Odpowiedz do tematu
:
A co? Jak Ci wskazówka wchodzi na czerwone pole to nie załącza?
Jadę jadę na motorze...
:
U mnie włączał się mniej więcej w 2/3 środkowego białego pola. A teraz wskazówka doszła prawie do czerwonej i dalej nic ... a dalej bałem sie go nagrzewać. Na razie nie wiem, jak jest po przeczyszczeniu wszystkich styków - uszczelnia się cieknąca rurka Jutro zaleję i sprawdzę ...
Cezar napisał/a: |
No więc u mnie jest tak samo i się zastanawiam czy po prostu TTTM ? |
U mnie włączał się mniej więcej w 2/3 środkowego białego pola. A teraz wskazówka doszła prawie do czerwonej i dalej nic ... a dalej bałem sie go nagrzewać. Na razie nie wiem, jak jest po przeczyszczeniu wszystkich styków - uszczelnia się cieknąca rurka Jutro zaleję i sprawdzę ...
:
W/g mnie jeśli zrobiłeś kable na krótko(pominąłeś termostat i poszła wichura) tzn,termostat ma juz dość Twojego towarzystwa
Mateusz napisał/a: | ||
Znaczy co zrobić na krótko? Wiatrak? To działa, sprawdziłem na krótko |
W/g mnie jeśli zrobiłeś kable na krótko(pominąłeś termostat i poszła wichura) tzn,termostat ma juz dość Twojego towarzystwa
:
Termostat czy czujnik? Bo to dwie różne rzeczy w 500 ... i dlaczego czujnik pokazuje, co ma pokazać, a wiatrak się nie załącza???
omo napisał/a: | ||||
W/g mnie jeśli zrobiłeś kable na krótko(pominąłeś termostat i poszła wichura) tzn,termostat ma juz dość Twojego towarzystwa |
Termostat czy czujnik? Bo to dwie różne rzeczy w 500 ... i dlaczego czujnik pokazuje, co ma pokazać, a wiatrak się nie załącza???
:
Nie wiem, bałem sie go puścić aż na czerwone ... sam wiesz - glut w chłodnicy, wyciek z boku ... ale tym razem może zrobię test
Cezar napisał/a: |
A co? Jak Ci wskazówka wchodzi na czerwone pole to nie załącza? |
Nie wiem, bałem sie go puścić aż na czerwone ... sam wiesz - glut w chłodnicy, wyciek z boku ... ale tym razem może zrobię test
:
[quote="Cezar"]W VT500C jest tak że w chłodnicy jest czujnik który pod wpływem temperatury zmienia rezystancję. Gdy jest gorąca woda w chłodnicy to czujnik sie zwiera i w ten sposób załączane jest zasilanie wiatraka..
Myslę o tym
Myslę o tym
:
Mati nie wiem jak w 500 ale u mnie czujnik od zegara jest przy termostacie. U ciebie pewnie jest tak samo i dlatego wskazówka działa a wentylator nie bo masz walnięty czujnik w chłodnicy.
Mateusz napisał/a: | ||
Nie znalazłem drugiego czujnika ... znalazłem jeden, z którego wychodzą dwa przewody I właśnie mnie to dlatego dziwi, bo wskazówka działa, wiatrak chodził ... i nagle wiatrak przestał a wskazówka działa. |
Mati nie wiem jak w 500 ale u mnie czujnik od zegara jest przy termostacie. U ciebie pewnie jest tak samo i dlatego wskazówka działa a wentylator nie bo masz walnięty czujnik w chłodnicy.
:
Aaaaaaa .... o i tu mnie masz .... znaczy dupa zbita i czas zrobić włącznik na kierownicy A nikt nie próbował czegoś dopasować? Jakiś polonez, fiat itp?
renegade26 napisał/a: | ||||
Mati nie wiem jak w 500 ale u mnie czujnik od zegara jest przy termostacie. U ciebie pewnie jest tak samo i dlatego wskazówka działa a wentylator nie bo masz walnięty czujnik w chłodnicy. |
Aaaaaaa .... o i tu mnie masz .... znaczy dupa zbita i czas zrobić włącznik na kierownicy A nikt nie próbował czegoś dopasować? Jakiś polonez, fiat itp?
:
mi to nawet termostat pierdyknął... wskazowka nigdy nie drgnęła da rade to jakos zrobic??
:
U mnie też tak było i sprawdzałem na krótko wszystko działało. Okazało się że to najprostsza rzecz z możliwych bezpiecznik w skrzynce na kierownicy przepalony.
:
W VT600c od obu czujników odchodzi po jednym przewodzie. U Ciebie od jednego czujnika odchodzą dwa. I tu jest pies pogrzebany
A pomysł z dopasowaniem od samochodu albo innego motocykla może być dość trafiony. Oby tylko załączał wichurę przy odpowiedniej temperaturze. W przypadku innego gwintu zawsze można by poprosić o pomoc jakiegoś ślusarza - zawsze to taniej jak nowy oryginalny czujnik
Mateusz napisał/a: | ||
Nie znalazłem drugiego czujnika ... znalazłem jeden, z którego wychodzą dwa przewody I właśnie mnie to dlatego dziwi, bo wskazówka działa, wiatrak chodził ... i nagle wiatrak przestał a wskazówka działa. |
W VT600c od obu czujników odchodzi po jednym przewodzie. U Ciebie od jednego czujnika odchodzą dwa. I tu jest pies pogrzebany
A pomysł z dopasowaniem od samochodu albo innego motocykla może być dość trafiony. Oby tylko załączał wichurę przy odpowiedniej temperaturze. W przypadku innego gwintu zawsze można by poprosić o pomoc jakiegoś ślusarza - zawsze to taniej jak nowy oryginalny czujnik
Say no to slow.
:
Sprawdzone, wszystkie całe. Jeszcze muszę popatrzeć - może coś innego sie znajdzie.
mac napisał/a: |
U mnie też tak było i sprawdzałem na krótko wszystko działało. Okazało się że to najprostsza rzecz z możliwych bezpiecznik w skrzynce na kierownicy przepalony. |
Sprawdzone, wszystkie całe. Jeszcze muszę popatrzeć - może coś innego sie znajdzie.
:
tez myslałem na poczatu ze moze bezpiecznik... wszystkie były ok.
Co jest przyczyną unieruchomienia wskazowki od temperatury??
Co jest przyczyną unieruchomienia wskazowki od temperatury??
:
Właśnie staram sie dojść, czy przypadkiem przy termostacie nie ma drugiego czujnika ... ale chyba będę musiał to organoleptycznie sprawdzić, bo w serwisówce nie mogę sie doczytać
Bushi napisał/a: |
tez myslałem na poczatu ze moze bezpiecznik... wszystkie były ok.
Co jest przyczyną unieruchomienia wskazowki od temperatury?? |
Właśnie staram sie dojść, czy przypadkiem przy termostacie nie ma drugiego czujnika ... ale chyba będę musiał to organoleptycznie sprawdzić, bo w serwisówce nie mogę sie doczytać
:
Chyba wymontuję i przejadę się do jakiegoś motoryzacyjnego
Odpowiedz do tematu
Roadrunner napisał/a: |
W VT600c od obu czujników odchodzi po jednym przewodzie. U Ciebie od jednego czujnika odchodzą dwa. I tu jest pies pogrzebany A pomysł z dopasowaniem od samochodu albo innego motocykla może być dość trafiony. Oby tylko załączał wichurę przy odpowiedniej temperaturze. W przypadku innego gwintu zawsze można by poprosić o pomoc jakiegoś ślusarza - zawsze to taniej jak nowy oryginalny czujnik |
Chyba wymontuję i przejadę się do jakiegoś motoryzacyjnego