/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzator (guma) koła zębatego - gdzie w Wawie?
Autor Wiadomość
Stiffler
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-04, 22:45   Amortyzator (guma) koła zębatego - gdzie w Wawie?

Witam serdecznie

Mam u siebie do wymiany amortyzator koła zębatego czyli taką gumę która znajduje się w tylnym kole. Objawia się to luzem zębatki przy poruszaniu nią w przód i w tył.

Chciałbym zapytać się czy któryś z Kolegów to robił czy to bardzo skomplikowana sprawa czy brać się samemu czy lepiej komuś oddać?

A jeżeli oddać to gdzie w Wawie lub okolicach? (oczywiście tanio i dobrze :-)

Dzięki i pozdrawiam
Mario
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2011-07-04, 23:27   amor

nie ma tanio i dobrze.
 
 
adamoos72 


Motocykl: VTX1800C '03 & VTX1300C '06
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 240
Skąd: Koronowo/Limerick
Wysłany: 2011-07-05, 00:34   

Robiłem oględziny gum zabieraka. Po ściągnięciu tylnego koła sprawa jest dziecinnie prosta. Moim zdaniem niewielki luz nie kwalifikuje gum do wymiany. Najlepiej wyciągnij koło i zobacz w jakim są stanie
 
 
wyvern 


Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1754
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-05, 09:12   

Akurat od strony roboty to to jest prosta sprawa, odkręcasz koło, zdejmujesz, wymieniasz, zakładasz regulujesz naciąg i gotowe. Zrobisz sam w 30 min.
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2114
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-07-05, 12:35   

wyvern napisał/a:
Akurat od strony roboty to to jest prosta sprawa, odkręcasz koło, zdejmujesz, wymieniasz, zakładasz regulujesz naciąg i gotowe. Zrobisz sam w 30 min.


Pod warunkiem że pod kołem będzie miał prawie metr pustki, to C2 ACE, błotnik głęboki jak diabli a koło musi wyjść w dół.
 
 
wyvern 


Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1754
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-05, 13:07   

no tu może być problem - u mnie jest prosto wystarczy 30 cm ;-)
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2011-07-05, 13:55   

adam3911 napisał/a:
wyvern napisał/a:
Akurat od strony roboty to to jest prosta sprawa, odkręcasz koło, zdejmujesz, wymieniasz, zakładasz regulujesz naciąg i gotowe. Zrobisz sam w 30 min.


Pod warunkiem że pod kołem będzie miał prawie metr pustki, to C2 ACE, błotnik głęboki jak diabli a koło musi wyjść w dół.


Robiłem to w C2 ACE - nie potrzeba metra pustki pod kołem ;-) Moto na stopce, pod wspornik wydechu podstawiasz podnosnik samochodowy i jazda w górę. Koło po przechyleniu w bok wychodzi spod tego głębokiego błotnika zaskakujaco łatwo. Gumy zakupiłem w necie - OEM parts Honda z USA za jakieś 30$ chyba...Wymiana banalnie prosta, luz skasowany elegancko ;-)
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
ShadowMen 
Marcin


Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-07-06, 12:36   

Aby się dostać do tychże gum (zabieraki) nie jest trudne. Wymieniałem w tym roku, bo już wymagały. Po prostu musisz wyjąć koło i w kole wyjmujesz tą pokrywę z zębatkami (nic nie musisz odkręcać o ile dobrze pamiętam).
Gdzie można kupić te gumy ? Ja kupiłem rok temu poprzez internet na stronie Hondy www.dwa-kola.pl
Zapłaciłem za nie 100 zł + przesyłka. Jak będą miały części w sklepie to odebrać możesz osobiście na ul. Kopijników 42 (przy Trasie Toruńskiej).
A tak to jestem zadowolony z wymiany i będzie służyła mi na kilka latek :-)
_________________
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
 
 
 
Stiffler
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-06, 15:52   

OK Dzięki wielkie wszystkim.

Gumy są raczej do wymiany. Tak stwierdził mechanior z Hondy podczas oględzin motocykla przed zakupem. Pokazywał mi ten luz i rzeczywiście był dosyć spory. Mam jeszcze do wymiany gumy pod reflektorem bo się też wyrobiły ale to temat na osobny wątek. Jak silnik pracuje to reflektor się trzęsie. Dokręcić się tego nie da, to się podobno z czasem wyrabia. - Ten typ tak ma. Generalnie gumy mi szwankują :mrgreen: :lol: :lol: (Oby tylko w motocyklu...)

Za gumy zabieraka zabiorę się sam - dodaliście mi odwagi. Pogłówkuję tylko jak stabilnie i wyżej ustawić moto. To jest mój pierwszy motocykl i to będzie mój debiucik jeżeli chodzi o mechanikę ale przy samochodzie dużo rzeczy sam robiłem więc mam nadzieję że jakoś pójdzie.

Dzięki i posdrufka
Mario
 
 
browcu 
Jasne pełne


Motocykl: VT 750 DCA 03
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 105
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 2011-07-06, 17:55   

Stiffler napisał/a:
OK Dzięki wielkie wszystkim.

Gumy są raczej do wymiany. Tak stwierdził mechanior z Hondy podczas oględzin motocykla przed zakupem. Pokazywał mi ten luz i rzeczywiście był dosyć spory. Mam jeszcze do wymiany gumy pod reflektorem bo się też wyrobiły ale to temat na osobny wątek. Jak silnik pracuje to reflektor się trzęsie. Dokręcić się tego nie da, to się podobno z czasem wyrabia. - Ten typ tak ma. Generalnie gumy mi szwankują :mrgreen: :lol: :lol: (Oby tylko w motocyklu...)

Za gumy zabieraka zabiorę się sam - dodaliście mi odwagi. Pogłówkuję tylko jak stabilnie i wyżej ustawić moto. To jest mój pierwszy motocykl i to będzie mój debiucik jeżeli chodzi o mechanikę ale przy samochodzie dużo rzeczy sam robiłem więc mam nadzieję że jakoś pójdzie.

Dzięki i posdrufka
Mario



Witka jak chcesz mogę Ci pomóc wolną chwila bo i u mnie szykuje się do wymiany tych gum, ponieważ bardzo szarpie jak ujmę i dodam gazu
 
 
 
Stiffler
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-08, 16:40   

browcu napisał/a:
Stiffler napisał/a:
OK Dzięki wielkie wszystkim.

Gumy są raczej do wymiany. Tak stwierdził mechanior z Hondy podczas oględzin motocykla przed zakupem. Pokazywał mi ten luz i rzeczywiście był dosyć spory. Mam jeszcze do wymiany gumy pod reflektorem bo się też wyrobiły ale to temat na osobny wątek. Jak silnik pracuje to reflektor się trzęsie. Dokręcić się tego nie da, to się podobno z czasem wyrabia. - Ten typ tak ma. Generalnie gumy mi szwankują :mrgreen: :lol: :lol: (Oby tylko w motocyklu...)

Za gumy zabieraka zabiorę się sam - dodaliście mi odwagi. Pogłówkuję tylko jak stabilnie i wyżej ustawić moto. To jest mój pierwszy motocykl i to będzie mój debiucik jeżeli chodzi o mechanikę ale przy samochodzie dużo rzeczy sam robiłem więc mam nadzieję że jakoś pójdzie.

Dzięki i posdrufka
Mario



Witka jak chcesz mogę Ci pomóc wolną chwila bo i u mnie szykuje się do wymiany tych gum, ponieważ bardzo szarpie jak ujmę i dodam gazu


Strzała
Poszła wiadomość na pw.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM