To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VTX - VTX 1300 - same wady

Anonymous - 2008-07-06, 11:43
Temat postu: VTX 1300 - same wady
Koledzy planuje zmienić vt 750 na VTX 1300 i proszę użytkowników i znawców o wymienienie typowych wad, uciążliwości, mankamentów itp. Nie proszę o zalety bo jeździłem tym i to moja bajka nawet ten rozdział i ta sama linijka :lol:

Wybór padł na 1300 a nie 1800 dlatego piszcie o 1300. Z góry dziękuję :thx:

SHEMP - 2008-07-07, 06:52

Mój mechanik twierdzi że jednak lepiej 1800, w 1300 problem jest ze zbyt małymi gaźnikami - zarzuca nono-stop swiece, ale to mały pikuś - często ponoć się zdarza "urwanie" zaworu - co wtedy chyba sam wiesz. Ostatnio miał taki przypadek u klienta zaraz po wyjechaniu z garażu gdy silnik pracował na wolnych obrotach. :evil:
Anonymous - 2008-07-07, 13:30

Ja z kolei slyszalem opinie ze VTX 1800 to poprawiona wersja VTX 1300. Chodzilo o hamulce, zawieszenie przednie i i cus wlasnie z gaznikami.
Anonymous - 2008-07-07, 15:32

a jakie są zawory hydrauliczne czy regulowane na śrubki czy płytki. Myślę, że 1800 dużo więcej potrafi spalić jak się odkręca solidnie. A może szukać sabre 1100?
opel3366 - 2008-07-07, 17:49

Moim zdaniem VTX 1300 ma jedną poważną wade :

Zbyt mały silnik , tak o mniej/więcej 500 cm3 ;-)

Rocker - 2008-07-07, 19:04

Jeśli można to moim zdaniem VTX 1300 ma jedną, poważną wadę, za dużo je ma ;-)
Anonymous - 2008-07-09, 00:03
Temat postu: ...
witam



bierz WTX-a 1800 jeśli tylko budżet na to ci pozwala, słyszałem od użytkownika że 1300 strasznie się grzeje, co więcej nawet w dni chłodne przy spokojnej jeździe miejskiej, a latem to już porażka. Jeśli budżet masz skromniejszy to raczej kieruje się na shadowa 1100, ja tak bynajmniej zrobiłem i nie żałuje.



pozdrawiam

derduch - 2008-07-09, 07:38

Witam

Mam VTX 1800 C3 i zawsze po przyjździe z krótkiej miejskiej jazdy włącza się wentylator. To chyba wada dużych pojemności.

michorg - 2008-07-09, 10:18

po krótkiej miejskiej jeździe w VT1100 też ząłącza się wentylator zatem tak zapewne ma być :mrgreen:
Anonymous - 2008-07-10, 00:00

co znaczy grzeje się :?: jak się włącza wentylator to gut bo termostat działa, gożej jakby się nie wyłączał. Dzwoniłem do prawie wszystkich aso i żadnych typowych wad nie ma. A prosiłem o poradę względem awaryjności czy 1300 czy lepiej 1100. Nie są awaryjne i nowsza konstrukcja usłyszałem.
SHEMP - 2008-07-10, 07:35

Z wentylatorem podobnie jest w samochodach Honda - pewnie wynika to z objetości i konstrukcji układu. Szybko się włączają, ale nigdy nie zdarzyło mi się przegrzać, a lubię przycisnąć :twisted:
michorg - 2008-07-10, 11:04

nie wiem jak jest z 1300 ale po tym co przechodziła moja 1100 z '87 z ponad 65 000 przebiegiem uważam, że sprzęt jest nie do zajezdzenia !!! :mrgreen:
Anonymous - 2008-07-10, 16:27

tego teżsię spodziewam po 1300 - bo na trwałości mi b.zależy. słyszałem że 1300 niekture lubią kopcić na czarno? spotkał się ktoś z tym :?:
jamar - 2010-07-29, 16:24

odświeżę trochę temat: czy ktoś mógłby opisać różnice w prowadzeniu i obsłudze pomiędzy VTX 1300 Retro a Yamaha Royal Star Venture. ?
maciejka - 2010-07-29, 16:48

to tak jakby porównac tira z dostawczakiem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group