Nie jestem pewien jak oczywista wiedza jest to dla doświadczonych motonitów, jednak zaryzykuje i się podzielę, iż udało mi się znaleźć przewody odpowiedzialne za ciągłe świecenie przednich kierunków. W moim modelu plątanina kabli znajduje się w obudowie reflektora, do każdego kierunku podłączone są trzy przewody. Jeden o wspólnym dla obu stron złączu z dużą koszulką i dwa z osobnymi złączami o małych koszulkach. Odłączyłem po jednym z tych małych, niebiesko-biały dla prawego i pomaranczowo-biały dla lewego światła. Oba przewody posiadają eleganckie złącza otoczone koszulka termokurczliwą, a więc można to bezinwazyjnie rozłączyć, zaizolować i zostawić dla przyszłych pokoleń, gdyby ktoś chciał powrócić do oryginału.
Tak przygotowany czekam dalej na rozpoczęcie sezonu
Odpowiedz do tematu
: Howto: Zmiana kierunków na europejskie
:
A możesz mi powiedzieć, w jakim celu to zrobiłeś Ktoś/Policja/Ci kazał, czy nie podobały Ci się świecące kierunki
W moim poprzednim moto, VT700C, holenderski spec poprzecinał przewody żeby nie świeciły, a ja połączyłem je z powrotem.
W moim poprzednim moto, VT700C, holenderski spec poprzecinał przewody żeby nie świeciły, a ja połączyłem je z powrotem.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Mnie się tam podoba jak świecą:)
Niekiedy decydujący krok naprzód jest efektem solidnego kopa w [tylną część ciała];D.
:
Gdybym musiał je przecinać na pewno bym tego nie zrobił..
A tak przynajmniej nie będę musiał spekulować czy ktoś się do tego przyczepi czy nie.
A tak przynajmniej nie będę musiał spekulować czy ktoś się do tego przyczepi czy nie.
:
i tak zostałeś bez jakichkolwiek świateł pozycyjnych... a na serio podobnie jak Todek uważam, że to pożyteczna rzecz a i super wygląda
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
U mnie też pięknie świecą i żadne myśli do głowy mi nie przychodzą aby to zmienić.
: Re: Howto: Zmiana kierunków na europejskie
Zastanawiam się po co to zmieniać, ale ....
ps. A nie łatwiej było zmienić żarówkę z dwu na jedno włóknową ???
nimnod napisał/a: |
Nie jestem pewien jak oczywista wiedza jest to dla doświadczonych motonitów, jednak zaryzykuje i się podzielę, iż udało mi się znaleźć przewody odpowiedzialne za ciągłe świecenie przednich kierunków. W moim modelu plątanina kabli znajduje się w obudowie reflektora, do każdego kierunku podłączone są trzy przewody. Jeden o wspólnym dla obu stron złączu z dużą koszulką i dwa z osobnymi złączami o małych koszulkach. Odłączyłem po jednym z tych małych, niebiesko-biały dla prawego i pomaranczowo-biały dla lewego światła. Oba przewody posiadają eleganckie złącza otoczone koszulka termokurczliwą, a więc można to bezinwazyjnie rozłączyć, zaizolować i zostawić dla przyszłych pokoleń, gdyby ktoś chciał powrócić do oryginału.
Tak przygotowany czekam dalej na rozpoczęcie sezonu |
Zastanawiam się po co to zmieniać, ale ....
ps. A nie łatwiej było zmienić żarówkę z dwu na jedno włóknową ???
Nic tak nie zabija czasu jak motor
: Re: Howto: Zmiana kierunków na europejskie
Albo po prostu rozpiąć złącze w lampie odpowiadające za pozycję?
Ja tam zmieniłem z dwóch powodów - wymieniałem połamane kierunkowskazy na nieoryginalne i zmieniałem lampę przednia na większą - a ta ma wbudowana żarówkę pozycyjną.
Siwy_Dym napisał/a: |
Zastanawiam się po co to zmieniać, ale .... ps. A nie łatwiej było zmienić żarówkę z dwu na jedno włóknową ??? |
Albo po prostu rozpiąć złącze w lampie odpowiadające za pozycję?
Ja tam zmieniłem z dwóch powodów - wymieniałem połamane kierunkowskazy na nieoryginalne i zmieniałem lampę przednia na większą - a ta ma wbudowana żarówkę pozycyjną.
: Re: Howto: Zmiana kierunków na europejskie
Nie koniecznie... niby nic ale żrówka dwuwłuknowa ma inną oprawkę niż jednowłuknowa.
Siwy_Dym napisał/a: |
...ps. A nie łatwiej było zmienić żarówkę z dwu na jedno włóknową ??? |
Nie koniecznie... niby nic ale żrówka dwuwłuknowa ma inną oprawkę niż jednowłuknowa.
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Ja natomiast szukałem oryginalnych kierunkowskazów na przód z żarówką dwuwłóknową i nie mogłem ich nigdzie dostać, w końcu zamówiłem w HONDZIE nówki, ale dostałem europejskie - więc z ubolewaniem założyłem, postojówki zrobiłem na LED`ach, ale chyba wsadzę tam jakąś żarówkę, bo diody słabo świecą.
Chyba, że Ktoś wie gdzie kupić oryginały
Chyba, że Ktoś wie gdzie kupić oryginały
Moc jest niczym bez dźwięku...
Nie bądź łosiem, kup V8!
Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku
Nie bądź łosiem, kup V8!
Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku
:
W USA :P
Dyzio napisał/a: |
Ja natomiast szukałem oryginalnych kierunkowskazów na przód z żarówką dwuwłóknową i nie mogłem ich nigdzie dostać, w końcu zamówiłem w HONDZIE nówki, ale dostałem europejskie - więc z ubolewaniem założyłem, postojówki zrobiłem na LED`ach, ale chyba wsadzę tam jakąś żarówkę, bo diody słabo świecą.
Chyba, że Ktoś wie gdzie kupić oryginały |
W USA :P
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
LUDZIE co jest z wami chciałbym mieć takie świecące
:
w poprzednim moto zrobiłem tak, zdemontowałem żarówkę, ma ona na spodzie dwa "bolce" (miejsca styku, przewodzenia prądu) , zalepiłem jedno cienkim paskiem izolacji i wsadziłem, i teraz test czy przestało świecić światłem ciągłym i czy prawidłowo miga, jeśli nie to znaczy że trzeba zakleić ten drugi "bolec" a ten pierwszy odkleić i tyle filozofii.......może to trochę prowizorka ale 2 lata tak było i nic się nie działo, a po tym okresie znów zapragnąłem świecących kierunków więc 5 minut i świecą pozdro
:
To się nazywa perspektywiczne myślenie... a nie cięcie kabli, albo co gorszego jeszcze.
No i proszę, da się?
mariioo napisał/a: |
w poprzednim moto zrobiłem tak, zdemontowałem żarówkę, ma ona na spodzie dwa "bolce" (miejsca styku, przewodzenia prądu) , zalepiłem jedno cienkim paskiem izolacji i wsadziłem, i teraz test czy przestało świecić światłem ciągłym i czy prawidłowo miga, jeśli nie to znaczy że trzeba zakleić ten drugi "bolec" a ten pierwszy odkleić i tyle filozofii.......może to trochę prowizorka ale 2 lata tak było i nic się nie działo, a po tym okresie znów zapragnąłem świecących kierunków więc 5 minut i świecą pozdro |
To się nazywa perspektywiczne myślenie... a nie cięcie kabli, albo co gorszego jeszcze.
No i proszę, da się?
:
Tyle to i ja wiem...
Ale mój angielski + inne nieprzewidziane okoliczności ...
Odpowiedz do tematu
maly_tomi napisał/a: | ||
W USA :P |
Tyle to i ja wiem...
Ale mój angielski + inne nieprzewidziane okoliczności ...
Moc jest niczym bez dźwięku...
Nie bądź łosiem, kup V8!
Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku
Nie bądź łosiem, kup V8!
Yamaha Royal Star Venture (XVZ1300) z 2005 roku