Mechanika ogólna - Dymienie na czarno :( i palenie oleju
Anonymous - 2007-08-08, 16:10 Temat postu: Dymienie na czarno :( i palenie oleju A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.
Jakies porady ?? pomocyyyy
Mateusz - 2007-08-21, 20:10 Temat postu: Re: Dymienie na czarno :( i palenie oleju
Krzysiek__ napisał/a: | A wiec tak, honda rc14, po remoncie uszczelnienie glowicy i wymiana tuleji cylindrowych zaczela palic olej jak smok, powyzej 1l/ 1000km. Zostaly stare pierscienie, moze to przez to ??? Z wydechow czarny dym niczym z diesla.
Jakies porady ?? pomocyyyy |
Znaczy co? Wymieniłeś gładzie cylindrów?? Wstawiłeś znaczy tuleje czy robiłeś pierwszy nadwymiar?
Anonymous - 2007-08-29, 15:43
wymienione gladzie cylindrow
Mateusz - 2007-08-29, 19:27
Krzysiek__ napisał/a: | wymienione gladzie cylindrow |
Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz
Anonymous - 2007-08-30, 08:43
po regulacji gaznikow czarny dym ustal, czasami zdarza mu sie przykopcic na sino niebiesko, a olej wpierdziela dalej
Globi - 2007-08-30, 10:10
W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:
- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.
Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)
A teraz drugi zapis:
- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.
Pozdr
Mateusz - 2007-08-30, 15:48
Globi napisał/a: | W mądrej "Księdze" dla motocyklistów wyczytałem, że:
- czarny kopciuch - to zbyt bogata mieszanka, czyli gaźnik do regulacji, przytkany filtr powietrza itp pierdoły.
Jak widać, "przepowiednia" z mojej księgi się sprawdziła (pomogła regulacja gaźników)
A teraz drugi zapis:
- błękitny kopciuch - spalanie nadmiernej ilości oleju. To zazwyczaj oznaka zbliżającego się remontu silnika. Luz tłoka i wyrobione pierścienie, albo zbyt luźna prowadnica lub uszczelnienie kanału dolotowego. Czyli chyba jednak te pierścienie będą do wymiany skoro czasami kopci na sino niebiesko.
Pozdr |
Się mi kolory pomyliły No cóż - i tak chyba trafiłem. Ja bym te pierścienie zrobił + (jeśli nie były) to wszystkie uszczelnienia.
sztywny - 2007-08-30, 21:33
Mateusz napisał/a: |
Więc wg mnie pierścienie przepuszczają. Na czarno znaczy z olejem ... gdyby na biało to z płynem chłodzącym. Gdzieś jest mój post z wyjaśnieniami dotyczącymi czarnego dymu pogrzeb trochę to pewnie znajdziesz |
Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!
Pewnie w ogole przestalby pracowac.
Mateusz - 2007-08-30, 22:01
sztywny napisał/a: |
Czy zdajesz sobie sprawe co by sie dzialo z silnikiem gdyby plyn chlodzacy dostawal sie do komory spalania??????? - chyba nie!
Pewnie w ogole przestalby pracowac. |
Zdaję sobie sprawę - powiem więcej - ja WIEM co się dzieje z takim silnikiem Wprawdzie samochodowym ale ... na początku dymi na biało a po jakimś czasie się zaciera. Ale to nie trwa błyskawicznie - zależy od przecieku na uszczelce pod głowicą. Sztywny Kolega napisał, że nie na biało
yanucha - 2007-08-30, 22:10
No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!!
Mateusz - 2007-08-30, 23:26
yanucha napisał/a: | No to jutro zdiagnozujecie moje kopcenie!!!!!!!!! |
W sobotę Jak będziesz na zimno odpalał. Wtedy najlepiej. Chyba, że zostawiasz za sobą zasłonę dymną
|
|
|