Witam szanownych forumowiczów:-)
Na wstępie zaznaczam, że po przywitaniu to mój pierwszy post na tym forum. Oczywiście na bieżąco śledzę forum od lipca tego roku z racji zakupu wymarzonego pierwszego choppera. Wybór padł na VT 600 z racji ładnego design'u, zakładanego przeze mnie pola cenowego, zasłyszanej niezawodności konstrukcji tego modelu oraz niezbyt dużej masy moto z racji, że stawiam moje pierwsze kroki - tj. przejeżdżam pierwsze mile ( wersja VLX:-)) motocyklem .
Jak na razie przejechałem ok. 400km i mam już, że tak się wyrażę pierwsze odczucia z jazdy. Poza komarami między zębami z ciągłego uśmiechu radości z posiadania moto i pierwszych przejażdzek, pojawiły się pierwsze sugestie aby może poprawić trochę komfort jazdy poprzez korektę położenia spacerówek i/lub wysunięcie podnóżków. Idea ta narodziła się w związku z moimi gabarytami - 188 cm wzrostu i 90kg wagi. Podczas dłuższej jazdy odczuwam lekki dyskomfort w kręgosłupie, tak więc wykombinowałem, że jakby dokonać korekty w/w zmieniłaby się pozycja na moto i może wtedy byłoby ok. Nie wiem, może przyjmuję złą pozycję na moto, stąd ten dyskomfort, a może dlatego, że kumpel przy zakupie cały czas namawiał mnie na dużo większe moto ( drag star, shadow 1100) i teraz może po pierwszym zachwycie pojawia się podświadome pytanie, a może miał rację?
Chętnie poznałbym opinię doświadczonych użytkowników VT 600 o podobnym wzroście jak ja.
Druga sprawa, a właściwie podstawowa założonego przeze mnie tematu, proszę szanownych kolegów o pomoc w następujących zagadnieniach technicznych:
1) jak daleko mogę wysunąć zamontowane obecnie spacerówki do przody. Wykombinowałem sobie, aby odciąć od mocować rurę z podnóżkami na spacerówkach i obrócić ją o 90st w kierunku przodu moto a następnie przyspawać do mocowań. Przez to spacerówki przesuną się do przodu i obniżą się. Nie wiem czy nie spowoduje to utrudnień przy kierowaniu motorem i późniejszym problemów z przekładaniem nóg ze spacerówek na standardowe podnóżki przy zmianie biegów, awaryjnym hamowaniu.
2) jak zabrać się do wysunięcia standardowych podnóżków z dźwignią biegów oraz hamulcem nożnym. czy i gdzie można kupić niezbędne przedłużki, czy też trzeba to wszystko dorabiać na specjalne zamówienie, gdzie? Może ktoś z kolegów, który się w to bawił podzieli się z zastosowanym rozwiązaniem i efektem/poprawą komfortu podczas jazdy.
Pogląd na to jak to aktualnie wygląda:
http://www.fotosik.pl/pok...9d883ef551.html
http://www.fotosik.pl/pok...f50c2ac615.html
Będę wdzięczny za wszelką pomoc i przepraszam za ewentualne niefachowe określenia ( dopiero raczkuję w temacie moto ).
Zapraszam do dyskusji...
Odpowiedz do tematu
: VT600 93r. - przeróbka spacerówek oraz wysunięcie podnóżków
:
Czyżbym był jedynym o takim wzroście ujeżdżającym Shadowkę VT 600?
:
Właśnie
Byście odpisali koledze, kto dorabia wysunięte podnóżki w naszym pięknym kraju...
przy okazji możecie mu wspomnieć, czy nie robią też do 750-tki
Byście odpisali koledze, kto dorabia wysunięte podnóżki w naszym pięknym kraju...
przy okazji możecie mu wspomnieć, czy nie robią też do 750-tki
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
hehe tez mam ten problem:D:D poszukaj w innych postach..tam bedziesz miec opisane jak idzie wysunac podnozki poprzez dorobienie plytek. Ja sie bede przez zime z tym bawic,chyba ze wczesniej znajde gdzies caly zestaw wraz z cieglami.
:
Zanim założyłem ten temat przeszukałem całe forum dotyczące VT 600 jak i net przy użyciu "googl'a" i niestety nic konkretnego nie znalazłem. Dlatego też założyłem ten temat.
Przeszukałem Allegro oraz kilkanaście sklepów internetowych z akcesoriami do moto i też nic nie znalazłem.
A co z zamontowanymi spacerówkami, jak sądzicie ile maksymalnie można je wysunąć do przodu?
Przeszukałem Allegro oraz kilkanaście sklepów internetowych z akcesoriami do moto i też nic nie znalazłem.
A co z zamontowanymi spacerówkami, jak sądzicie ile maksymalnie można je wysunąć do przodu?
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odnośnie producentów spacerówek to znam dwa namiary:
1. Romek ze Starachowic tel. 694 918 420
2. Jacek z Opalenicy tel. 061 4477837
Można zadzwonić i się podpytać.
1. Romek ze Starachowic tel. 694 918 420
2. Jacek z Opalenicy tel. 061 4477837
Można zadzwonić i się podpytać.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
o Romku słyszałem od nie jednego ale nikt nie miał nr, dzięki robi,
a co do jacka również dzwoniłem, mówił, że się tym już nie zajmuje, polecił właśnie Romka,
(cena u Romka to 640zł)
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś namiary na ludzi takich jak Romek, będę bardzo wdzięczny za informacje
R0bi napisał/a: |
Odnośnie producentów spacerówek to znam dwa namiary:
1. Romek ze Starachowic tel. 694 918 420 2. Jacek z Opalenicy tel. 061 4477837 Można zadzwonić i się podpytać. |
o Romku słyszałem od nie jednego ale nikt nie miał nr, dzięki robi,
a co do jacka również dzwoniłem, mówił, że się tym już nie zajmuje, polecił właśnie Romka,
(cena u Romka to 640zł)
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś namiary na ludzi takich jak Romek, będę bardzo wdzięczny za informacje
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Szukałam, szukałem w necie, aż w końcu coś znalazłem ( w myśl zasady: szukajcie a znajdziecie) godnego zainteresowania odnośnie wysunięcia do przodu podnóżków w VLX 600.
Dla zainteresowanych zamieszczam link do znalezionej instrukcji ( in English).
http://www.scootworks.com..._relocation.pdf
Może, ktoś z majsterkowiczów na tym forum wcieli tą instrukcję w życie i za niewysoką opłatą wspomoże kolegów w produkcji niezbędnych elementów
Dla zainteresowanych zamieszczam link do znalezionej instrukcji ( in English).
http://www.scootworks.com..._relocation.pdf
Może, ktoś z majsterkowiczów na tym forum wcieli tą instrukcję w życie i za niewysoką opłatą wspomoże kolegów w produkcji niezbędnych elementów
:
Koledzy już takie cuda robili. Nie bawili się w wycinanie wzorków tylko proste trójkąty, jeśli dobrze pamiętam to mniej więcej takiej samej długości.
pzdr
T.
pzdr
T.
:
Jakoś niedokładnie szukałeś: Przeróbka Sylwka
Nie mogę znaleźc całego tematu, ale pytaj u źródła: Sylwek
skies napisał/a: |
Zanim założyłem ten temat przeszukałem całe forum dotyczące VT 600 |
Jakoś niedokładnie szukałeś: Przeróbka Sylwka
Nie mogę znaleźc całego tematu, ale pytaj u źródła: Sylwek
...Kdybych se narodil před sto lety
byl bych vazačem knih...
byl bych vazačem knih...
: Re: VT600 93r. - przeróbka spacerówek oraz wysunięcie podnóż
hej
właśnie zakupiłem VT600 z tych samych powodów co ty czyli design oraz niewielka masa moto i po przejechaniu 600km mam takie samie odczucia jak ty tzn. jest trochę za krótka jak na mój wzrost. Jestem ciekaw jaka ostatecznie poradziłeś sobie z podnóżkami . Byłbym wdzięczny za info gdzie i jak można takie rzeczy zrobić.
właśnie zakupiłem VT600 z tych samych powodów co ty czyli design oraz niewielka masa moto i po przejechaniu 600km mam takie samie odczucia jak ty tzn. jest trochę za krótka jak na mój wzrost. Jestem ciekaw jaka ostatecznie poradziłeś sobie z podnóżkami . Byłbym wdzięczny za info gdzie i jak można takie rzeczy zrobić.
:
Ja u siebie takie cuda poczyniłem
zdj1
zdj2
u siebie musiałem przerobić cięgno od hamulca i od biegów oraz dorobiłem nowa wajchę od biegów bo stara była za krótka na moje wielkie buty. Ja mam 190cm wzrostu i 45rozmair buta.
Dołączam mój projekt proszę się częstować
https://www.dropbox.com/s...dnuzki.dwg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...281%29.pdf?dl=0
zdj1
zdj2
u siebie musiałem przerobić cięgno od hamulca i od biegów oraz dorobiłem nowa wajchę od biegów bo stara była za krótka na moje wielkie buty. Ja mam 190cm wzrostu i 45rozmair buta.
Dołączam mój projekt proszę się częstować
https://www.dropbox.com/s...dnuzki.dwg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...281%29.pdf?dl=0
Motorynka>Chart>Kawasaki LTD750 '82r>Honda Shadow VT 600 C '91
Gość zapraszam do mojej galeri.
Gość zapraszam do mojej galeri.
:
Na pewno wielu skorzysta, dziękować
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
:
Witam. Używam już drugiej VT 600. Jestem niższy niż Ty. Moja opinia jest taka:
- jak jesteś wysoki to przedłużaj sety.
- jednak po 100 km i tak tyłek będzie bolał.
- VT 600 to nie turystyk, jest dużo zwrotniejszy i lepiej się prowadzi niż VT 750, ale większa siostra lepsza w trasę pewnie z uwagi na większy rozstaw kół i lepszą amortyzację tylnego wahacza,
- ja latam wokól komina po 50 - 80 km.
Powodzenia i radości z jazdy:)
- jak jesteś wysoki to przedłużaj sety.
- jednak po 100 km i tak tyłek będzie bolał.
- VT 600 to nie turystyk, jest dużo zwrotniejszy i lepiej się prowadzi niż VT 750, ale większa siostra lepsza w trasę pewnie z uwagi na większy rozstaw kół i lepszą amortyzację tylnego wahacza,
- ja latam wokól komina po 50 - 80 km.
Powodzenia i radości z jazdy:)
Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
:
Zgadzam się że tyłek będzie bolał, turystyk to nie jest, ale wytrzymałość i bezawaryjność - zawiezie choćby na koniec świata.
Odpowiedz do tematu
valmark napisał/a: |
Witam. Używam już drugiej VT 600. Jestem niższy niż Ty. Moja opinia jest taka:
- jak jesteś wysoki to przedłużaj sety. - jednak po 100 km i tak tyłek będzie bolał. - VT 600 to nie turystyk, jest dużo zwrotniejszy i lepiej się prowadzi niż VT 750, ale większa siostra lepsza w trasę pewnie z uwagi na większy rozstaw kół i lepszą amortyzację tylnego wahacza, - ja latam wokól komina po 50 - 80 km. Powodzenia i radości z jazdy:) |
Zgadzam się że tyłek będzie bolał, turystyk to nie jest, ale wytrzymałość i bezawaryjność - zawiezie choćby na koniec świata.
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.