/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
mapajaw 
mapajaw

Motocykl: shadow VT700 1985
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-05-27, 19:55   problem z ładowaniem

witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2011-05-27, 20:03   

Za mało danych.
Może od wymiany akumulatora.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Duch
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-27, 20:13   

poszukaj na forum było parę tematów na ten temat, sam też to przerabiałem i wszystko jest opisane
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-28, 13:19   

mapajaw napisał/a:
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże

Zacznij od rzeczy najbardziej prawdopodobnych.
Jak napisał R0bi - akumulator. Następnie kable styki itd.
Jeżeli nic nie znajdziesz to tutaj wpisz tekst "ładowanie" i poczytaj, bo temat był już przerobiony parę razy od początku do końca i raczej nic nowego się już nie wymyśli.
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
marek256 


Motocykl: Black Widow
Wiek: 45
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-01, 15:16   

Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku przy włączonym i przygazowaniu. Może regulator padł albo będzie przewijanie uzwojeń potrzebne.
 
 
PiotrBlackSh 


Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 116
Skąd: Przezchlebie
Wysłany: 2011-06-02, 21:17   

uwaga na regulator - mi poszedł i przez zwarcie na regulatorze zrobił zwarcie między zwojowe na cewkach... (przegrzał jedno z uzwojeń)
 
 
 
tomekmegi 

Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 65
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-06-03, 21:29   

Sprawdz uzwojenie alternatora bardzo często pada w tych maszynach ze starości ,izolacja się rozpada i jest zwarcie .przerabiałem to w zeszłym roku , na forum jest jak sprawdzić te żółte kabelki od alternatora oraz adres do pana który przezwoi Ci wysyłkowo tanio za 50zł + przesyłka chyba że w tym roku się trochę podniósł . Super to robi i jest z Suwałk o ile się nie mylę . Andryszek ma namiar .
 
 
PiotrBlackSh 


Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 116
Skąd: Przezchlebie
Wysłany: 2011-06-03, 21:48   

cena u Pana z Suwałk 120 zł za pobraniem przychodzi plus oczywiście koszt wysyłki do niego..
 
 
 
mapajaw 
mapajaw

Motocykl: shadow VT700 1985
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-08, 18:29   

dzięki za odpowiedzi, umówiłem się z jednym magikiem w zeszłym tygodniu ale koleś jest tak nieuchwytny że do dziś motor nawet nie zdiagnozowany, na razie jeżdżę w niedzielę zrobiłem 150 km i dojechał ale na drugi dzień musiałem już podpiąć pod prostownik. Jak będzie tak dalej to pośmigam ten sezon a w zimie się za niego wezmę, wsumie po każdej trasie mogę go doładowywać a co! Jeszcze raz dzięki.
 
 
PiotrBlackSh 


Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 116
Skąd: Przezchlebie
Wysłany: 2011-06-08, 21:25   

tak doładowywać możesz - i w pewnym momencie będziesz miał do wymiany zamiast np. tylko regulatora także cewki.... nie wiem czy warto tym bardziej, że żeby się do nich dobrać trzeba trochę rozebrać..
 
 
 
tomekmegi 

Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 65
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-06-11, 20:48   

Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut
 
 
PiotrBlackSh 


Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 116
Skąd: Przezchlebie
Wysłany: 2011-06-12, 17:11   

tomekmegi napisał/a:
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut


Tak przewijałem w tym roku. Koszt 120zł za pobraniem plus koszt wysyłki do Suwałk...
Taką cenę podał mi odrazu jak do niego dzwoniłem - nic nie mówił o grubości drutu..
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2011-06-12, 20:13   

marek256 napisał/a:
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku?

:shock:

marek256 napisał/a:
zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku...


0V


marek256 napisał/a:
...przy włączonym i przygazowaniu...


14,2V
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
marek256 


Motocykl: Black Widow
Wiek: 45
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-13, 10:05   

Ja sprawdzam napięcie na klemach więc 0V raczej nie będzie przy wyłączonym silniku no chyba że akumulator padł. Wydaje mi się że 0V przy wyłączonym silniku masz za stacyjką a taki pomiar w tym punkcie masz mniej dokładny ze względu na spadki napięć między akumulatorem a punktem pomiaru.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM