/
|
Problemy z urochomieniem:( |
Autor |
Wiadomość |
accobra [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-28, 11:56 Problemy z urochomieniem:(
|
|
|
Witam wszystkich:) Nie było mnie jakiś czas (szpital), więc wywalili mi poprzedni post i Wasze wpisy... Ale mam następny problem (piewrwszy to chyba nie łańcuch tylko trzeba wyregulować zaworki-jak zrobię, dam znać..): mam problemy z uruchomieniem mojej ślicznotki- raz pali od pierwszego zakręcenia, a bywa,że musze go pomęczyć...Zaskoczy, pochodzi chwilkę i sobie gaśnie...I znowu piłowanie...Zaskoczy, chodzi, jadę ...i sobie gaśnie...Denerwujące to trochę...A czasami zaskoczy w końcu i jedzie bez problemów...Rozebrałem kranik, wyczyściłem (choć był czysty), sprawdziłem rurkę podciśnienia (ok)..Przez weekend odpalał i jeździł jak złoto, a dziś rano...padaczka...Jak już zaskoczył,to jechał bez problemów..Macie jakieś koncepcje na tego typu zachowanie? Myślałem, aby zajżeć w gźniki, sprawdzić pływaki, dysze...Ale może problem jest gdzie indziej...jak możecie, prosze o pomoc:) Pozdrawiam wszystkich:) |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2008-07-28, 12:10
|
|
|
Witaj, jak masz tam założony filtr paliwa to sprawdź czy gdzieś go nie przytkało, ja miałem tak u siebie - niby chodził, a coś się dusił, raz palił, raz nie.. wymieniłem filtr paliwa i od razu wszystko ustało. Najpierw w ogóle sprawdź jego stan, jeżeli nie masz u siebie filtra paliwa, to wiadomo wcześniej czy później zacznie Ci zatykać dysze na gaźniku... Pozdrawiam |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
accobra [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-28, 12:15
|
|
|
Hello:) Dzięki:) Mam taki fiterek (prostokątny, mały) chyba jeszcze oryginalny...Myślałem o nim, ale wydaje się czysty..Ale może mnie się tylko wydaje:) Jest możliwość wyczyszczenia go, czy trzeba kupić nowy? No i pytanie, gdzie i jaki by pasował? Do tej pory to grzebałem się tylko w samochodach:) |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2008-07-28, 12:27
|
|
|
Wiesz, ściągnij go i spróbuj dmuchnąć od tej strony w 'wchodzi' paliwo, powinno iść bez problemów (jeśli będzie stawiało znaczny opór tzn. że coś jest przytkane), z mojego oryginalnego to jak go ściągnąłem to się taka rdzawa maź wylała i był zapchany na amen. Czyścić się raczej nie czyści taki spraw, owszem przepłukać się da, ale to raczej nie wskazane, z tego względu że taki filterek powinien być wymieniany co sezon. Jeśli chodzi o miejsce gdzie go można kupić to popatrz na allegro (ja tam kupowałem swój oryginalny do hondy), w KLASIE , w MOTOAKCESORIA w zasadzie w tych w/w powinieneś coś upatrzyć dla siebie, przy kupnie zwróć tylko uwagę na rozmiar przewodów wprowadzających i wyprowadzających filtra, żeby były takie same jak masz teraz, nie wiem jak tak w 500-tce ale u mnie to światło w/w przewodów miało 10mm |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
accobra [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-28, 13:46
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc:) Zaraz sprawdzę, jakie mam przewody i zamówię ten filtr...Wymienić nie zaszkodzi:) Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie:) Może też będę miał okazję się zrewanżować:) Bezpiecznych kilometrów na Cieniu:) |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2008-07-28, 13:59
|
|
|
Proszę bardzo ja kupowałem ten: filtr paliwa, jest to uniwersalny filtr paliwa do hondy, oczywiście cena też nie wywindowana. Tak jak mówiłem filtr ma średnicę 10mm tych 2 rurek co jedna z nich wchodzi a 2-ga wychodzi z filtra. Założyłem i nie narzekam Ale żeby mieć pewność czy to aby filtr, to najpierw go sobie sprawdź, ale tak jak pisałeś wymienić nie zaszkodzi, mój na pewno nie był wymieniany z 5 lat w takim stanie to jeszcze chyba nigdy filtra nie widziałem Również pozdrawiam i obyś jak najszybciej się wyzbył problemów z Cieniem |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
accobra [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-28, 14:28
|
|
|
http://www.gpmoto.pl/prod...ysty-6-7mm.html Ja mam taki:) i właśnie zakupiłem u nich 2 sztuki...Zawsze się przydadzą a i w drodze jak się trafi to poratuję kogoś:) Wiesz...mój Cień ma 25 lat....kobiety są w tym wieku dobre i wino:) więc pewnie coś będzię się próć:) Na razie jest ok mimo 86 tyś przebiegu...poza tym odpalaniem i pewnie regulacja zaworów (mam nadzieję, że to jest to) bo jak jadę to je w pewnych zakresach obrotów dosyć wyraźnie słyszę...Doregulowałem ostatnio na maxa tylne hamulce i widzę, że czeka mnie wymiana szczęk hamulcowych...Nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, ale pokombinuję...Nie działa mi wskaźnik temperatury, ale wiatrak się włącza...Sprzęgło też pewnie będzie wymagało wymiany( na razie je trochę podciągnę, bo jedynka wchodzi dosyć głośno...)no i wybite (zacinające się) łożyska główki ramy...To tyle narzekań:) Ogólnie wielka frajda dla "dziadka":) Jeszcze raz dzięki i pozdro:) A i jeszcze jedno: czytałem, że są problemy z kluczem do świec-mam taki i wykręcam swoje świece bez zdejmowania zbiornika...więc jak by był komus potrzebny, to pożyczę lub zrobimy na miejscu...Trzymaj się i szerokości:) |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-08-08, 01:39
|
|
|
Taki klucz do świec to iście rarytas w naszym gronie.. Masz może jakąś jego fotkę, mój dorabiany też jest spoko ale do tylnego bara trzeba jednak bak zdjąć, w sumie pracy dużo z tym nie ma :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|