predkosc |
Autor |
Wiadomość |
holsik
Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 36 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-08-24, 21:29 predkosc
|
|
|
Witam wszystkim, mam pytanie:
Przerobiłem oryginalny wydech na przelotówkę. Na ta chwile mogę lecieć maksymalnie 125-130km/h. Na wyższych obrotach wolno się zbiera. Zrobić synchro z regulacja??
[ Dodano: 2011-08-25, 07:33 ]
Wasze motory jaka osiągają prędkość maksymalna?? |
|
|
|
|
Frog
Żabol jeden.
Motocykl: VT 750 C2 99
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 1120 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-25, 07:41
|
|
|
Na pierwsze pytanie Ci nie odpowiem, bo się po prostu nie znam.
Co do drugiego: swoją Hankę kupiłem w Prudniku. Ze względu na małe jeszcze wtedy umiejętności, przywoził mi ją mąż kuzynki. Ja za nim jechałem samochodem. Licznik w Hance kończy się na 160 km/h. Mój w samochodzie pokazywał przez wiele kilometrów 170 km/h . Ja rozpędziłem ją do 150km/h bez większego problemu, dalej się najzwyczajniej na świecie bałem. |
_________________ Forumowicz pospolity.
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
|
yarkom
Jarek
Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 59 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 246 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2011-08-25, 10:26 Re: predkosc
|
|
|
yarkom napisał/a: |
Mój osiąga maksymalną dopuszczalną, a więcej po azjatyckiej stronie Wisły to strach bo drogi są jakby to powiedzieć do Du.y. |
O ... i to jest słuszna odpowiedź. Jak wolno poza terenem zabudowanym 90 km/h to tyle osiąga i już |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
holsik
Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 36 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-08-25, 12:05
|
|
|
Śmichy chichy, a tak poważnie nie wiem czy jest od kupna przymulona. Wcześniej jeździłem na sportowych motorach. Tak wiem nie ma co porównywać itd. Ale jestem ciekawy jaka prędkość maksymalna osiągają wasze motocykle. |
|
|
|
|
Wytrych
ARTUR
Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-30, 16:40
|
|
|
Ja by Ci tu powiedzieć kolego, te moto nie kupuje się by odkręcać do max-a, i podejrzewam że niewielu z nas to robi...
Ja swojej jeszcze powyżej 140 nie kręciłem.
Zazwyczaj nie patrzę na prędkościomierz tylko na obroty.
pozdrawiam. |
|
|
|
|
tomekmegi
Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 65 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2011-08-30, 17:12
|
|
|
Ja raz w swojej 83 rok 750 spróbowałem i do 120 mil dociągnąłem .Uważam że to b.dobry wynik .może by i więcej poszła ale nie chciałem ryzykować ,ani na autostradzie nie byłem i moto wiekowe ,poza tym prędkość w granicach 100km 60mil jest wystarczająca .Widać staruszki ( niech nikt się na mnie nie gniewa) są silniejsze i szybsze od nowszych modeli . |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9501 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2011-08-31, 00:07
|
|
|
tomekmegi napisał/a: | Widać staruszki ( niech nikt się na mnie nie gniewa) są silniejsze i szybsze od nowszych modeli . |
Ale to jest normalne. Nowsze modele mają obniżony stopień sprężania i mniejszą moc.
Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
holsik
Motocykl: shadow 750c2 1998r
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 36 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-08-31, 07:24
|
|
|
Dziękuje wszystkim za rzeczowa odpowiedz. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Derry
Motocykl: brak
Wiek: 48 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 567 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 09:29
|
|
|
Todek napisał/a: | Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM. |
............... księgowi i green peace.. tyle kucyków mi ukradli
Nie używamy przekleństw w postach. |
_________________ Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć! |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2011-08-31, 16:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tom
Motocykl: H-D Heritage Softail 2009
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 270 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 12:06
|
|
|
Derry napisał/a: | Todek napisał/a: | Na przykładzie VT1100C: te z lat 85-86 sprężanie 9:1 i moc około 78 KM, z lat 87-96 sprężanie 8.5:1 i moc około 68 KM, a z lat 87-07 sprężanie 8:1 i moc około 60 KM. |
.......... księgowi i green peace.. tyle kucyków mi ukradli |
Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2011-08-31, 16:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Derry
Motocykl: brak
Wiek: 48 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 567 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-31, 12:30
|
|
|
Tom napisał/a: | le za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha |
To może w ramach dążenia do wieczności obetnijmy moc do 10 kucyków dla tego co poniżej 1000cm i 15 kucyków dla tych co mają litr i więcej ? |
_________________ Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć! |
|
|
|
|
yarkom
Jarek
Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 59 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 246 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-08-31, 13:54
|
|
|
Tom napisał/a: |
Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. Jeśli to dla Ciebie jakaś pociecha |
Niestety poza zabraniem mocy dołożyli plastików i metali g. wartych. Obawiam się że na 20 lat nie będzie shadowek produkowanych na początku XXIw a te z lat 80tych bedą dalej jeździć. |
_________________ "Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"
https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink# |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1608 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-31, 14:47
|
|
|
Tom napisał/a: | Ale za to najsłabsze silniki są najbardziej długowieczne, bo najmniej wysilone. |
no nie wiem. Mocniejsze silniki mają rezerwę mocy i nie trzeba ich tak piłować jak słabsze do identycznych osiągów. |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-08-31, 15:32
|
|
|
dobrze wyregulowana 750 c2 musi iśc licznikowe 150 kmh. jesli tyle nie pójdzie, tzn że cos jest nie tak z zasilaniem... |
_________________ Wynajmę Jaguara do ślubu - może być z obstawą motocyklową:
http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|