To teraz po kłopotach z chłodnicą oraz innymi drobniejszymi nowy problem:
Silnik ma za wysokie obroty tzn. jak się nagrzeje to obroty mu rosną niemiłosiernie do prawie 2 tys. !
Wiem ze powinno być 1000+/-100 . Regulacja czarną śrubą od obrotów już się skończyła ( śruba na max. wykręcona)
Jak jest jeszcze zimny to ładnie trzyma obroty .
Po za tym mam "dziurę" w obrotach -taka przymuł pomiędzy 3.5 a 4 tys. obrotów, ale też nie zawsze,ale za często !
Przeczytałem że śruby od regulacji mieszanki paliwo/powietrze powinny być wykręcone 2.25 obrotów. U mnie było w 1 gaźniku :5 a w drugim na max wkręcone. To je ustawiłem wg. waszych porad na forum i powiem że jest ciut lepiej ale nadal jest przymuł i nadal obroty wzrastają.
Co pierwsze powinienem sprawdzić ? Co może być przyczyną ?
Serdecznie proszę WAS o pomoc
Odpowiedz do tematu
: Gaźniki ?
:
możesz poeksperymentować ze składem mieszanki wykręcając śrubkę o ćwierć obrotu i próbując...
sprawdź też świece (wszystkie 4) bo po tak bogatej mieszance mogą się znajdować w nie najlepszej kondycji.... najlepiej wymienić, ewentualnie wyciągnąć wyczyścić sprawdzić wkładając w fajkę i przykładając do silnika - iskra powinna być mocna i dobrze widoczna oraz bić w lini prostej - i założyć
sprawdź też świece (wszystkie 4) bo po tak bogatej mieszance mogą się znajdować w nie najlepszej kondycji.... najlepiej wymienić, ewentualnie wyciągnąć wyczyścić sprawdzić wkładając w fajkę i przykładając do silnika - iskra powinna być mocna i dobrze widoczna oraz bić w lini prostej - i założyć
:
Sprawdź linkę ssania. A w zasadzie, to cały ten układ od wajchy do iglicy i sprężynki wchodzącej w gaźnik.
:
Odpowiedz do tematu
Mi to wygląda na typową usterkę w układzie otwierania zaworka ssania... Bo dokładnie tak się zachowuje. Sprawdź linki ssania i czy zaworki chodzą tak jak należy przy otwieraniu i zamykaniu ssania. Przy otwartym ssaniu zaworki mają być wysunięte z pancerza linki na odległość 12mm jak się nie mylę....
Jadę jadę na motorze...