odpowietrzenie baku i przetopiona pompa paliwowa
Odpowiedz do tematu

: odpowietrzenie baku i przetopiona pompa paliwowa
jestem laikiem, teraz mi się sypnął moto i rozkręcam go na części pierwsze, po lewej stronie motocykla są trzy rurki, jedna z nich to odma, zakorkowana na co dzień raz na jakiś czas ją odmykam, oraz dwie inne jedna to coś co rzyga nieznacznie olejem (tak mniemam, bo tłuste) a drugie to odpowietrzenie baku, tylko po co przy tym odpowietrzeniu ten rozgałęziacz( na zdjęciu ), miałem to już nie podłączone przy zakupie czy mam to gdzieś podpiąć?

to raz a dwa, pompa paliwa zobaczcie, też od lewej strony w jednym miejscu jest jakby stopiony plastik, który wygląda jak śruba do gwiazdkowego, sypie się pompa?



http://yfrog.com/76csc2290jx





z góry dzięki

:
Też się zastanawiałem dlaczego w tej rurce jest ten trójnik, do czego to służy, skoro nie jest nigdzie podłączone. :lol: Ale sprawdzałem u Trolla, i jest tak samo, czyli pewnie ma tak być. :lol:

Co do pompy, to nic sensownego nie przychodzi mi do głowy. :-(

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
z tą pompą to mi kumpel powiedział że to zalaminowana srubka, że tak się zabezpiecza, przy okazji próbował ktoś zakładać inny filtr paliwa (np samochodowy) bo zlot w giżycku sie zaczyna a ja musze dziś moto złożyć, w warszawie nie ma filtrów do mojego moto

:
Nie ma to znaczenia czy motocyklowy, czy samochodowy. :lol: Aby tylko Ci się zmieścił, i końcówki miały odpowiednią średnicę. :lol: Chyba od "malucha" pasuje. :lol: I pamiętaj, że na filtrze jest zaznaczony kierunek przepływu. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."