TMiN napisał/a: |
polecam dalej idącą zmianę..... linki mimo wszytko pasują ..... a łapy na pewno nie zdrętwieją. Oczywiście VT500c trochę zatraci swój natywny styl ale ja postawiłem na wygodę
|
Cześć.
TMiN, mam pytanie o tę kierownicę.
Czy nie jest zbyt daleko odsunięta od siedziska?
Muszę zmienić oryginalną na inną (szlif na asfalcie i się wygięła...) i chciałbym jakąś wygodniejszą dla nadgarstków,ale żebym też nie musiał się schylać do niej.
Czy duża jest różnica(o ile w ogóle jest) między vt700 a vt500 jeśli chodzi o odległość siedziska od mocowania kierownicy?
Wydaje mi się, że taka kiera zapewni lepszą kontrolę nad motocyklem, no i brak konieczności przeróbek linek przemawia za nią.
Chyba,że któryś z forumowiczów zaproponuje coś innego w zamian.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-03-07, 09:17 ]
Witam.
Nie doczekawszy się odpowiedzi postanowiłem zamówić 4 kierownice i zamontować najlepiej mi pasującą:
MCL110SC - w miarę wysoka, szeroka 79cm, bardzo wygodnie się trzyma i mam wrażenie dużo większej kontroli nad motocyklem niż przy fabrycznej wersji kiery. Cena w Intercars 120zł.
Pozostałe 3, które zamówilem:
MCL 112SC - też dość wysoka, szeroka na 72cm (bardziej do wewnątrz), część "manetkowa" pod kątem prostym z resztą kierownicy (przez to niewygodne ułożenie nadgarstka jak w oryginalnej kierze) cena 120zł w IC.
MCL 113SC - gdybym nie miał w zamówionym zestawie MCL110SC, to tą bym zamontował. W miarę wysoka, praktycznie kopia MCL 112SC z tym że manetki są wygięte lekko w dół, co znacznie poprawia komfort uchwytu i nadgarstki nie bolą. 120zł w IC.
MCL 102C - za niska jak dla mnie - musiałbym juz się lekko nachylać, a przy pozostałych 3 modelach nadal mialem sylwetkę wyprostowaną. Cena w IC 150zł
Żadna z w/w kierownic nie wymagała zmiany linek, przewodów itp.
Przypominam, że montowałem do VT700C, tyle że podłączyłem się do wątku w dziale VT500.
Mam nadzieję,ze komuś się przydadzą te informacje
Pozdrawiam