Odpowiedz do tematu
: Demontaż tylnego koła Honda Shadow750 c2
Witam Wszystkich forumowiczy przyszedł czas na wymianę tylnego kapcia i pojawił sie problem jak zdemontować tylne koło.Przeszukałem forum a nie ma żadnej porady może ktoś odpisze na mój temat bo nie wierzę w to że sam jako jedny mam z tym problem.pozdrawiam i czekam na odp.
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Sam zamierzasz wymieniać? Masz wyważarkę?
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Nic prostszego. Odkręcasz śrubę trzymającą oś koła, wyjmujesz oś, a następnie koło.
PS. Nie zapomni wcześniej odłączyć cięgna hamulca i płaskownika zabezpieczającego tylny panel hamulcowy ze szczękami, przed obracaniem się.
PS. Nie zapomni wcześniej odłączyć cięgna hamulca i płaskownika zabezpieczającego tylny panel hamulcowy ze szczękami, przed obracaniem się.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Chodzi chyba o to, żeby koło dostarczyć do warsztatu
R0bi napisał/a: |
Sam zamierzasz wymieniać? Masz wyważarkę? |
Chodzi chyba o to, żeby koło dostarczyć do warsztatu
:
Jeśli nie masz wyważarki nie wiem czy warto Ci się bawić, podjedź cieniem i za 50zł sami zdejmą, wymienią, wyważą, skręcą i po 30 min będziesz jechał dalej... nie sądzę żeby cena dużo się różniła jak przywieziesz zdjęte koło...
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
ale doświadczenie nabyte bezcenne
:
w sumie racja, czasami zapominam, że niektórzy mają odpowiednie warunki do pogrzebania przy swoim moto i to czysta frajda + jak piszesz doświadczenie, pozdrawiam
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Zdemontowanie koła to banał - jak w rowerze. Podejrzewam, ze koledze bardziej chodziło jak podnieść moto...Ja podstawiam podnośnik (samochodowy) pod wspornik wydechu (moto stoi normalnie na stopce) i jazda do góry - prosty, sprawdzony sposób. Z tym, że ja zdejmowałem koło celem wymiany tych gumowych wkładek zapewniających płynniejsze przeniesienie napędu z łańcucha na koło - polecem sprawdzić stan przy okazji. A zmiane oponki to bym polecał w warsztacie raczej...
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
:
Jest taki warsztat w Pabianicach i tam to wszystko zrobią. Nie wiem ile za wymianę ale za wyważenie kolega płacił ostatnio 25zł. Jeśli byłbyś zainteresowany to wezmę od niego namiary na ten serwis.
:
Dzięki chłopaki za informacje jakoś samemu dało mi sie ściągnąć koło ale wasze porady przydadzą się innym,a co do warsztatu to najlepsza satysfakcja jest wtedy jak się samemu zdejmie i założy wtedy można się czegoś nauczyć.Jeszcze raz wielkie dzięki.A koło wywarzyli mi w Zduńskiej Woli ul.Łaska u Zalewskiego na przeciwko stacji Staoli
:
A widzisz tego nie wiedziałem że Zalewski też wyważa koła motocyklowe. Teraz to ja nauczyłem się czegoś od Ciebie a raczej dowiedziałem się czegoś nowego.
Odpowiedz do tematu
Stasiek napisał/a: |
Dzięki chłopaki za informacje jakoś samemu dało mi sie ściągnąć koło ale wasze porady przydadzą się innym,a co do warsztatu to najlepsza satysfakcja jest wtedy jak się samemu zdejmie i założy wtedy można się czegoś nauczyć.Jeszcze raz wielkie dzięki.A koło wywarzyli mi w Zduńskiej Woli ul.Łaska u Zalewskiego na przeciwko stacji Staoli |
A widzisz tego nie wiedziałem że Zalewski też wyważa koła motocyklowe. Teraz to ja nauczyłem się czegoś od Ciebie a raczej dowiedziałem się czegoś nowego.