To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - ładowanie - aku - alternator - ogólnie problem

Anonymous - 2013-04-27, 10:31

Matrix napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
można sprawdzić czy nie ma przebicia na altku w inny sposób?


Bez rozpięcia kostki nie sprawdzisz, ale silnik nie musi chodzić by sprawdzić przebicie do masy. 8-)


Dzięki

GhoustDragon - 2013-04-27, 13:12

Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?

Anonymous - 2013-04-27, 22:02

GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62

GhoustDragon - 2013-04-28, 10:19

Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.

Anonymous - 2013-04-28, 11:04

[quote="GhoustDragon"]
Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.[/quote

W serwisie pytałem kiedyś o kostkę do przekaźnika, powiedzieli, że nie prowadzą tego typu rzeczy, ale zapytam może akurat

marcinh9 - 2013-11-10, 22:46

Mam szybkie pytanie do osób, które wyciągały już stator (chyba każdy wypowiadający się w tym temacie ;-) ):
czy cylinderek sprzęgła można odkręcić bez spuszczania płynu?
tzn. czy jest szczelny tak jak cylinderki i zaciski w aucie - że można odkręcić i przestawić, a on się nie rozsypie na części z ciśnienia/ucieknie DOT4?

Pytam, bo zgodnie z zasadą: jeżeli coś ma parę ładnych lat i jest sprawne oraz szczelne to tego lepiej nie ruszaj... :mrgreen:

Todek - 2013-11-11, 08:28

Można.
marcinh9 - 2013-11-11, 21:00

Todek napisał/a:
Można.


Dzięki. Stator już leży na stole :)

Sqishy - 2019-04-02, 11:44

Witam
Podłączę się pod temat aby nowego nie zakładać.
Otóż po przeczytaniu tego oraz kilku innych wątków dotyczących ładowania wysnułem wniosek iż mam klasyczny objaw sfajczonego uzwojenia na alternatorze.
Pomiar miernikiem podczas prazy silnika 14,6v czyli ok ale pod obciążeniem czyli na światłach spada do 12,3v jeśli do tego nacisnę stop spada do 11,8v.

Pomiar na kostce z żółtymi kablami 9,9. 8,8. 1,3.
Akumulator nowy.

Wiem że to dla Was może zabrzmi banalnie ale czy alternator jest z lewej strony motocykla? Było coś tu pisane że pracuje w oleju, czy w moim modelu również?
chodzi o Shadow 750 RC44 1997

Oprócz tej podpowiedzi prosiłbym o kontakt do tego pana który przewija Wam uzwojenia na alternatorze

Marecki - 2019-04-02, 22:43

Sqishy - zmierzone napięcia są jakieś lipne.
Rozłącz kostkę z tymi żółtymi kablami i (przy zatrzymanym silniku!) zmierz czy którykolwiek z tych przewodów idących do silnika ma przejście do masy (mierzymy oczywiście omomierzem).
Jeśli jest przejście to nie ma przeproś - czeka Cię przewijanie stojana, który jest pod lewym deklem.

Sqishy - 2019-04-05, 22:46

Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory

oktan77 - 2019-04-06, 07:46

Sqishy napisał/a:
Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory

p Janusz tel. 505 474 173 Suwałki

wirus - 2022-10-09, 18:18

Witam. Jest ktoś z okolicy Bydgoszczy (mieszkam w Barcinie) kto sprawdziłby mi , dlaczego motocykl ma słabe ładowanie. Nie chcę nic grzebać sam abym nie uszkodził czegoś więcej. Wiem że ładowanie manna poziomie 11.7. więc bardzo małe .
Marecki - 2022-10-09, 19:34

wirus - nie jest to aż takie trudne.
Obejrzyj dokładnie złączkę z trzema żółtymi kablami wiązki idącej do regulatora bo to ona zwykle stanowi problem.

wirus - 2022-10-14, 14:24

No niestety dziś wypiąlem tą wiązkę popsikałem specjalnym preparatem i nadal ładowanie na poziomie 11,5. Będę musiał szukać jakiegoś mechanika .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group