/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Stopień twardości teleskopów tylnych.
Autor Wiadomość
Dinar 


Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 52
Skąd: Kudowa Zdr.
Wysłany: 2010-03-14, 16:39   Stopień twardości teleskopów tylnych.

Dotyczy mojego modelu - na teleskopach tylnych mam napisy 1-2-3-4 aktualnie mam ustawione na nr.4 jeżdzę sam,czy to jest dobrze.Może powinno być na 1.
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-14, 16:42   

W Polsce najmniej na 2 :mrgreen: Sensownie jest na 3, a 4 to raczej z pełnym obciążeniem ale jak Ci tak pasuje...



Mnie w Valcu pasuje np ustawienie na 4 (u mnie jest 5 stopniowa regulacja) bo czasami kogoś zabieram , jeżdżę z dzieckiem itd. Dodatkowo ma wrażenie lepszej trakcji, ale to subiektywna ocena.. :-)
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
Dinar 


Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 52
Skąd: Kudowa Zdr.
Wysłany: 2010-03-14, 17:14   

Rok temu kupiony i tak było ustawione,zrobiłem 4tyś i jeżdziło się dobrze.Znaczy że na 1 jest miękko na 4 twardo.Może mam też 5 ustawień ale jak zaglądałem to widziałem 4,chyba przez ten brzuch.
 
 
Dyzio 
SGW IPA


Motocykl: Yamaha Royal Star Venture 2005
Wiek: 46
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 853
Skąd: Warszawa - Targówek
Wysłany: 2010-03-14, 20:56   

Ja jeżdżę na 2, jak wsiedliśmy we dwie osoby to było za miękko, ale nie miałem klucza - w tym sezonie już będzie inaczej:)
_________________
Moc jest niczym bez dźwięku...
Nie bądź łosiem, kup V8!

Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-14, 21:02   

Jak by ktoś potrzebował to chyba mam jeszcze z 10 sztuk tych kluczy do amorków.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
wald 
Wald

Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-03-14, 21:21   

1 i 2 jest na amerykańskie highway'e :mrgreen:
 
 
kuba1100
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-15, 20:11   

rufi napisał/a:
A ile ważysz ? od tego powinieneś zacząć ,zasada taka, czym "zad własny" cięższy tym amortyzatory robisz twardsze :lol: i cała filozofia :lol:




A mój zad drogi Rufi waży teraz już ze 100 kg :mrgreen: . Ponieważ często jeżdżę z małżowinką (całe 47 kg) i czasem z bagażem to ustawiłem na 4. Dla mnie samego najlepsze było ustawienie na 3, ale nie chce mi się ciągle przestawiać to jadę "na twardziela" :-D
 
 
kuba1100
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-15, 20:48   

rufi napisał/a:
no to widzę Kuba że ci zima służy :lol: Ja śmigam na 4ce solo,bo zad też mam spory :lol: ale gdy miałem na 2ce to miałem wrażenie że mną buja ,branie zakrętów to już masakra jakaś była , utwardziłem przód i tył i jest znaczna poprawa ,trochę sztywno ale za to bezpieczniej ;-)




Na 2 było w miarę ok, ale tylko solo. Z Żonką już na dziurach dobijał. Nowy olej z przodu, ustawienie na 4 i wszystko O.K. nawet z sakwami i wielkim kufrem centralnym spakowani na tydzień w Bieszczady. Gdybym potrafił umieścić tu zdjęcia to bym pokazał jak można honDziunię zapakować. I nie dobija :mrgreen:
 
 
Raffal
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-22, 15:18   

Witam,



Nie chciałbym nowego tematu tworzyć to się tu podłączę . Właśnie zacząłem ustawiać sobie zawieszenie z tyłu w moim VT 750 spiricie 2002 i przyznam ,że się pogubiłem czy mam ustawienia z każdej strony takie same !!! :-( Nie mam żadnych naklejek , czy coś takiego . Czy powinno się patrzeć z zewnętrznej strony motocykla na znaczniki ? Proszę o poradę , chętnie jakieś foto bym zobaczył :)



Dzięki z góry
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-22, 16:16   

Raffal napisał/a:
Witam,



Nie chciałbym nowego tematu tworzyć to się tu podłączę . Właśnie zacząłem ustawiać sobie zawieszenie z tyłu w moim VT 750 spiricie 2002 i przyznam ,że się pogubiłem czy mam ustawienia z każdej strony takie same !!! :-( Nie mam żadnych naklejek , czy coś takiego . Czy powinno się patrzeć z zewnętrznej strony motocykla na znaczniki ? Proszę o poradę , chętnie jakieś foto bym zobaczył :)



Dzięki z góry




Ustaw oba w któreś ze skrajnych położeń i później ustawiając licz przeskoki.
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-23, 15:30   

tylko uważaj ,żeby sprężyna nie zeskoczyła z najwyższego położenia w najniższe, bo to niezdrowe dla niej. Raczej kręć do oporu do najniższgo , czyli najbardziej miękkiego położenia ( przeciwnie do wskazówek zegara), a potem licz z każdej strony po tyle samo , jesli chcesz utwardzić...
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2010-06-24, 11:19   

rufi napisał/a:
no to widzę Kuba że ci zima służy :lol: Ja śmigam na 4ce solo,bo zad też mam spory :lol: ale gdy miałem na 2ce to miałem wrażenie że mną buja ,branie zakrętów to już masakra jakaś była , utwardziłem przód i tył i jest znaczna poprawa ,trochę sztywno ale za to bezpieczniej ;-)




Miałem to samo! Cały czas jeździłem (solo) na 3 ale coś mnie podkusiło żeby dać na 2 - że niby bardziej miękko będzie :?: . Ale szybko zmieniłem z powrotem na 3 jak mi parę razy ciśnienie (moje) w zakrętach skoczyło nagle :-/
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
greg
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-25, 20:17   

A ja czwarty już sezon jeżdżę na 4, solo lub w 2 osoby. Powód jest banalnie prosty- nastawień nie da sie zmienić rękami, a klucza nie posiadam! :mrgreen: Jakoś daję radę! ;-)
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2010-06-25, 20:21   

greg napisał/a:
A ja czwarty już sezon jeżdżę na 4, solo lub w 2 osoby. Powód jest banalnie prosty- nastawień nie da sie zmienić rękami, a klucza nie posiadam! :mrgreen: Jakoś daję radę! ;-)






Greg, Mały Tomi swojego czasu miał parę sztuk kluczy za śmieszną kasę. Ja nabyłem i kręcę kiedy chcę i jak chcę. Zapytaj może jeszcze ma.
 
 
greg
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-25, 20:44   

jamcio napisał/a:
greg napisał/a:
A ja czwarty już sezon jeżdżę na 4, solo lub w 2 osoby. Powód jest banalnie prosty- nastawień nie da sie zmienić rękami, a klucza nie posiadam! :mrgreen: Jakoś daję radę! ;-)






Greg, Mały Tomi swojego czasu miał parę sztuk kluczy za śmieszną kasę. Ja nabyłem i kręcę kiedy chcę i jak chcę. Zapytaj może jeszcze ma.




Thx, już wysłałem zapytanie. :mrgreen:

Pzdr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM