To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 500 - Linka obrotomierza

Syrnik19 - 2011-10-08, 12:36
Temat postu: Linka obrotomierza
Chodzi o to że wracając wczoraj z trasy nagle obrotomierz przestał działać i zatrzymał się na 0. Po dzisiejszych oględzinach stwierdziłem że linka sama w sobie jest ok, tzn jak zapale moto i przytrzymam wciśniętą linkę w ten otwór co wchodzi do głowicy to działa jak zwykle. Pytanie brzmi czy można wymienić linkę na nową bez odkręcania pokrywy zaworów? Ewentualnie jedynie co mi przychodzi do głowy to że koniec linki co wchodzi do głowicy obrobił się i śruba kontrująca nie trzyma i dlatego linka wyskakuje i nie pokazuje obrotów. Czekam na opinie speców od 500..
Sebastian - 2011-10-08, 18:02

Kolego nowa linka do obrotomierza kosztuje max 30 zeta z przesyłka i po temacie ale jak chcesz kąbinowac mozesz ja przyspawać lub przykleić he he.

ale ja bym wymienił na nową.


wykręc swoja linke z moto i sprawdż i porównaj z ta z allegro.

Syrnik19 - 2011-10-08, 18:06

Wiem ile kosztuje nowa linka tylko chcę się dowiedzieć czy da się ja zwyczajnie wykręcić z głowicy... bo jak próbowałem to nie che wyjść..
Sebastian - 2011-10-08, 18:34

z boku masz śrubkę i musisz ja wykręcić , jak widać na kołnierzu linki masz nacięcie na śrubkę w głowicy
FurmanS - 2011-10-08, 22:54

bez problemu . nie trzeba zdejmować dekli. wystarczy odkręcić 1 śrubę i ją wyciągasz. tyle.
pozdrawiam

Syrnik19 - 2011-10-08, 23:15

Odkręciłem tą śrubkę co tam jest z boku co wchodzi linka ale nie chciała za bardzo wyjść.. może zbyt delikatnie się z nią obchodziłem a tak będę coś działał bo jak napisałem jak docisnę linkę do głowicy to obrotomierz działa więc pewnie na lince się już wyrobiło
FurmanS - 2011-10-09, 11:52

w środku jest wyprowadzony trzpień który wchodzi w linkę. Sprawdź go. Sprawdź też uszczelnienie - w tym miejscu lubi się 'pocić'. Można dobrać o-ring. Co do linki to kup nową najlepiej
Marecki - 2018-11-01, 19:54

Witam!
Dołączę się ze swoim pytaniem do tego tematu zamiast tworzyć nowy.
Czy ktoś byłby tak miły i zrobił foto albo wytłumaczył jak powinna wyglądać "trasa" linki obrotomierza?
U mnie jakoś tak biegnie z pominięciem jakiegokolwiek zaczepu pod główką ramy i nie powiem ale przy pełnym skręcie moim zdaniem nie układa się właściwie i stąd pęknięcia pancerza.
Nową linkę chciałbym zainstalować tak jak być powinna a nie jakoś "bokiem" jak to jest teraz.

Pozdrawiam!
Marek

Okarynek - 2018-11-04, 14:44

:thx: Witam!
Jak czas pozwoli to, jutro wstawię foty jak jest w mojej.

Marecki - 2018-11-04, 17:09

Dzięki - dzień w jedną czy drugą stronę mnie nie zbawi 😉
Okarynek - 2018-11-05, 16:19

Opisuje co i jak,linka od napędu przechodzi przez prostokątną ramkę przy błotniku a następnie od przodu opiera się o dolne mocowanie teleskopu,następnie linka napędu i przewód
hamulca zabezpieczone są haczykiem.Od licznika do obrotomierza wychodzą przewody elektryczne.

Marecki - 2018-11-05, 17:02

Okarynek - chciałeś dobrze i dzięki Ci za to ale ...trochę nie zrozumieliśmy się 😉
Mi chodziło o linkę do obrotomierza a nie do szybkościomierza.
Ot taka drobna ale istotna różnica 😉

Okarynek - 2018-11-05, 17:21

Linki obrotomierza nie ma,tylko linka licznika a od licznika, obrotomierz jest zasilany elektrycznie rocznik 1986.
Marecki - 2018-11-05, 19:02

W roku 1984 obrotomierz był napędzany mechanicznie
Okarynek - 2018-11-05, 19:48

:thx: Miałem dobre chęci :ride: LWG


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group