/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
predkosc
Autor Wiadomość
holsik 

Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 36
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-24, 21:29   predkosc

Witam wszystkim, mam pytanie:

Przerobiłem oryginalny wydech na przelotówkę. Na ta chwile mogę lecieć maksymalnie 125-130km/h. Na wyższych obrotach wolno się zbiera. Zrobić synchro z regulacja??

[ Dodano: 2011-08-25, 07:33 ]
Wasze motory jaka osiągają prędkość maksymalna??
 
 
Frog 
Żabol jeden.


Motocykl: VT 750 C2 99
Wiek: 57
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 1120
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-25, 07:41   

Na pierwsze pytanie Ci nie odpowiem, bo się po prostu nie znam.
Co do drugiego: swoją Hankę kupiłem w Prudniku. Ze względu na małe jeszcze wtedy umiejętności, przywoził mi ją mąż kuzynki. Ja za nim jechałem samochodem. Licznik w Hance kończy się na 160 km/h. Mój w samochodzie pokazywał przez wiele kilometrów 170 km/h :-) . Ja rozpędziłem ją do 150km/h bez większego problemu, dalej się najzwyczajniej na świecie bałem.
_________________
Forumowicz pospolity.

Staram się pisać poprawnie po polsku.
 
 
yarkom 
Jarek


Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 59
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 246
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-25, 09:57   Re: predkosc

holsik napisał/a:

Wasze motory jaka osiągają prędkość maksymalna??


Mój osiąga maksymalną dopuszczalną, a więcej po azjatyckiej stronie Wisły to strach bo drogi są jakby to powiedzieć do Du.y.
_________________
"Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"

https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
 
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-08-25, 10:26   Re: predkosc

yarkom napisał/a:

Mój osiąga maksymalną dopuszczalną, a więcej po azjatyckiej stronie Wisły to strach bo drogi są jakby to powiedzieć do Du.y.


O ... i to jest słuszna odpowiedź. Jak wolno poza terenem zabudowanym 90 km/h to tyle osiąga i już ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
holsik 

Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 36
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-25, 12:05   

Śmichy chichy, a tak poważnie nie wiem czy jest od kupna przymulona. Wcześniej jeździłem na sportowych motorach. Tak wiem nie ma co porównywać itd. Ale jestem ciekawy jaka prędkość maksymalna osiągają wasze motocykle.
 
 
Wytrych 
ARTUR

Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-30, 16:40   

Ja by Ci tu powiedzieć kolego, te moto nie kupuje się by odkręcać do max-a, i podejrzewam że niewielu z nas to robi... ;-)
Ja swojej jeszcze powyżej 140 nie kręciłem.
Zazwyczaj nie patrzę na prędkościomierz tylko na obroty.
pozdrawiam.
 
 
tomekmegi 

Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 65
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-08-30, 17:12   

Ja raz w swojej 83 rok 750 spróbowałem i do 120 mil dociągnąłem .Uważam że to b.dobry wynik .może by i więcej poszła ale nie chciałem ryzykować ,ani na autostradzie nie byłem i moto wiekowe ,poza tym prędkość w granicach 100km 60mil jest wystarczająca .Widać staruszki ( niech nikt się na mnie nie gniewa) są silniejsze i szybsze od nowszych modeli .
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9501
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-08-31, 00:07   

tomekmegi napisał/a:
Widać staruszki ( niech nikt się na mnie nie gniewa) są silniejsze i szybsze od nowszych modeli .

Ale to jest normalne. Nowsze modele mają obniżony stopień sprężania i mniejszą moc.
Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
holsik 

Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 36
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-31, 07:24   

Dziękuje wszystkim za rzeczowa odpowiedz. Pozdrawiam. :arrow:
 
 
Derry 


Motocykl: brak
Wiek: 48
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 09:29   

Todek napisał/a:
Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM.


............... księgowi i green peace.. tyle kucyków mi ukradli :evil:

Nie używamy przekleństw w postach. :mrgreen:
_________________
Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć!
Ostatnio zmieniony przez Todek 2011-08-31, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tom 


Motocykl: H-D Heritage Softail 2009
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 270
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 12:06   

Derry napisał/a:
Todek napisał/a:
Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM.


.......... księgowi i green peace.. tyle kucyków mi ukradli :evil:


Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha ;-)
Ostatnio zmieniony przez Todek 2011-08-31, 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Derry 


Motocykl: brak
Wiek: 48
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-31, 12:30   

Tom napisał/a:
le za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha


To może w ramach dążenia do wieczności obetnijmy moc do 10 kucyków dla tego co poniżej 1000cm i 15 kucyków dla tych co mają litr i więcej ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć!
 
 
 
yarkom 
Jarek


Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 59
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 246
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-08-31, 13:54   

Tom napisał/a:

Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha ;-)


Niestety poza zabraniem mocy dołożyli plastików i metali g. wartych. Obawiam się że na 20 lat nie będzie shadowek produkowanych na początku XXIw a te z lat 80tych bedą dalej jeździć.
_________________
"Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"

https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
 
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1608
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-31, 14:47   

Tom napisał/a:
Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone.

no nie wiem. Mocniejsze silniki mają rezerwę mocy i nie trzeba ich tak piłować jak słabsze do identycznych osiągów.
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-31, 15:32   

dobrze wyregulowana 750 c2 musi iśc licznikowe 150 kmh. jesli tyle nie pójdzie, tzn że cos jest nie tak z zasilaniem...
_________________
Wynajmę Jaguara do ślubu - może być z obstawą motocyklową:

http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM