kontrolka lub czujka ciśnienia oleju w mojej VT700 świeciła jak należy, a teraz kontrola oleju zacholery nie chce świecić. I tak myślę: padł czujnik, czy instalacja? nie wiem jak do tego się zabrać, poprostu nie wiem jak sprawdzić czujkę (jakieś napięcia powinna wskazywać czy nie, grom go wie). To co niestety zauważyłem to że ta gumka w której siedzą żaróki panaelu kontrolek jest strasznie niestablina, raz dotkniesz nic nie świeci i na odwrót, ale od ciśnienia już na wszystkie sposoby próbowałem i nie zapala się na amen również przy przekręceniu kluczyka. Stany olejów są ok. Pomóżcie, aż mnie wczoraj głowa się rozbolała, z powodu tego że nie jestem w stanie dojść o co chodzi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group