/
|
Proszę doradzić - brać czy odpuścić ? |
Autor |
Wiadomość |
mswilk
Marcin Wilk
Motocykl: Honda Shadow RC50 VT 750C '04
Wiek: 48 Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 2011-02-18, 10:07
|
|
|
ticky napisał/a: | (...) Porównując spalanie 750-tki do VTX 1800 może wydać się to dość sporo, jednak pomiędzy VTX'ami różnica nie jest już taka duża. |
Napisałem wcześniej o 1800 bo ostatnio byłem w sklepie moto, aby nacieszyć widok i przymierzałem się "na sucho" do VTX - 1300 i 1800 (bydlaki w porównaniu z moją Hanką).
Wyczuwalnej różnicy pomiędzy tymi dwoma modelami nie zauważyłem, jednak sprzedawca - praktyk uświadomił mnie, że jeśli miałbym się decydować to poleciłby mi 1800.
Sam miał 1300 jednak po krótkim czasie przesiał się na 1800 za względu na silnik, jego pracę, elastyczność itp.
Póki co, też jest mi ciężko sobie wyobrazić przesiadkę z 750 na 1800 ;) |
_________________ www.marcinwilk.pl |
|
|
|
|
Rocker
Motocykl: FLHR
Wiek: 43 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 266 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 2011-02-18, 18:03
|
|
|
suru napisał/a: | TICKY - Chłopie kusisz ...... . Już zasiałeś ziarenko niepewności.
DARLEN 1 masz racje banan na gębie to jest to do czego powinno sie w życiu dążyć. Ale uwierz mi ja mam banana jak tylko wchodzę do garażu nawet w zimę. Jak kupię VTX-a chyba zmieni mi się wyraz twarzy.
ROCKER, muszę ci powiedzieć, że w tym komisie stała Yamaha 1,7. Usiadłem na niej, była bardzo ciężka w porównaniu z VTX 1300. Była kompletnie ubrana, no i metalowa, napewno też to dawało masę, ale różnica była wyczuwalna. Pomyślałem że trza być kawał chłopa by tym manewrować choćby na parkingu. |
Suru, ja mam 172cm wzrostu, 90kg wagi (środek ciężkości przesunąłem piwem w okolice pasa ;)) i kompletnie ubranego 1.7. Wierz mi, że prowadzi się o niebo lepiej niż VTX (miałem okazję jechać). Waży 350kg ale masa jest jedynie wyczuwalna gdy stoi w miejscu, środek ciężkości jest tak nisko, że momentalnie po ruszeniu z miejsca prowadzi się jak skuter, a położenie go do podestów na rondzie to żaden problem. Ale ja tu nie chcę Cię kusić na RS'a, bo ten mocy ma jeszcze mniej niż VTX1300, ale za to moment ma konkretny. Natomiast ja brałbym 1800 jeśli już, nawet chciałem takiego kupić tyle, że nie retro bo ten mi się nie podoba (takie niby stare, niby nowe, a nijakie) ale custom - to jest piękna maszyna. Tylko rzecz polega na tym, że moja pani jeździ ze mną i musi mieć wygodnie, dużo przestrzeni bagażowej, a ja się zakochałem w klangu RS'a. Poza tym jego prostota pozwala mi na serwisowanie go w 100% we własnym zakresie. Natomiast miałem VT1100 i tam już nieco się bałem grzebać. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|