Wszystko co potrzebne do Hondy
Odpowiedz do tematu

: Wszystko co potrzebne do Hondy
http://www.cycle-parts.co...C-SHADOW/12-38/



link alternatywny :lol:



http://partsfinder.online...sp?Type=12&A=38

Ostatnio zmieniony przez Oset 2010-08-30, 19:27, w całości zmieniany 4 razy
: Re: Wszystko co potrzebne do Hondy VT 700C
Oset napisał/a:
http://www.cycle-parts.com/motorcycle-parts/honda-street-bike-parts/1986-VT700C-SHADOW/12-38/




Coś link nie działa. :-( Nie wiem czy tylko u mnie, czy coś jest z nim nie tak. :-(

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Re: Wszystko co potrzebne do Hondy VT 700C
Todek napisał/a:
Oset napisał/a:
http://www.cycle-parts.com/motorcycle-parts/honda-street-bike-parts/1986-VT700C-SHADOW/12-38/




Coś link nie działa. :-( Nie wiem czy tylko u mnie, czy coś jest z nim nie tak. :-(


Rano jeszcze działał, teraz faktycznie nie działa.

Przeznaczenie myli sie w połowie przypadków.
:
Teraz przekierowuje tutaj: http://partsfinder.online...sp?Type=12&A=38

Szukam pierwszej dziecinki :)
: link
Przekierowanie jest jeszcze lepsze ponieważ tabele sa w dobrej jakości, nie trzeba powiększać. Działałem w dobrej wierze ale cieszę sie że można dalej z tego korzystać.

: cd
Wiem z tego np. że moja została zrobiona w Hamamatsu w Japonii, że na Californię. Nie wiem natomiast jak różnią sie prawa stanowe. Motor wyprodukowany na Ohio różni się merytorycznie i chyba praktycznie od motoru na Californię. Może chodzi o decybele; nie wiem. Ma ktoś jakieś info na temat?

:
Moto produkowane na Kalifornię, jest bardziej "czyste". :lol: Jest robione tak żeby jak najmniej zanieczyszczało atmosferę. :lol:

Po to ma między innymi tą bańkę pod chłodnicą, i taki specjalny zawór, po prawej stronie moto, przykryty takim chromowanym prostokątnym dekielkiem. :lol: Ma tę trochę inne gaźniki. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group