/
|
opona |
Autor |
Wiadomość |
Hektor [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-12, 21:53 opona
|
|
|
Mam pewien problem z oponą , jest wyząbkowana i dziwnie wytarta ,co prawda dzisiaj została wymieniona na nową ale nurtuje mnie powód ....
U wulkanizatora stwierdzono problem z lagami że niby stary olej , że jakieś braki oleju w lagach co sądzicie, co mam zrobić?
Lagi nie ciekną !
Jeśli mam zmienić olej to ile nalać do lagi ,jedni piszą że 463ml a w serwisówce wyczytałem (może zle )że ma być 449cm hmm...
Może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc ....
ps.. zakupiłem już olej Motul Fork Oil Expert 15W 1L |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-05-12, 22:10
|
|
|
Odnośnie lag:
http://www.shadow.org.pl/...er=asc&start=15 |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Rigez
Rysiek
Motocykl: Honda Shadow VT 750 RC29 1987
Wiek: 57 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 682 Skąd: Budczyce
|
Wysłany: 2010-05-12, 22:11
|
|
|
To że nie masz wycieku oleju z zawieszenia nie oznacza że nie należy zmienić oleju w lagach. Może się okazać że uszczelniacze były bardziej wytrzymałe niż olej |
|
|
|
|
Hektor [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-13, 16:39
|
|
|
Dzięki ale wie ktoś może ile wlać oleju do lagi ??? |
|
|
|
|
BĄBEL
Tomek
Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Zapolice EZD
|
Wysłany: 2010-05-13, 17:50
|
|
|
U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
|
|
|
|
Hektor [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-13, 21:10
|
|
|
BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-13, 21:12
|
|
|
Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
To dokładnie tyle ml. 468 cc = 468 ml. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Sylwek
Kliper
Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 843 Skąd: Puszczykowo/Szczecin
|
Wysłany: 2010-05-13, 22:40
|
|
|
Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
_________________ "Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem) |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-13, 22:56
|
|
|
Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Sylwek
Kliper
Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 843 Skąd: Puszczykowo/Szczecin
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:17
|
|
|
Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki. |
_________________ "Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem) |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:27
|
|
|
Sylwek napisał/a: | Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki. |
Rany, Sylwek a zlałeś wcześniej stary? Na 1000 procent 468 jest do jednej lagi. Wlejesz mniej będzie Ci dobijało i nie będziesz miał amortyzacji. Poza tym jest jeszcze jeden parametr, odległość od brzegu lagi do lustra oleju. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:27
|
|
|
Sylwek napisał/a: | Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki. |
Nie wiem co Ci się złego działo.
Ja wymieniałem olej w lagach zarówno w VT700C z 87, jak iw obecnym moto. Oleju lałem do VT700C 442.5-447.5 cc, a do VT1100C 449-451.5 cc i zawieszenie pracowało idealnie. Nie bardzo chce mi się wierzyć żeby w VT600C pojemność lag była aż o połowę mniejsza. W VT500C też wlewa się około 440 cc na lagę.
Szukałem na Forum i posiadacze 600 wypowiadali się, że wchodzi po około 450 cc na lagę i nic złego się nie dzieje, bo niby co się ma dziać? |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Sylwek
Kliper
Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 843 Skąd: Puszczykowo/Szczecin
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:34
|
|
|
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... |
_________________ "Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem) |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:37
|
|
|
Sylwek napisał/a: | Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... |
E-no.... Sylwek jasne, że dobrze - przynajmniej miękko chodzi |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2010-05-13, 23:37
|
|
|
Sylwek napisał/a: | Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... |
Jamcio to potrafi namieszać, ale Todkowi to bym wierzył. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|