Uciążliwa śrubka z tyłu ramy... |
Autor |
Wiadomość |
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9506 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-01-13, 21:10
|
|
|
MCY napisał/a: | Todek napisał/a: |
PS. Ma pseudo "Czoper". |
Co to jest? |
Co, co to jest? Pseudo. Moje jest Todek, a jego Czoper. Nie myl z chopper. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Troll [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-13, 21:11
|
|
|
Hahahaha....... |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2163 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2010-01-13, 21:12
|
|
|
może od czopów |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-01-13, 21:59
|
|
|
jamcio napisał/a: | może od czopów |
Albo od dużych czopków |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Fatum
Marcin
Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1031 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-14, 08:47
|
|
|
MCY napisał/a: | Todek napisał/a: |
PS. Ma pseudo "Czoper". |
Co to jest? |
"to chop" – siekać, odcinać- może lubił ze szlifierką i pilnikiem pracować
Wracając do śrubek- nic na siłę, wszystko młotkiem jak już koledzy radzili... |
_________________ VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050 |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-01-14, 10:10
|
|
|
Już mi nie wyjaśniajcie. Nie dodałem sobie kropki do pseudo i stąd moje zapytanie . |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2010-01-14, 10:59
|
|
|
Jest taka zasada - aby odkręcić , najpierw dokręć.....jak puści chociaż troszkę na dokręcaniu , to wtedy zastosuj jakis spwcyfik co rdze rozpuszcza ( i masz pewność wtedy że gwint jest nie zardzewiały ) tylko śróba. |
|
|
|
|
bieru
Motocykl: Honda VT 600 VLX 88'
Wiek: 34 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 969 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-01-14, 18:32
|
|
|
ja też często najpierw dokręcam śruby, ale wynika to z faktu, że odkręca się w lewo a dokręca w prawo...hmm, a może odwrotnie... |
|
|
|
|
glowago
głowa
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 43 Dołączył: 16 Cze 2008 Posty: 265 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-01-15, 18:00
|
|
|
Todek napisał/a: | glowago napisał/a: | Czyli bez młota nie robota? Sprawdzimy i tą opcję |
Taka mawia mój zaprzyjaźniony mechanik samochodowy. |
No i stara prawda okazała się strzałem w 10 . Młotek, żabka i śruby puściły.
Dzięki wszystkim za rady |
|
|
|
|
|