Odpowiedz do tematu
: VT750C '84 przy zmianie biegów nie schodzi z obrotów
Witam, czy ktoś z Was może coś doradzić ... przy zmianie biegów w górę wyciśnięciu sprzęgła i puszczaniu manetki gazu obroty utrzymują się jeszcze przez 3 sek i dopiero później spadają. Sprawdziłem: linka się nie zacina, gaźniki były sprawdzane na wiosnę i synchronizowane ... więc co? Ma ktoś pomysł?
:
Hmmmmm,moze sprzęgło się ślizga? Gażniki też bym brał pod uwagę
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
Chyba raczej nie sprzęgło ... A wygląda to mniej więcej tak: rozpędzam silnik np. na 2-gim biegu do 3500 obr. wciskam (czyli rozłączam) sprzęgło jednocześnie puszczając manetkę gazu (która cofa się błyskawicznie = czyli nie linka) i musi minąć ok 3-4 sek. zanim obroty spadną i mogę wrzucić 3-ci bieg. Tzn wrzucać mogę i na obrotach, ale szkoda skrzyni = stuka ... co to może być?
:
TO że cofa się manetka, nie znaczy, że cofa się również przepustnica.
Sprawdź, czy po puszczeniu manetki przepustnica wraca do położenia zerowego. Chodzi mi o to kółko po lewej stronie moto, gaźników, do którego są zaczepione linki gazu.
Sprawdź, czy po puszczeniu manetki przepustnica wraca do położenia zerowego. Chodzi mi o to kółko po lewej stronie moto, gaźników, do którego są zaczepione linki gazu.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odpowiedz do tematu
Właśnie, objaw typowy dla przepustnicy. W samochodach najczęściej pada silnik krokowy, tu na szczęście takiego nie ma.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.