To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Blokady w Shadow 125? Czy to jakiś problem?

MARQ - 2019-08-07, 09:08

to synchronizacja i regulacja gaźników i nie narzekaj ;)
perry_84 - 2019-08-07, 10:06

MARQ napisał/a:
to synchronizacja i regulacja gaźników i nie narzekaj ;)


Tak i ja myślę muszę tylko zdobyć sprzęt do regulacji i synchronizacji i w weekend się będę bawił. Dzięki za podpowiedzi. Jednak forum żyje :-P :mrgreen:

MARQ - 2019-08-07, 12:01

do wolnych obrotów i regulacji obrotów potrzebujesz chińskie tacho ustrojstwo nawijane na przewód cewki;

do synchronizacji gaźników potrzebujesz kilku metrów rurki bezbarwnej (nie wiem czy od klimy nie kupowałem) oraz króćce dwa do wkręcenie do moto, zestaw uzupełniłem szybkozłączkami do pneumatyki i deską z trytytkami oraz olejem.
zerknij do zdjęć i filmów u mnie w stopce jak jeszcze działają... był filmik z okolic synchro.

do regulacji składu potrzebujesz ten fikuśny śrubokręt (bo innymi nie podejdziesz) i dużo modlitwy ;)
i informację z serwisówki czy szwajcaria nie miała innych ustawień początkowych / końcowych.

perry_84 - 2019-08-07, 19:56

Ok wszystko to wiem. Mam serwisów nawet przetłumaczyłem. Tylko kupię sobie dwa wakuometry i ten śrubokręt kątowy. Jest na allegro za 79 zł ale poczytałem o nim i niby zero przy nim precyzji bo jest na jakiejś lince a nie na przekładni kątowej i ponoć szybko się linka ukręca.
MARQ - 2019-08-08, 00:00

pokaż link do produktu
perry_84 - 2019-08-08, 15:17

https://allegro.pl/oferta/srubokret-wkretak-katowy-110-stopni-gazniki-7619705409 proszę :-)
MARQ - 2019-08-09, 13:05

boję się, że da radę dopiero taki:link - bo chyba nie wolno bezpośrednio wstawiać
perry_84 - 2019-08-10, 17:49

Wiem patrzyłem na taki zestaw ale nie chce mi się kasy wydawać . We wtorek jadę do znajomego na ponowne synchro i regulacje. Bo problem mam dalej taki sam i spalanie w okolicach 5.2, 6.0 litrów na 100 km. Przednia świeca czarna tylna kawa z mlekiem, przy temp otoczenia 25 stopni odpala i zaraz gaśnie, znikoma reakcja na ssanie a jak wcisnę dopiero obroty wzrastają i tak w kółko bo inaczej gaśnie póki się trochę nie rozgrzeje. Najdziwniejsze że to szarpanie które występuje na 4 biegu jest odczuwalne na rozgrzanym silniku, a na zimnym jest dużo dużo lepiej.
Marlboro - 2019-08-12, 23:31

perry_84 napisał/a:
Najdziwniejsze że to szarpanie które występuje na 4 biegu jest odczuwalne na rozgrzanym silniku, a na zimnym jest dużo dużo lepiej.


wskazuje na za bogatą mieszankę - na zimnym lepiej jak jest mieszanka bogatsza ( to czyni np ssanie) na ciepły już nie.

perry_84 - 2019-08-16, 19:48

A więc tak. Doszedłem że winny wszystkiemu filtr powietrza który był oryginalny, ale zabity. Motocykl po ponownej synchronizacji i regulacji i próbnej jeźdze bez filtra jedzie jak opentany zero jakichkolwiek problemów. Zamówiłem więc nowy oryginalny i po jego założeniu jest znowu podobnie aczkolwiek troszkę lepiej. Zauważyłem że mam wydech rozwiercony trzy dziury i bez deflektora. Sądzę więc że potrzebny jest albo jakiś filtr stożkowy, albo modyfikacja tego żeby dostawał więcej powietrza. Bo bez filtra jest super do 110 rozpędza się leciutko. Może ktoś ma namiar na jakiś dobry sportowy filtr albo pomysł jak go zmodyfikować.
Znachu - 2019-08-17, 18:33

Zrób regulację i synchronizację gaźników na nowym filtrze. Z tego co zrozumiałem to zrobiłeś to bez filtra. Po włożeniu filtra zmienia się wartość podciśnienia i może inaczej "ssać "Paliwo

I jeszcze jedno przyszło mi do głowy czytając Twoje wypowiedzi. Kolega z forum miał podobny problem z mocą i chyba z przednim "garkiem". Powodem było wywalone łożysko na wałku rozrządu co powodowało że zawór ssący nie otwierał się prawidłowo i cylinder nie był dobrze napełniony powietrzem.

Po wymianie łożyska moc wórciła.

p.s Odradzam przy gaźniku prób modyfikacji dolotu powietrza. Odejście od stanu fabrycznego może się skończyć tym żę nie dojdziesz do ładu z mieszanką.

perry_84 - 2019-08-18, 11:35

Synchronizacja i regulacja zrobiona już na nowym filtrze. To tak dla porównania pisałem że bez filtra jest dużo lepiej. Na nowym filtrze jest tak samo jak na starym, no może ciut lepiej. Zobaczę teraz jeszcze jakie spalanie będzie teraz. Najgorsze jest to że przed wymianą zaworków iglicowych w gaźnikach, bo w oleju miałem benzynę, jechała normalnie. Człowiek kupił i chciał wypróbować a przy wymianie oleju smród benzyny. Zobaczę pojeżdżę się najciekawsze że bez filtra powietrza jest dużo lepiej.
Marlboro - 2019-08-19, 07:16

Moim zdaniem za bogato benzyny, filtr powietrza powoduje tworzenie większego podciśnieniowe - co skutkuje większą dawką paliwa w porównaniu do prób bez filtra - wolny przelot
perry_84 - 2019-08-19, 08:41

Wałek rozrządu i łożyska sprawdzone, wszystko ok, luzy też ustawione były idealnie.
Mi też tak się wydaje że za dużo benzyny tylko z tego co wiem w tym motocyklu reguluje się dopływ powietrza a nie da się ustawić dawki paliwa. Więc nie mam już pomysłów podjadę jeszcze do innego mechaniora może jemu uda się ustawić. Bo w tej chwili zero przyjemności z jazdy. Ledwo 80 już jedzie po ostatnich regulacjach.

Marlboro - 2019-08-19, 09:40

Tak - reguluje się proporcje powietrza do benzyny. Punkt patrzenia zależy od punktu siedzenia, możemy powiedzieć że dajemy więcej powietrza do danej jednostki benzyny lub ze dajemy mniej benzyny do danej ilości powietrza


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group