~ Filtr powietrza K&N ~ |
Autor |
Wiadomość |
Miki01
Miki01
Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-15, 00:12
|
|
|
Czołem,
obecnie zmieniłem też w HD, też na K&N i różnica jest spora, przede wszystkim w czystości pracy silnika, jakby chętniej idzie od dołu, no i oczywiście "czuje się" że moto oddycha pełnią swoich "płuc". Także potwierdzam wcześniejsze posty, warto zamienić na filtr sportowy, ale przy jednoczesnej zmianie tłumików i dysz. Mam teraz K&N w dwóch motocyklach o troszkę innej charakterystyce i w obydwu różnica jest naprawdę zadowalająca. Oczywiście nie jest to reklama firmy K&N, bo można spróbować innych producentów, bo jest ich kilku, ja mam akurat produkty tej firmy.
Pzdr |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9500 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2015-03-02, 22:02
|
|
|
As Kier napisał/a: | Czy ktoś zakładał filtr powietrza k&n do VT-800 lub VT-700 (86-87)? Czy jest jakiś dedykowany do tego motocykla, czy trzeba sobie dopasowywać? |
Przynajmniej, chyba kształt trzeba dopasować. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 40 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
Wysłany: 2015-03-04, 16:18
|
|
|
W VT600 miałem założony pusty wydech + K&N, moto zdecydowanie lepiej chodziło, w obecnym motocyklu też planuje założyć ale dopiero jak przyjdzie pora wymiany obecnego, a jest praktycznie nóweczka, więc obstawiam że pod koniec sezonu lub na przyszły dopiero będzie, wydech przebudowany u EdHausta, więc tylko K&N brakuje..
wg tej stronki do VT750c2 Ace powinen pasować K&N HA-7500: http://www.larsson.pl/ind...Mg==&bid=104483 |
_________________ Przeszłość >> Teraźniejszość |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Dżej dżej
Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1072 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-03-05, 08:18
|
|
|
Chyba nie bardzo. W VT700 filtr nie jest okrągły. |
_________________ ___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami. |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-03-05, 14:04
|
|
|
Dżej dżej napisał/a: |
Chyba nie bardzo. W VT700 filtr nie jest okrągły. |
Papierowy filtr wygląda tak:
[ Dodano: 2015-03-05, 14:11 ]
Prawdopodobnie skończy się tym, że pojadę do sklepu/ warsztatu i poprzymierzam. I tak muszę podregulować gaźniki. Lepiej od razu zmienić filtr na k&n. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
Ostatnio zmieniony przez As Kier 2015-03-05, 21:58, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-03-05, 21:24
|
|
|
Ten okrągły to chyba od VT700c ale '83.
Do pózniejszych chyba nie mają
http://www.knfilters.com/...4GyDuCFVWavFg==
Można jeszcze sprawdzić po oryginalnym, hondowskim numerze VIN filtra. |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-09-27, 09:49
|
|
|
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
kruzi
Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 261 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-27, 13:46
|
|
|
As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2015-09-27, 13:50
|
|
|
kruzi napisał/a: | As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;) |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-09-27, 14:31
|
|
|
kruzi napisał/a: | As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
Dysze wymieniłeś? Na jakie? Jak ustawiłeś później gaźniki?
[ Dodano: 2015-09-27, 14:33 ]
towalsky napisał/a: | kruzi napisał/a: | As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;) |
Musiał regulować gaźniki. Inaczj by nie odpalił. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
kruzi
Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 261 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-27, 22:02
|
|
|
As Kier napisał/a: | kruzi napisał/a: | As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
Dysze wymieniłeś? Na jakie? Jak ustawiłeś później gaźniki?
[ Dodano: 2015-09-27, 14:33 ]
towalsky napisał/a: | kruzi napisał/a: | As Kier napisał/a: | Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę. |
daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :) |
może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;) |
Musiał regulować gaźniki. Inaczj by nie odpalił. |
nic nie musiał, maszyna chodziła - nawet wydawało by się lepiej,,,z czasem były robione regulacje synchro itp (odczucia pozytywne początkowo) - mimo wszystko moto leci do 120 jak z pracy potem muli,,,,,,zabrało mi górę. dlatego odradzam k&n.chcesz więc mocy kup większą pojemność :) |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-09-28, 10:12
|
|
|
Kruzi nie wymieniałeś dysz na większe? Jeżeli nie, to miałeś zbyt ubogą mieszankę w paliwo i dlatego moto muli. Regulacja ma swoje ograniczenia. Dobranie dysz jest bardzo istotne i bez prawidłowego ich dobrania nie ruszam z modyfikacjami. Dlatego pytam też o dobór dysz. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
kruzi
Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 261 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-28, 10:21
|
|
|
As Kier napisał/a: | Kruzi nie wymieniałeś dysz na większe? Jeżeli nie, to miałeś zbyt ubogą mieszankę w paliwo i dlatego moto muli. Regulacja ma swoje ograniczenia. Dobranie dysz jest bardzo istotne i bez prawidłowego ich dobrania nie ruszam z modyfikacjami. Dlatego pytam też o dobór dysz. |
mechanik podmieniał również dysze, i na każdych zalewał, teraz mam lekko jak to mówi spec liźnięte dysze (rozwiercone minimalnie) - ale efekt nie warty zabawy i kasy |
|
|
|
|
|