Opony - Rozmiar opon do VTX
Dżej dżej - 2017-02-01, 12:16
Może być demonstracja poparcia dla Wodza
A stare opony są dobre na odgrodzenie trawnika od ścieżki. Albo odbojniki do łodzi.
Zibi665 - 2017-02-01, 15:12
Dżej dżej napisał/a: | demonstracja poparcia dla Wodza
| - ha, ha, ha - ... jest demonstracją przeciwko przeciwnikom Wodza, czyli jakby nie patrzeć, też anty
- a pro po, stare opony jeszcze na parkowych huśtawkach widziałem - a i u mnie w aucie taką jedną dobrze po terminie wożę ale w samochodzie i to na zapasie, wydaje się mnie, że grzechu ciężkiego niema ... no własnie, po co mi nowa opona na zapas
Dżej dżej - 2017-02-01, 16:10
W Sromowcach Niżnych widziałem jeszcze fajne rzeźby łabędzi ze starych opon.
No i jeszcze to
rads - 2017-02-16, 10:36
Do 1300C (2004) polecam Micheliny Commander II:
Przód - 110/90 B 19 M/C 62H TL (Tubeless)
Tył - 170/80 B 15 M/C 77H TL
Przetestowane w mieście i w trasie. Zresztą poczytaj opinie, gumy naprawdę klasa.
https://www.revzilla.com/...-ii-front-tires
https://www.revzilla.com/...r-ii-rear-tires
powolny - 2017-02-16, 12:40
Pozwolę sobie na wtrącenie pytania .W mojej VT 750 mam z tyłu opony Dunlopa 160-80-15 ,pradopodobnie dętkowe ,bo koło szprychowe i dzisiaj pomierzyłem bieżnik i na środku ma głębokość 2-3 mm . W czerwcu (mam nadzieję ) będę jechał do Portugalii i chyba musiałbym je wymienić ,co sądzicie .
rads - 2017-02-17, 06:52
3mm na środku to nie dramat, ale 2 to już na limicie. No i weź pod uwage wiek. Na pasie bocznym opony masz 4-cyfrowe oznaczenie numeru tygodnia w kalendarzu i roku produkcji, np. 4711 = 2-ga połowa listopada 2011. Mając w perspektywie podróż przez całą Europę ja nawet bym się nie zastanawiał i wymienił obie gumy.
powolny - 2017-02-19, 19:55
4115,tak że dramatu nie ma .Środkowy bieżnik ma co drugi wypust pogrubienie i tam są 2 mm ,a przy normalnym bieżniku są 3 mm (ponad) .Jednak myślę ,że wymienię ,bo po przejechaniu tych 8k prawdopodobnie założę starą ,bo nowa będzie łysa . Tak poza tematem ,żeby wyciągnąć ośkę tylnego koła ,wystarczy odkręcić dolne mocowanie amorów ( w chromach jest specjalne wycięcie ,żeby je podnieść ) , podnieść koło z wahaczem i wybić ośkę . Cały tył mam rozkręcony więc wszystko sprawdzam organoleptycznie ,a jeszcze odkręcając sześć śrub zdejmiemy błotnik i koło można wyciągnąć do góry . Na razie tyle ,rozkręcam dalej .
Jeszcze jedno pytanie ,jaki może być luz ,po wbiciu 1 ,ile cm może się przekręcić koło (przód tył) .
|
|
|