/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2008-03-19, 16:46
Honda VT 700 Shadow '84. Opinie, rady, wskazowki ...
Autor Wiadomość
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-01-23, 00:09   

Dokładnie nie pamiętam trzeba odkręcić ten plastyk zod kontrolek ale musiał bym iść sprawdzić dokładnie gdzie się to odkręca.
 
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-23, 09:26   

Bedzie czas to powalcze z tematem w sobote najpewniej... puki co nawet pogoda niezabardzo do jazdy :P dzieki za pomoc.
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-25, 11:58   

ha ... no cos widze ze balagan niezly jest w elektryce ... odpiety wentylator ... zlaczka wisi sobie kolo przedniej czesci baku i niewidze miejsca gdzie to podpiac ;]



stopy zrobione :D



znalazlem spalony bezpiecznik ... ale od oleju i kontrolkin biegu jalowego ... a te dzialaja napewno ;] jednym slowem ktos namieszal :P



pozatym zgroza na mnie padla .... jak juz bak podnioslem to odkrecilem kurek od wlewu paliwa ... a tam wszystko rdzawo rude ... taki osad na sciankach ... czyzby korozja w ukladzie chlodzenia ? czy to efekt czegos innego ? jak wylalem "cos" co bylo w ukladzie chlodzenia ... bylo czyste ... przypominalo wode ale mialo zapach lekko alkocholowy jakby ;)





przelacznik od stopu przedni faktycznie jednak sie rozlatuje ale jeszcze jakotako dziala ...

jak powinien byc tylny stop podlaczony ? kolo samego hamulca widze jedna linke ktora idzie do mechanizmu bebna ... i miejsce na druga mala linke/przewod ... co to jest i gdzie powinno byc podpiete ?



orientujecie sie od czego bedzie pasowal przelacznik stopu na kierownice ?
 
 
pdarek 

Motocykl: VTX1300 06'
Wiek: 49
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 205
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2008-01-25, 18:40   

grasser napisał/a:
ha ... no cos widze ze balagan niezly jest w elektryce ... odpiety wentylator ... zlaczka wisi sobie kolo przedniej czesci baku i niewidze miejsca gdzie to podpiac ;]



stopy zrobione :D



znalazlem spalony bezpiecznik ... ale od oleju i kontrolkin biegu jalowego ... a te dzialaja napewno ;] jednym slowem ktos namieszal :P



pozatym zgroza na mnie padla .... jak juz bak podnioslem to odkrecilem kurek od wlewu paliwa ... a tam wszystko rdzawo rude ... taki osad na sciankach ... czyzby korozja w ukladzie chlodzenia ? czy to efekt czegos innego ? jak wylalem "cos" co bylo w ukladzie chlodzenia ... bylo czyste ... przypominalo wode ale mialo zapach lekko alkocholowy jakby ;)





przelacznik od stopu przedni faktycznie jednak sie rozlatuje ale jeszcze jakotako dziala ...

jak powinien byc tylny stop podlaczony ? kolo samego hamulca widze jedna linke ktora idzie do mechanizmu bebna ... i miejsce na druga mala linke/przewod ... co to jest i gdzie powinno byc podpiete ?



orientujecie sie od czego bedzie pasowal przelacznik stopu na kierownice ?








Od dźwigni hamulca nożnego idzie taka cienka linka do automatu załączającego właśnie światło stopu. Włacznik-automat zamontowany jest koło zdejowanej osłony bocznej. Jeżeli chcesz to zrobię fotkę i podeślę ci na priva.
 
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-26, 10:17   

byl bym wdzieczny ;) tego automatu do ktoprego mozna podpiac linke nigdzie niewidze ... znalazlem modul swiatel ale tam wchodzi jedna wiazka i tyle niema miejsca na linke
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-29, 15:14   

a dzis 2 zagadki :)

1. uklad chlodzenia ... cos jest chyba nietak z nim ,... pomijam odlaczony wentylator.

wylalem wszystko co tam bylo (1 litr) i wlalem 2 litry superglykolu ;) servisowka pisze zeby lac 1.7 ... 1.5 litra wlalem przez ten zawor przy baku. odpalilem czekam a w zbiorniczku wyrownawczym ani kropli... wiec dolalem pierwsze od przodu pozniej do zbiorniczka ... lacznie poszlo 2 litry lacznie ... w zbiorniku wyrownawczym dalej pustki. dodam ze nic nie cieknie... tak ma byc ? w servisowce nieprawidlowe dane ? motocykl przy spokojnej jezdzie po miescie przy 5 stopniach doszedl do polowy skali temperatury. po 5 min postoju spadlo do kreski przy minimum. co z tym plynem ? ile go wlac ?



2. cos mi kurka stuka w silniku albo jestem przewrazliwony ... co to moze byc i jak ewentualnie rozpoznac zrodlo stukania? lancuszek rozrzadu ? walek ? wal korbowy ? sa jakies metody okreslenia zrodla stukania bez rozbierania silnika ? jest tez opcja ze poprostu po uralu jestem przewrazliwiony :P stukanie slychac bardziej na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku.

z tego co sie orientuje wal jesli sie konczy stuka na wolnych obrotach na zimnym silniku a przy cieplym powinien objaw znikac.

jesli mial by to byc lancusdzek to chyba rozgrzanie silnika niemialo by wplywu





poza tym stukaniem mozna powiedziec ze jestem zadowolony chociaz przejechalem dopiero pewnie niecale 100 km i to glownie w miescie. mam nadzieje ze niewyjdzie tu zaraz jakas wielka awaria bo juz sie zaczynam martwic :/



-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Update ;) wyrazne stukanie tylko w konklretnym zakresie obrotow ... od 1200 - 2000 sa bardzo wyrazne pozniej cichna i ciezok powiedziec czy dalej cos stuka... przy 1000 obrotow i nizej jest idealnie. musze jeszcze raz sprawdzic na zimnym silniku. stuki wyraznie z prawej strony z dolnych czwesci silnika i raczej z przodu. co to moze prawdopodobnie byc i jakie moga byc koszta naprawy? wole wiedziec zanim odstawie motocykl do warsztatu ;] chyba ze w ostatecznosci okaze sie ze sam to moge naprawic. mial ktos z was podobne objawy ?
 
 
Bart
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-10, 17:44   

co do tych stukow to niestety tez slysze podobne u siebie ale wydaje mi sie ze to zaworki

Dzwiek jest wyrazny na 2 cylindrze i bardziej sie kopci z rury na tym garnku wlasnie :-(

moze ktos pomoze i zna kogos w Krakowie kto zna sie na tych rzeczach bo sam jakos nie czuje sie na silach ;-)
 
 
brombal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 11:58   

sztywny napisał/a:
A jezdzi sie ............... Przed przerobka po 40 km musialem robic odpoczynek, bo nie moglem wysiedziec (mam 185cm), po przerobce- Lodz - Krynica Morska (to okolo 360 km) bez zatrzymywania, wiec chyba nie musze dalej tlumaczyc :lol:




nie chciałbym sie czepiac ale jaki ty masz zbiornik ew ile ci pali skoro potrafisz zrobic 360km bez zatrzymywania no chyba ze tankujesz w locie
 
 
sztywny 
czerwona gałeczka


Motocykl: vtx 1800c
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 327
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-18, 20:50   

brombal napisał/a:




nie chciałbym sie czepiac ale jaki ty masz zbiornik ew ile ci pali skoro potrafisz zrobic 360km bez zatrzymywania no chyba ze tankujesz w locie


To się nie czepiaj, a pali tyle ile wleję.
_________________
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
 
 
brombal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-23, 03:58   

grasser napisał/a:
a dzis 2 zagadki :)

... w zbiorniku wyrownawczym dalej pustki. dodam ze nic nie cieknie... tak ma byc ?





witam

sprawdzasz patrząc na zbiorniczek czy sprawdzasz zaglądając do niego bo kolego zbiorniczki niestety przestają być przeźroczyste gdy nadgryzie je ząb czasu .



pozdrawiam

Jurek
 
 
brombal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-23, 03:59   

sztywny napisał/a:
brombal napisał/a:




nie chciałbym sie czepiac ale jaki ty masz zbiornik ew ile ci pali skoro potrafisz zrobic 360km bez zatrzymywania no chyba ze tankujesz w locie


To się nie czepiaj, a pali tyle ile wleję.




sztywny nie bądź taki sztywny ta wypowiedź była formą żartu jeśli cię uraziłem to przepraszam

Pozdrawiam

Jurek
 
 
wosiek18
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-03, 20:13   

Mam hondę shadow i jest problem, wydaje mi się ze sprzęgło wysprzęgla ale przy wrzucaniu biegu słychać zgrzytanie a oprócz tego potrzebuje jakichś serwisówek. (Najlepiej po polsku bo sam sie na angielskim nie znam).



Z góry dzięki.
 
 
Shark2
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-26, 19:45   shadowka

witam



wsumie to moj pierwszy post na tym forum.



wyszukałem tego posta przez google i zaintrygowało mnie stwierdzenie ze jak motocykl nie wyglada wizualnie (zewnetrznie) to wewnętrznie zazwyczaj też jest kaplica.

Napewno i takie sztuki sie trafiaja ale nie jest to reguła

Niektory motocykla poprostu używają, zmienia olej, płyny, opony itp itd, a o lakier zadrapanka czy siedzenie nie dba bo np nie ma czasu albo go to tak nie razi.



Ja zakupiłem w 2009 roku jakoś we wrześniu vt700c2 lub c, sam nie moge dojsc co to za model. motocykl sprowadzony z angli, stal 4 lata w jakims pomieszczeniu gospodarczym przykryty kocem.

Nie odpala.

Stan wizualny opłakany, tzn rdzewiejacy w okolicahc lampy tylni błotnik, pordzewialy wachacz, zasniedziała elektryka przy cewkach, pompie płyny chodniczego itp. naloty rdzy na błotniku przednim itp. wygniecone popękane siedzenie.

Generalnie nikt sie nie spodziewal ze z tego bedzie cokolwiek.

podłaczyłem aku, no coz prad jest, zakrecilem silnikiem, ok zakrecic zakrecil, iskra jest.

wlalem paliwo

zakrecilem, no nie zagadala nic a nic.

Sprawdzilem bezpiecznik pompy paliwa, byl do wymiany.

Wymienilem, cyk, moto pali

zmienilem olej, płyny.

Moto juz przejechalo 6000km bez zarzutu, silnik cyka bylem u mechaników, jest wszystko ok technicznie.

Oczywscie posniedziala elektryke poczyscilem powymieniałem wiekszosc kabli itp.



teraz na jesien, ziema biore sie by go troche odszczuzyc wizualnie.





Chciałem też zadać pytanie znawcom tematu, paliwowo pompowo rezerwowego w vt700 ;-)

otoz jak wyczytalem w serwisówce clymera powinien byc zbiornik paliwa dodatowy (mniejszy) pytanie brzmi czy ten zbiornik znajduje sie za puchą filtra powietrza? (bo nie moge go znalesc, tzn z której strony do niego się dobrać.

Problem polega na tym że przewód paliwa mam pociągnięty bezposrednio ze zbiornika głównego do pompy i z pompy do gaźników.

Troche mnie to denerwóje bo miesci sie paliwa w grnicach 7-9L i upierdliwie czesto muszę sie tankować a dotego zdazyło się kilka razy że zabrakło mi paliwa.



Kontrolka rezerwy jest, ale nigdzie nie moge znaleść czujnika rezerwy podejzewam ze jest w tym zbiorniczku "małm" ktory zapewne jest umnie ominięty lub całkowicie wywalony.

intryguje mnie tez pompa paliwa, otóże jest ona zamocowana w gumowej obejmie na metalowych zaczepach do ramy po prawej stronie motocykla między plastikowym boczkiem a cylindrem, dotego jest na niej znaczek mitsubishi. To normalne?



hehe ewnetualnie jak by ktos poradzil jak szukac ten zbiornik "mały" to moze ma ktos takowy do sprzedania? Czy ewentualnie pomysl jak go zastompić?

dokładniej chciał bym mieć kontrolke rezerwy czujnik mozna kupic na allegro. A nie chce wiercić dziur w zbiornika a zakłądanie kranika też odpada bo wylot paliwa ze zbiornika jest na samym środku zbiornika.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-07-26, 23:35   

Ten drugi zbiornik paliwa znajduje się pod siedzeniem kierowcy. Z jego jednej strony jest aku, a z drugiej filtr paliwa. pompa paliwa jest jak najbardziej na swoim miejscu, i znaczek na niej też jest taki jak ma być.

Czujnik kontrolki rezerwy powinien być widoczny po zdemontowaniu kanapy.

Twoje moto to Honda VT700C Shadow. :lol:

Napisz tylko z którego jest roku, ale jak 700 to zapewne z 84 lub 85. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Shark2
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-27, 10:57   dzieki

dziekuje za podpowiedzi ;-) to jeszcze dziś pójde i popatrze za tym zbiorniczkiem.

rok 84. ale jako ciekawostka ma jedna tarcze na przodzie a angielski własciciel twierdzi ze taka sprowadzil z usa.

Pewnie ktos albo skrzywil felge albo gdzies zaliczyl dzowna i wsadzil inne koło (od nowszego modelu)

bo aktualnie koło tylne mam takei jak powinno być natomiast przednie to taka jakby gwiazda ;-) cienka pieć ramion bodazje, widzialem ze niektore 700 maja takie wienc napewno bylo zamienione.

Zkoleji jakos dziwnie z tym hamulcem, ale co tam działa jeździ, hamować hamuje ;-) mniej klocki na przód beda kosztwać ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM