Cezar napisał/a:
9 to zdecydowanie za mało ;/ 10 to dolny limit serwisowy...

Zrób próbę olejową i zobacz czy wzrośnie...

jeśli tak to trzeba by wymienić pierścionki pewnie i obejrzeć cylindry...

A jak ogólnie sprawuje sie maszyna?


Jeśli masz poniżej 10 to może się okazać, że wcale nie pierścienie a gniazda zaworowe do frezowania/zawory do wymiany. Ja tak miałem - próba olejowa podnosiła ciśnienie. Pierścienie wyglądały cacy (ale i tak wymieniłem) a chłopaki od głowic powiedzieli, że miałem krzywe gniazda. Jak działa teraz - jeszcze nie wiem :-) Jutro z Szatrim (mam nadzieje, że jutro) składamy dalej :-) No i właśnie dostałem info, że dyno i kn do mnie idą :-) A za opóźnienie chłopaki ze ścigacz.pl wzieli wysyłkę na swoje "barki". Zawsze to kilka groszy taniej :-)