/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT600 nie pali na jedngo
Autor Wiadomość
bynus
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-08-29, 17:10   VT600 nie pali na jedngo

Witam



od ostatniego czasu mam pewien problem z moją VT600 a mianowicie nie pali na jednego tłoka :/ tzn nie zawsze czasami go zapale i jade chwile i jest ok a pozniej jak go zostawie na wolnych obrotach albo jak zatrzymuje sie na swiatłach to słychać ze nie pali na jednego albo od razu jak go zapale to nie pali albo jak chwilkę pochodzi na wolnych i dopiero wtedy zacznie nie palić na jednego tłoka. To nie palenie nie jest zależne od tego czy silnik jest ciepły czy zimny i tak sie dzieje tylko na wolniejszych obrotach albo czasem przy przyspieszaniu jak jade ze stałą prędkością np 70-80km/h to jest ok tylko dopiero jak spadnie na wolne obroty i nie wiem co to moze być za przyczyna czyżby swiece ?? czy moze zaczyna padac cylinder prosze o rade



dodam jeszcze ze nie kopci nie dymi i lekko zapala z tym nie ma problemu
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9506
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-08-29, 18:05   

Może właśnie zacznij od wykręcenia świec i ich inspekcji. :lol: :lol:

Ile masz przejechane na świecach? :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
wielo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-29, 18:17   

miałem podobne obiawy wymieniłem świece i po sprawie ,nie martw się rozwiązanie jest czasami prostrze niz myślisz :)
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4160
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2010-08-29, 19:06   

przejrzyj moje posty.Pisałem o tym :thx:
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-08-29, 20:21   

Tak jak chłopaki radą - świece to podstawa, ale przede wszystkim... napisz to z sensem...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
pietrachVI 
PIETRACH


Motocykl: exVT600, BMW R65 '87, Jawa 175 '60
Wiek: 35
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 469
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2010-08-30, 11:24   

Być może warto by też zainteresować się kablami wysokiego napięcia (?)
 
 
 
BĄBEL 
Tomek


Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Zapolice EZD
Wysłany: 2010-08-30, 11:54   

Też zacząłbym od sprawdzenia świec i przewodów wysokiego napięcia. A jeśli to będzie wporządku (choć wątpię) wtedy trzeba będzie szukać dalej.
 
 
bynus
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-31, 10:58   

no to dzisiaj przy nie sprzyjającej pogodzie :D wymienie sobie świece i zobacze jaki jest tego efekt a jak dalej bedzie to samo to sprawdze kabelki :D
 
 
bynus
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-02, 10:16   

hmmm wymieniłem swiece sprawdziłem też stare (zapaliłem motor bez wkręconej wsiecy) i iskra łaadnie przeskakuje na obu swiecach i obu przewodach chyba ze jest za słaba :/ i dalej nie pali na jednego wiec co dalej mam sprawdzić ??
 
 
johny_morfina 
Michal


Motocykl: VT 600 '99
Wiek: 41
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 80
Skąd: Warszawa - TGK
Wysłany: 2010-09-02, 10:43   

mialem podobnie - przyczyna okazal sie zapchany filtr powietrza

(zapchany filtr -> zbyt bogata mieszanka -> zalewanie swiec)
 
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4160
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2010-09-02, 17:32   

zamień przewody na cewkach/o ile to cały czas ten sam cylinder nie pali/
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
bynus
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-02, 17:43   

kurcze tylko powiedz mi jak to zrobić bo takie proste rzeczy umiem zrobić ale cewki gdzie są i jak to zmienić ?? kabelki są na jakiś zatrzaskach albo coś ??



a filtr powietrza jest czysty wygląda jak nowy
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4160
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2010-09-02, 20:16   

Cewki pewnie masz tak jak w mojej 750-tce pod zbiornikiem.Jak masz giętkie :mrgreen: palce to może zrobisz bez ściągania zbiornika.Z każdej cewki wychodzą 2 przewody W/N na cylinder.Problem polega na tym że może masz walniętą cewkę na dany cylinder.Jak zamienisz przewody i masz walniętą cewkę to nie będzie palił inny cylinder/dotąd działający/.U mnie przewody były wciśnięte w gniazda cewki i przykręcone plastikowymi kapturkami
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
btomek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-03, 20:45   

Jedną z cewek masz pod pokrywą boczka z prawej strony, położenie drugiej jest mi nieznane.
 
 
dyha 
dyha

Motocykl: vt600
Wiek: 53
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: wodzisław śląski
Wysłany: 2010-09-04, 23:01   

a druga schowana jest pod bakiem
_________________
największa frajda jaką można mieć w ubraniu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM