VT600 93r. - przeróbka spacerówek oraz wysunięcie podnóżków
Odpowiedz do tematu

: VT600 93r. - przeróbka spacerówek oraz wysunięcie podnóżków
Witam szanownych forumowiczów:-)

Na wstępie zaznaczam, że po przywitaniu to mój pierwszy post na tym forum. Oczywiście na bieżąco śledzę forum od lipca tego roku z racji zakupu wymarzonego pierwszego choppera. Wybór padł na VT 600 z racji ładnego design'u, zakładanego przeze mnie pola cenowego, zasłyszanej niezawodności konstrukcji tego modelu oraz niezbyt dużej masy moto z racji, że stawiam moje pierwsze kroki - tj. przejeżdżam pierwsze mile ( wersja VLX:-)) motocyklem .

Jak na razie przejechałem ok. 400km i mam już, że tak się wyrażę pierwsze odczucia z jazdy. Poza komarami między zębami z ciągłego uśmiechu radości z posiadania moto i pierwszych przejażdzek, pojawiły się pierwsze sugestie aby może poprawić trochę komfort jazdy poprzez korektę położenia spacerówek i/lub wysunięcie podnóżków. Idea ta narodziła się w związku z moimi gabarytami - 188 cm wzrostu i 90kg wagi. Podczas dłuższej jazdy odczuwam lekki dyskomfort w kręgosłupie, tak więc wykombinowałem, że jakby dokonać korekty w/w zmieniłaby się pozycja na moto i może wtedy byłoby ok. Nie wiem, może przyjmuję złą pozycję na moto, stąd ten dyskomfort, a może dlatego, że kumpel przy zakupie cały czas namawiał mnie na dużo większe moto ( drag star, shadow 1100) i teraz może po pierwszym zachwycie pojawia się podświadome pytanie, a może miał rację?

Chętnie poznałbym opinię doświadczonych użytkowników VT 600 o podobnym wzroście jak ja.

Druga sprawa, a właściwie podstawowa założonego przeze mnie tematu, proszę szanownych kolegów o pomoc w następujących zagadnieniach technicznych:



1) jak daleko mogę wysunąć zamontowane obecnie spacerówki do przody. Wykombinowałem sobie, aby odciąć od mocować rurę z podnóżkami na spacerówkach i obrócić ją o 90st w kierunku przodu moto a następnie przyspawać do mocowań. Przez to spacerówki przesuną się do przodu i obniżą się. Nie wiem czy nie spowoduje to utrudnień przy kierowaniu motorem i późniejszym problemów z przekładaniem nóg ze spacerówek na standardowe podnóżki przy zmianie biegów, awaryjnym hamowaniu.



2) jak zabrać się do wysunięcia standardowych podnóżków z dźwignią biegów oraz hamulcem nożnym. czy i gdzie można kupić niezbędne przedłużki, czy też trzeba to wszystko dorabiać na specjalne zamówienie, gdzie? Może ktoś z kolegów, który się w to bawił podzieli się z zastosowanym rozwiązaniem i efektem/poprawą komfortu podczas jazdy.



Pogląd na to jak to aktualnie wygląda:

http://www.fotosik.pl/pok...9d883ef551.html

http://www.fotosik.pl/pok...f50c2ac615.html





Będę wdzięczny za wszelką pomoc i przepraszam za ewentualne niefachowe określenia ( dopiero raczkuję w temacie moto :-) ).

Zapraszam do dyskusji...

:
Czyżbym był jedynym o takim wzroście ujeżdżającym Shadowkę VT 600?

:
Właśnie :!:

Byście odpisali koledze, kto dorabia wysunięte podnóżki w naszym pięknym kraju... :koso:

przy okazji możecie mu wspomnieć, czy nie robią też do 750-tki ;-)

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
hehe tez mam ten problem:D:D poszukaj w innych postach..tam bedziesz miec opisane jak idzie wysunac podnozki poprzez dorobienie plytek. Ja sie bede przez zime z tym bawic,chyba ze wczesniej znajde gdzies caly zestaw wraz z cieglami.

:
Zanim założyłem ten temat przeszukałem całe forum dotyczące VT 600 jak i net przy użyciu "googl'a" i niestety nic konkretnego nie znalazłem. Dlatego też założyłem ten temat.

Przeszukałem Allegro oraz kilkanaście sklepów internetowych z akcesoriami do moto i też nic nie znalazłem.

A co z zamontowanymi spacerówkami, jak sądzicie ile maksymalnie można je wysunąć do przodu?

:
Odnośnie producentów spacerówek to znam dwa namiary:

1. Romek ze Starachowic tel. 694 918 420

2. Jacek z Opalenicy tel. 061 4477837

Można zadzwonić i się podpytać.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
R0bi napisał/a:
Odnośnie producentów spacerówek to znam dwa namiary:

1. Romek ze Starachowic tel. 694 918 420

2. Jacek z Opalenicy tel. 061 4477837

Można zadzwonić i się podpytać.




:thx:

o Romku słyszałem od nie jednego ale nikt nie miał nr, dzięki robi,

a co do jacka również dzwoniłem, mówił, że się tym już nie zajmuje, polecił właśnie Romka,

(cena u Romka to 640zł)



Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś namiary na ludzi takich jak Romek, będę bardzo wdzięczny za informacje

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Szukałam, szukałem w necie, aż w końcu coś znalazłem ( w myśl zasady: szukajcie a znajdziecie) godnego zainteresowania odnośnie wysunięcia do przodu podnóżków w VLX 600.



Dla zainteresowanych zamieszczam link do znalezionej instrukcji ( in English).



http://www.scootworks.com..._relocation.pdf



Może, ktoś z majsterkowiczów na tym forum wcieli tą instrukcję w życie i za niewysoką opłatą wspomoże kolegów w produkcji niezbędnych elementów :-)

:
Koledzy już takie cuda robili. Nie bawili się w wycinanie wzorków tylko proste trójkąty, jeśli dobrze pamiętam to mniej więcej takiej samej długości.



pzdr

T.

:
skies napisał/a:
Zanim założyłem ten temat przeszukałem całe forum dotyczące VT 600




Jakoś niedokładnie szukałeś: Przeróbka Sylwka



Nie mogę znaleźc całego tematu, ale pytaj u źródła: Sylwek

...Kdybych se narodil před sto lety
byl bych vazačem knih...
: Re: VT600 93r. - przeróbka spacerówek oraz wysunięcie podnóż
hej

właśnie zakupiłem VT600 z tych samych powodów co ty czyli design oraz niewielka masa moto i po przejechaniu 600km mam takie samie odczucia jak ty tzn. jest trochę za krótka jak na mój wzrost. Jestem ciekaw jaka ostatecznie poradziłeś sobie z podnóżkami . Byłbym wdzięczny za info gdzie i jak można takie rzeczy zrobić.

:
Ja u siebie takie cuda poczyniłem

zdj1
zdj2

u siebie musiałem przerobić cięgno od hamulca i od biegów oraz dorobiłem nowa wajchę od biegów bo stara była za krótka na moje wielkie buty. Ja mam 190cm wzrostu i 45rozmair buta.
Dołączam mój projekt proszę się częstować ;-)
https://www.dropbox.com/s...dnuzki.dwg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...281%29.pdf?dl=0

Motorynka>Chart>Kawasaki LTD750 '82r>Honda Shadow VT 600 C '91
Gość zapraszam do mojej galeri.
:
Na pewno wielu skorzysta, dziękować :toast:

Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
:
Witam. Używam już drugiej VT 600. Jestem niższy niż Ty. Moja opinia jest taka:
- jak jesteś wysoki to przedłużaj sety.
- jednak po 100 km i tak tyłek będzie bolał.
- VT 600 to nie turystyk, jest dużo zwrotniejszy i lepiej się prowadzi niż VT 750, ale większa siostra lepsza w trasę pewnie z uwagi na większy rozstaw kół i lepszą amortyzację tylnego wahacza,
- ja latam wokól komina po 50 - 80 km.
Powodzenia i radości z jazdy:)

Jawa 50 Mustang> MZES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Triumph TT 900, NC 750, CBF 250, CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki VN 800, Suzuki VL 800, HD Sportster 883, Indian Scout 1000, Intruder VS 1400,Mean Streak 1600, Shadow 750 Spirit
:
valmark napisał/a:
Witam. Używam już drugiej VT 600. Jestem niższy niż Ty. Moja opinia jest taka:
- jak jesteś wysoki to przedłużaj sety.
- jednak po 100 km i tak tyłek będzie bolał.
- VT 600 to nie turystyk, jest dużo zwrotniejszy i lepiej się prowadzi niż VT 750, ale większa siostra lepsza w trasę pewnie z uwagi na większy rozstaw kół i lepszą amortyzację tylnego wahacza,
- ja latam wokól komina po 50 - 80 km.
Powodzenia i radości z jazdy:)


Zgadzam się że tyłek będzie bolał, turystyk to nie jest, ale wytrzymałość i bezawaryjność - zawiezie choćby na koniec świata.

Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group