/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem, jeden cylinder przestaje pracować POMOCY
Autor Wiadomość
Qba
[Usunięty]

  Wysłany: 2009-09-07, 21:53   Problem, jeden cylinder przestaje pracować POMOCY

Witam, moja bestia dławi się, po odpaleniu wszystko jest ok, pracuje zdaje się ok pozwole się jej rozgrzać i ruszam po kilku minutach zaczyna jak by zalewać, parę wystrzałów z wydechu i przestaje pracować jeden cylinder, nie gasząc silnika zatrzymuje się i po chwili załapie cylinder ale mam wrażenie jak by ogólnie od samego początku praca była nierówna. Dodam że efektu nabawiłem się po tym jak przez przypadek (nie wyłączone świateł) rozładowałem akumulator, odpalałem motocykl z pomocą akumulatora samochodowego 12V, ale akumulatorek ok i ładowanie podobnie chociaż 15V i nie spada przy zwiększonych obrotach stałe 14.8 do 15 V. Pomocy co radzicie koledzy.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-09-07, 22:18   

Nie wiem czy to coś da, ale od czegoś trzeba zacząć, proponuje na początek zamienić świece w cylindrach, z przedniego na tylny. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-08, 11:21   

ja bym polecał po prostu na początek wsadzić nowe świece
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-08, 15:18   

od odpalenia na aku samochodowym mógł paść regler lub przepalic sie stator altenatora... Przyjżyj sie dokładnie łądowaniu akumulatora i czy go w czasie jazdy nie rozładowywuje...
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-09-08, 15:33   

intruz napisał/a:
od odpalenia na aku samochodowym mógł paść regler lub przepalic sie stator altenatora... Przyjżyj sie dokładnie łądowaniu akumulatora i czy go w czasie jazdy nie rozładowywuje...


? Bo? No chyba, że podłączył Starowski, 24 voltowy. A tak to niby czemu? Rozrusznik i regler i tak pobierały prąd taki, jaki im potrzeba. Samochodowy ma 12 voltów i większą pojemność, ale to nie kondensator, żeby od razu oddawał cały ładunek.
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-09-08, 15:40   

Ja bym sprawdził, czy jest ciągłoścc w podawaniu paliwa przez gażnik, no i oczywiście świece . Czyli sprawdzam zasilanie elektryczne i paliwowe.
 
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 06:35   

Dzięki za zainteresowanie, dzisiaj wymienię świece i dam znać, kupiłem jeszcze preparat do czyszczenia gaźników bez otwierania, wtrysk do gaźnika za filtrem powietrza. Czy ma to sens i czy nie zaszkodzi ???
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 06:37   

"AJK" Jak sprawdzić ciągłość podawania paliwa przez gaźnik ???
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 06:39   

"Intruz" dziękuje za sugestie, odpalałem od aku 12 V wszystko gra, akumulator mam kiepski ale wymienię na przyszły sezon nie rozładowuje go w czasie jazdy, ładowanie jest w granicach 14,8 do 15 V
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-09-09, 09:50   

Qba napisał/a:
"AJK" Jak sprawdzić ciągłość podawania paliwa przez gaźnik ???




Ciągłość podawania paliwa (przez gażnik - pomyłka) ma być "do gażnika".
 
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 11:00   

Ok staram się to narazie załatwić bez otwierania gaźnika, zostawiam sobie to na jesienno-zimowe wieczory :-)
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 20:02   

No niestety to nie świece, nadal efekt nie równej pracy i jak by zalewania bo podkręcania obrotów dławi sie i strzela z wydechów :cry:
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-09-10, 07:31   

Qba napisał/a:
No niestety to nie świece, nadal efekt nie równej pracy i jak by zalewania bo podkręcania obrotów dławi sie i strzela z wydechów :cry:


Czyszczenie gaźników, ustawianie poziomu paliwa i synchronizacja. A jak to nie pomoże to trzeba się przyjrzeć dokładnie elektryce
 
 
Qba
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-10, 22:07   

Zapikowałem preparat do czyszczenia gaźników, i wymieniłem filtr paliwa (wsadziłem z dużego fiata) POMOGŁO. Dziękuje wszystkim. Filtr był w opłakanym stanie szukam teraz jakiegoś z szerokimi wlotami bo z tym fiatowskim musiałem lekko pokombinować. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-09-10, 22:17   

Ekhem... trzeba było od "malucha" brać, pasuje idealnie :-D a jak nie, to na alledrogo jest pełno tego szmelcu :lol:

http://allegro.pl/item736...da_polecam.html

http://allegro.pl/item725...ntv_gl_cbr.html
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM