Jakie są różnice między C,C2,C3
Odpowiedz do tematu

: Jakie są różnice między C,C2,C3
..Może i dziwne pytanie- ale szukałem,szukałem i nie znalazłem- jakie są różnice między tymi modelami?? Może ktoś ma linka do jakieś dawnej dyskusji na ten temat, albo mnie uświadomi.

Dziękuję za pomoc;-))

...nadzieja spadającej gwiazdy...płonna...

udunus nervosus ciekavos signos pulapkos
Gość jaki jest Twój Cień??

...była Honda Shadow VT1100 1998 Spirit..
:
C to chopper znana jako spirit, C2 to bardziej cruiser z pełnymi kołami znana jako Sabre, C3 to też raczej cruiser, koła szprychowane. Więc różnią się wizualnie, najlepiej wpisz sobie w przeglądarkę te symbole po kolei i od razu zobaczysz różnice.

:
No niestety nie zgodzę się z tobą kolego ,wersja:

C - była produkowana od 88 do 95 model na 96 rok ,jest to typowy soft chopper skrzynia 4 biegi czasem 5 ale rzadko występowała jest kilka u nas na forum i duża moc.

C2 - było oznaczenie dla American Classic Editions produkowane 96,97 więcej chromu ,plastiku sprychowane koła i raczej już wyglądała jak cruzzer niż soft chopper

Spiryt - produkcja od 97 do 06 ale nie jestem pewien i to taka mieszanka między choperrem a cruzerem taka jak ma nasz kolega Udun od Jamcia skrzynia 5 biegów.

Sabra - nie powiem ci bo nie wiem jak to określić raczej typowy cruizer pełne fele i wygoda oraz kupa chromu na plastiku,jest jeszcze wersja C3 Aero taka jak ma kilku u nas na forum między innymi Skipolo , Mały Tomi to niech oni się w tej kwestii wypowiedzą co to jest.





Resztę informacji jak zwykle udzieli TODEK :-) .

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Sabra, ma inne przełożenia, aby lepiej przyspieszała. Większy bak, zupełnie inne malowanie, wydechy(dwa) jak Spiryt. O różnicach w ramie, widelcu, kącie pochylenia główki ramy, wyglądzie chyba wspominać nie trzeba.

C3 Aero występowała w dwóch wersjach silnikowych, czyli single (98-00) i dual pin(00-02).

W skrócie mówiąc, single to wibracje i wszystko się telepie, natomiast dual nie telepie.

Aero, miała malowanie w dwóch kolorach(za dopłatą) i dodatkowe elementy chromowane jak np. na błotnikach, podesty w standarcie, hamulec tarczowy z tyłu.

C3 to również charakterystyczny wydech(tzw. cygaro), jak również jako jedyna z Shadowek ma licznik umieszczony w lampie przedniej.

Z pasją przez życie......
:
Witam Szanownych :thx:



A przypadkiem wersja C (1100C) to nie mój model 85-86? ;-)

Pzdr

:
Podepne sie do tematu z pytaniem o roznice tyle ze o konkretna czesc

Czy oparcie w Sabre i C2 podejdzie takie samo?



Co do samego tematu. Przykladowe wersje dla C/C2/C3

http://www.bikez.com/moto...spirit_2002.php

http://www.bikez.com/moto...shadow_2003.php

http://www.bikez.com/moto...ow_ace_2000.php

http://www.bikez.com/moto..._sabre_2002.php

http://www.bikez.com/moto...shadow_2000.php

http://www.bikez.com/moto...w_aero_1998.php

"Zycie jest sztuka pozytywnego myslenia"
Byla Shadowka. Jest Virazka Custom
:
...Wielkie Dzięki :thx: :thx: - już dostałem to co chciałem-ale jak ktoś coś jeszcze dopisze bedzie super...

...nadzieja spadającej gwiazdy...płonna...

udunus nervosus ciekavos signos pulapkos
Gość jaki jest Twój Cień??

...była Honda Shadow VT1100 1998 Spirit..
:
C2 A.C.E produkowana była w latach 1995-1998. W latach 2000-2007 była produkowana C2 Sabre - po roczniku więc można poznać, z którym modelem C2 ma się do czynienia. Spirit, ACE i Sabre mają taki sam zbiornik paliwa - różniły się one tylko malowaniem. Sabre to przede wszystkim skrzynia biegów. Silnik kręci się trochę wyżej niż w innych modelach. Produkowana była w fabryce w USA tylko na rynek amerykański i kanadyjski, gdzie model ten określano mianem "Street Rod". A.C.E - 50KM, Sabre - 62KM. Silnik w A.C.E to single-pin, w Sabre dual-pin. Inne zestopniowanie skrzyni w Sabrinie oraz inna charakterystyka silnika sprawiają, że motocykl ten jest nadzwyczaj zrywny jak na 1100 (porównuję tu do tych nowszych 1100, nie do potworów z lat 80-tych) i z fabrycznym ogumieniem Dunlop K555 obchodziła się dość brutalnie :mrgreen:

Oczywiście poprawcie mnie jeśli się gdzieś pomyliłem ;-)

:
VT1100C Shadow pierwsza edycja produkowana od 85 do 86.

VT1100C Shadow druga edycja produkowana od 87 do 96.

VT1100C Shadow Spirit trzecia edycja produkowany od 97 do 07.

VT1100C2 Shadow ACE produkowana od 95 do 99.

VT1100C2 Shadow Sabre produkowana od 00 do 07.

VT1100C3 Shadow Aero produkowana od 98 do 02.

VT1100T Shadow ACE Tourer produkowana od 98 do 01.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Co do sabre to raczej nie za dużo jest w tym modelu chromu na plastiku...... powiedziałbym raczej że jest tam sporo chromu na metalowych powierzchniach, tak na dobrą sprawę to plastikowe są tam boczki pod siedzeniem i przedni błotnik (z takich większych elementów "ozdobno-użytkowych") i są one lakierowane. :-) ……w sumie to jeśli chodzi o chromowany plastik to jedyny rzucający się w oczy to obudowa przedniej lampy ;-)

:
Może trzeba dodać że C3 jest chyba najbardziej metalowy, poza boczkami pod siedzeniem zero plastiku. No i ma największy przedni reflektor, prawdziwy kocioł :-P

:
adam3911 napisał/a:
Może trzeba dodać że C3 jest chyba najbardziej metalowy, poza boczkami pod siedzeniem zero plastiku. No i ma największy przedni reflektor, prawdziwy kocioł :-P




Obawiam się, że VT1100C jest bardziej metalowy. :mrgreen: Nawet boczki ma metalowe. :lol: :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek, idź już spać... :-P

:
adam3911 napisał/a:
Todek, idź już spać... :-P




A nie pójdę, i co? :?: :twisted: Jutro mam na popołudnie. :mrgreen: :-P

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
adam3911 napisał/a:
Todek, idź już spać... :-P




A nie pójdę, i co? :?: :twisted: Jutro mam na popołudnie. :mrgreen: :-P




Ja na noc :) ale nie będe się katował, ide spać...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group