Mrowienie na kierownicy. |
Autor |
Wiadomość |
Dinar
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 52 Skąd: Kudowa Zdr.
|
Wysłany: 2009-08-02, 19:35 Mrowienie na kierownicy.
|
|
|
Motor jak w awatarze,[USA]przejechane 10tyś mil,opony Dunlop też z 2004r. przód 120/90-18'' na alusach.Ponieważ mieszkam w górach to często jeżdzę po zakrętach i zauważyłem że na przechyłach jest mrowienie na kierownicy, przy jeżdzie na wprost cicho.Za namową kolegi zmieniłem łożyska w przednim kole,3szt są+wymiana 200zł w plecy i dzisiaj jazda i żadnej poprawy,czy wyząbkowane opony mogą tak się zachowywać,dodam że na środku jest większe zużycie opony jak po bokach, widocznie Jankes jeżdził głównie na wprost. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-08-02, 19:48
|
|
|
Co Ty masz za moto, że w przednim kole są trzy łożyska? Jak ja wymieniałem łożyska w swojej VT700, czy w Trolla VT1100, to były tam dwa łożyska. W VT1100 idą 6204UU, po naszemu 6204 2RS. Jak będziesz chciał wymienić jeszcze jakieś łożyska w kole, to przyjedź do mnie, za 200 zeta, to jeszcze umyje Ci moto. Dobrej jakości łożysko kosztuje około 15-17 zeta. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Dinar
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 52 Skąd: Kudowa Zdr.
|
Wysłany: 2009-08-02, 20:23
|
|
|
Wymieniał łożyska serwis motocyklowy i on mówił że są trzy łożyska,też mnie to zdziwiło.Ale możliwe że od strony tarczy hamulcowej są dwa a jedno po drugiej stronie. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-08-02, 20:28
|
|
|
Ja tam widzę dwa. A oddali Ci stare?
http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Marcin Racibory
Marcin
Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 553 Skąd: Nowe Racibory
|
Wysłany: 2009-08-02, 20:42
|
|
|
Ja też widzę dwa.Dobry serwis nie ma co |
_________________ Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-08-02, 20:48
|
|
|
A może w serwisie wymienili łożysa z tyłu??? Wtedy mogłoby być że trzy. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-08-02, 20:54
|
|
|
Z tyłu, też widzę dwa.
http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3992 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-08-03, 10:22
|
|
|
nie wiem, czy cie to pocieszy, ale u mnie tez mrowi...Moim zdaniem to wina tych syfnych dunlopow. To jedne z gorszych opon na rynku...U mnie po wymianie przedniej opony mrowienie sie zmniejszyło, ale mam jeszcze dunlopa z tylu, ktory tez generuje wibracje- ta opona strasznie ząbkuje i wibruje w zkrętach. Na szczescie za klka tygodni ja zmieniam...
Efekt mrowienia u mnie przechodzi po dopompowaniu opon o 0.2-0.3 bara wiecej niz zaleca fabryka... |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2009-08-03, 23:06
|
|
|
U mnie też przy pochyle brzęczy, ale to chyba te dunlopki, a swoją drogą to nieźle Cię zrobili z tymi trzema łożyskami, znam podobny serwis od łożysk u mnie. Też kupują cx`y w sklepie obok i wciskają jako „ sprowadzane na zamówienie”. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-08-03, 23:10
|
|
|
Sorry — ja jestem jeszcze na etapie napędu łańcuchem (stąd to trzecie łożysko z tyłu) |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-08-03, 23:12
|
|
|
W zasadzie to przy napędzie kardanem, z tyłu jest 5 łożysk. Dwa w samym kole, a trzy w obudowie dyfra.
http://www.hdlparts.com/f...=2004&fveh=3981 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Dinar
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 52 Skąd: Kudowa Zdr.
|
Wysłany: 2009-08-04, 09:05
|
|
|
GhoustDragon napisał/a: |
Sorry — ja jestem jeszcze na etapie napędu łańcuchem (stąd to trzecie łożysko z tyłu) | Ja wymieniałem z przodu w aluminiowym kole[bez szprych] i też się zdziwiłem że są trzy ale teraz to już pozamiatane.Najlepsze wyjście to zmienić opony,wyczytałem że dobre są AVONy ona jest łysa to nie będzie ząbkować,a ja chciałem kupić takie co mają jak najwięcej nacię tz. bieżnika. |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-08-04, 09:28
|
|
|
jezdze od 5-u lat na Avonach Venom. To moim zdanuiem chyba najlepsze opony do cruiserow i chopperow. Bardzo trwałe- tylna w intruderze 1400 wytrzymała mi 18 tys km, a tez jezdze bardzo duzo po zakretach i nie zaluje odkrecania manetki. Poza tym swietnie trzymaja na suchym i mokrym. Mała liczba naciec sie nie przejmuj- te opony swietnie odprowadzaja wode- w koncu projektowali je Anglicy, a u nich ciagle pada... |
|
|
|
|
-gumis-
V2 i kardan
Motocykl: Husaberg TE 300
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 208 Skąd: Jemielnica
|
Wysłany: 2009-08-07, 13:18
|
|
|
a może koledzy z serwisu wymienili łożyska w główce ramy ?? |
_________________ szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci... |
|
|
|
|
Dinar
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 Sabre - 04r.
Wiek: 70 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 52 Skąd: Kudowa Zdr.
|
Wysłany: 2009-08-07, 20:22
|
|
|
-gumis- napisał/a: | a może koledzy z serwisu wymienili łożyska w główce ramy ?? | Nie koło tylko dałem,motoru nie widzieli nawet.[To nie serwis tylko zwykły zakład motocyklowy] |
|
|
|
|
|