/
|
czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ? |
Autor |
Wiadomość |
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2010-05-17, 14:31
|
|
|
Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100 |
_________________ Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9500 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-17, 14:36
|
|
|
Tomson napisał/a: | Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100 |
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie.
Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1287 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2010-05-17, 15:12
|
|
|
Todek napisał/a: | Tomson napisał/a: | Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100 |
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie.
Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej. |
Todziu - byłem światkiem jak Blankiegi c-4 (750) brała na trasie 9,5 litra - w drodze z zamościa |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Dyziek
Łukasz
Motocykl: xsr900
Wiek: 48 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 411 Skąd: Sanok-Łódź
|
Wysłany: 2010-05-17, 15:20
|
|
|
jarek73 napisał/a: |
Todziu - byłem światkiem jak Blankiegi c-4 (750) brała na trasie 9,5 litra - w drodze z zamościa |
No na pewno da się taki wynik wykręcić, zwłaszcza jak moto niskiej pojemności goni jakas szybka ekipe :)
Sam widziałem jak Adamko musiał wlewać do swojej 125 więcej niż ja do 750, na tym samym przelocie.
Tez zależy od sposobu jazdy, w pierwszym sezonie cieszyłem się ze pali tylko 3,5 , a teraz już poniżej 4,5 nie schodzi |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2010-05-17, 18:09
|
|
|
Todek napisał/a: | Tomson napisał/a: | Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100 |
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie.
Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej. |
He he - wiedziałem, że sie zacznie Skoro te dźwięki są takie normalne to skąd taka wypasiona dyskusja poparta wynurzeniami kolegów zza Atlantyku...Silnik VT750 nie wydaje żadnych DZIWNYCH, NIEPOKOJĄCYCH dźwięków Twój Todku Spirit to dual pin, z tego co czytałem dual piny palą mniej od single pinów, a ja (sorry) dual pinów w ogóle nie brałem pod uwagę w swoich rozważaniach.
A co do VT750 który spalił 9,5 litra...hmm - pewnie grzał na maxa cały czas. A ile spala VT1100C3 Aero jak się grzeje na maxa - zdaje się, że coś kole 15-stu jak koledzy tu podają
Chciałbym coś wyjaśnić przy okazji - nie jest moim celem udowadnianie komuś, że 750 jest lepsze od 1100. Ale przy ocenie bierzmy pod uwagę różne czynniki - a nie tylko pojemność. A pełno jest porad typu: bierz chłopie 1100 bo wiesz - 1100 to 1100... |
_________________ Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?... |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2162 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2010-05-17, 18:15
|
|
|
Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-05-17, 19:32
|
|
|
jamcio napisał/a: | ...Todek nie dał |
Ja też bym Ci nie dał boś nie w moim typie
A co do pracy silników to pozwolę sobie nie zgodzić się z Todkiem...
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1287 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2010-05-17, 19:58
|
|
|
GhoustDragon napisał/a: | jamcio napisał/a: | ...Todek nie dał |
Ja też bym Ci nie dał boś nie w moim typie
A co do pracy silników to pozwolę sobie nie zgodzić się z Todkiem...
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni |
TA na postaju z wyłączonym silnikiem |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:09
|
|
|
GhoustDragon napisał/a: |
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni |
W mojej też nic nie stuka, puka, kłapie, szczęka, kołacze, łomocze, klekocze ani tarabani.
Jedyne co to mruczy i bulgoce. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9500 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-17, 23:07
|
|
|
jamcio napisał/a: | Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał |
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2010-05-17, 23:50
|
|
|
Todek napisał/a: | jamcio napisał/a: | Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał |
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię. |
A po co miał pytać, przecież wszyscy wiedzą, że Ty nie dajesz. (nawet mandatów) |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2114 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-05-18, 07:00
|
|
|
R0bi napisał/a: | Todek napisał/a: | jamcio napisał/a: | Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał |
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię. |
A po co miał pytać, przecież wszyscy wiedzą, że Ty nie dajesz. (nawet mandatów) ;-) |
On je wręcza z uśmiechem na twarzy |
|
|
|
|
Pavello61
Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63 Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 215 Skąd: Józefów / Otwocka
|
Wysłany: 2010-05-18, 08:58 odpowiedz
|
|
|
co wy się czepiacie Todka - równy z niego gość . Jak mu pisałem o moich podejrzeniach co do mojego moto to mi pomógł .
I wcale nie jest tak , że nie daje się przejechać . W Lukowie nawet mi proponował, żebym się przejechał moto - ale Gregormana .
Ze niby ten sam model
Nie mogę złego słowa na niego powiedzieć - poważnie |
|
|
|
|
Licho
Krzyś :)
Motocykl: VT 1100 C spirit 00
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 647 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-19, 22:33
|
|
|
A coście się tak przyczepili tych stuków ? Przecież to nie zasada.
Też miałem 600-tke przedtem i zawsze była zwarta i gotowa, mam po niej wspomnienie sprzętu z "żelaza" - BYŁA OD ZNAJOMEGO.
Nie wziąłem 750-tki, bo ta różnica osiągów za mała. Co mi z wygodniejszego, porządanego od dawna motocykla, skoro zacznie mi brakować czegoś bardzo szybko?
Wziąłem 1100 i właśnie spirit, bo dla mnie jedyny to konkurent dla 750 spirit ze względu na wygląd, a po za tym wyróżnia się tym w stosunku do 600-tki, czym 750 nie za bardzo. - JEST ZE STANÓW SPROWADZONA OD NIE WIADOMO KOGO
Tłusty druk jest tutaj powodem że tamten nie stukał, nie prychał i nie głupiał, a ten owszem.
Do siebie mogę mieć pretensje że nie odstawiłem go na przetrzepanie flaków jeszcze przed sezonem, tylko teraz w pospiechu się za to biorę. Moto się rozkulało i wyłażą "brudy". Nadal jestem pełen wiary że to kwestia pogłaskania go tu i ówdzie, a na pewno nie przypadłość modelu. Nie tylko dla wyglądu wziąłem 1100, opinii o tych moto wszędzie jest dużo i wszyscy tutaj wiedzą jakie one są, o 750-tkach z resztą takie same.
Bierz moto w którym się zakochasz, ale trochę pomyśl o przyszłości. |
_________________ Kupiłem LOKOMOTYWĘ :) |
|
|
|
|
BĄBEL
Tomek
Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Zapolice EZD
|
Wysłany: 2010-05-21, 10:28
|
|
|
Ja też chcę się przesiąść z 600-tki na 750-tkę ale tylko spirit wchodzi w grę. To w przyszłości a na razie mam swoją vt600 i jestem z niej bardzo zadowolony, i trochę żal mi się z nią na razie rozstawać a mam ją dopiero 2 sezon choć już troszkę za mało mocy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|