/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
~ Filtr powietrza K&N ~
Autor Wiadomość
Miki01 
Miki01


Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-15, 00:12   

Czołem,

obecnie zmieniłem też w HD, też na K&N i różnica jest spora, przede wszystkim w czystości pracy silnika, jakby chętniej idzie od dołu, no i oczywiście "czuje się" że moto oddycha pełnią swoich "płuc". Także potwierdzam wcześniejsze posty, warto zamienić na filtr sportowy, ale przy jednoczesnej zmianie tłumików i dysz. Mam teraz K&N w dwóch motocyklach o troszkę innej charakterystyce i w obydwu różnica jest naprawdę zadowalająca. Oczywiście nie jest to reklama firmy K&N, bo można spróbować innych producentów, bo jest ich kilku, ja mam akurat produkty tej firmy.

Pzdr
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 676
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-03-02, 20:38   

Odświeżam temat. Czy ktoś zakładał filtr powietrza k&n do VT-800 lub VT-700 (86-87)? Czy jest jakiś dedykowany do tego motocykla, czy trzeba sobie dopasowywać?
Pozdrawiam
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9500
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-03-02, 22:02   

As Kier napisał/a:
Czy ktoś zakładał filtr powietrza k&n do VT-800 lub VT-700 (86-87)? Czy jest jakiś dedykowany do tego motocykla, czy trzeba sobie dopasowywać?

Przynajmniej, chyba kształt trzeba dopasować.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2015-03-04, 16:18   

W VT600 miałem założony pusty wydech + K&N, moto zdecydowanie lepiej chodziło, w obecnym motocyklu też planuje założyć ale dopiero jak przyjdzie pora wymiany obecnego, a jest praktycznie nóweczka, więc obstawiam że pod koniec sezonu lub na przyszły dopiero będzie, wydech przebudowany u EdHausta, więc tylko K&N brakuje..

wg tej stronki do VT750c2 Ace powinen pasować K&N HA-7500: http://www.larsson.pl/ind...Mg==&bid=104483
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-04, 19:41   

As Kier - Jest dedykowany.
Taki ci jest potrzebny?:
http://e-katalog.intercar...-powietrza.html
_________________
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
 
 
Dżej dżej 

Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1072
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-05, 08:18   

Globi napisał/a:
As Kier - Jest dedykowany.
Taki ci jest potrzebny?:
http://e-katalog.intercar...-powietrza.html

Chyba nie bardzo. W VT700 filtr nie jest okrągły.
_________________
___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 676
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-03-05, 14:04   

Dżej dżej napisał/a:
Globi napisał/a:
As Kier - Jest dedykowany.
Taki ci jest potrzebny?:
http://e-katalog.intercar...-powietrza.html

Chyba nie bardzo. W VT700 filtr nie jest okrągły.

Papierowy filtr wygląda tak:


[ Dodano: 2015-03-05, 14:11 ]
Prawdopodobnie skończy się tym, że pojadę do sklepu/ warsztatu i poprzymierzam. I tak muszę podregulować gaźniki. Lepiej od razu zmienić filtr na k&n.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
Ostatnio zmieniony przez As Kier 2015-03-05, 21:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-05, 21:24   

Ten okrągły to chyba od VT700c ale '83.

Do pózniejszych chyba nie mają
http://www.knfilters.com/...4GyDuCFVWavFg==

Można jeszcze sprawdzić po oryginalnym, hondowskim numerze VIN filtra.
_________________
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 676
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-27, 09:49   

Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-27, 13:46   

As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2015-09-27, 13:50   

kruzi napisał/a:
As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)


może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;)
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 676
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-27, 14:31   

kruzi napisał/a:
As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)

Dysze wymieniłeś? Na jakie? Jak ustawiłeś później gaźniki?

[ Dodano: 2015-09-27, 14:33 ]
towalsky napisał/a:
kruzi napisał/a:
As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)


może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;)


Musiał regulować gaźniki. Inaczj by nie odpalił.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-27, 22:02   

As Kier napisał/a:
kruzi napisał/a:
As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)

Dysze wymieniłeś? Na jakie? Jak ustawiłeś później gaźniki?

[ Dodano: 2015-09-27, 14:33 ]
towalsky napisał/a:
kruzi napisał/a:
As Kier napisał/a:
Chciałbym powrócić do tematu. Czy ktoś może dopasował filtr k&n do obudowy 800tki lub 700 (86/87)? A może ktoś ma możliwość dopasowania? No i jakie dysze założyć przy takim filtrze ?
Wolałbym zostawić oryginalną obudowę.



daj spokój z k&nem pogorszy zamiast poprawić osiągi..jak u mnie :)






może by tak wyregulować gaźniki po tym zabiegu..? nuż się poprawi? ;)


Musiał regulować gaźniki. Inaczj by nie odpalił.






nic nie musiał, maszyna chodziła - nawet wydawało by się lepiej,,,z czasem były robione regulacje synchro itp (odczucia pozytywne początkowo) - mimo wszystko moto leci do 120 jak z pracy potem muli,,,,,,zabrało mi górę. dlatego odradzam k&n.chcesz więc mocy kup większą pojemność :)
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 676
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-28, 10:12   

Kruzi nie wymieniałeś dysz na większe? Jeżeli nie, to miałeś zbyt ubogą mieszankę w paliwo i dlatego moto muli. Regulacja ma swoje ograniczenia. Dobranie dysz jest bardzo istotne i bez prawidłowego ich dobrania nie ruszam z modyfikacjami. Dlatego pytam też o dobór dysz.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-28, 10:21   

As Kier napisał/a:
Kruzi nie wymieniałeś dysz na większe? Jeżeli nie, to miałeś zbyt ubogą mieszankę w paliwo i dlatego moto muli. Regulacja ma swoje ograniczenia. Dobranie dysz jest bardzo istotne i bez prawidłowego ich dobrania nie ruszam z modyfikacjami. Dlatego pytam też o dobór dysz.



mechanik podmieniał również dysze, i na każdych zalewał, teraz mam lekko jak to mówi spec liźnięte dysze (rozwiercone minimalnie) - ale efekt nie warty zabawy i kasy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM