Dzial techniczny
Odpowiedz do tematu

:
Zapewne to Motor Land www.motor-land.com.pl oficjalny dystrybutor D.I.D. na Polskę. Możesz sie też dowiedzieć TU albo znajdź na Allegro uzera o niku "1select1" który też DID sprzedaje w dobrych cenach.

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Dzięki Shadok zaoszczędziłeś mi masy grzebania w papierach.To ten namiar KICIA ceny mają ok i towar na stanie ŁAŃCUCHY I ZĘBATKI polecam u nich

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
dzięki panowie.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
Marcin Żary
[Usunięty]
: chromowanie elementów motocykla...
Witam



Jeśli można wtrącić przysłowiowe 5 groszy...



Jeśli chodzi o chromowanie aluminium to nie polecam, lepiej je dobrze wypolerować a następnie polakierować lakierem bezbarwnym, gdyż aluminium śniedzieje i będzie wymagało stałego czyszczenia, a po polakierowaniu będzie zabezpieczone i cały czas świeżo wyglądać.



Chciałbym jeszcze dodaćaby unikać przypadkowych galwanizerni które wykonują chromowanie, spotkałem już takowe które bez oczyszczenia i zachowania technologii chromowania wykonywały usługi a następnie chrom schodził płatami z części.



Podstawa - przed chromowaniem musi być dany element pomiedziowany, aby chrom dobrze trzymał się powierzchni detalu.



Co do chromowania plastików nie polecam, drogi zabieg i nie trwały.



Pozdrawiam

: Re: chromowanie elementów motocykla...
Marcin Żary napisał/a:
Witam



Jeśli można wtrącić przysłowiowe 5 groszy...



Jeśli chodzi o chromowanie aluminium to nie polecam, lepiej je dobrze wypolerować a następnie polakierować lakierem bezbarwnym


to jeszcze napisz jakim lakierem polakierować to wypolerowane na lustro aluminium. Tak, żeby się dobrze trzymał. Bo jeśli dobrze zrozumiałem lakiernika, to przed położeniem lakieru bezbarwnego należy powierzchnię zmatowić - na "lustrze" się nie będzie trzymał?

:
Witam

Ja trochę z innej beczki.Swoją nowo zakupioną hondzię shadow 1100 z 2002 wersja usa przywiozłem dziś i mam kilka bardzo banalnych pytań

1) gdzie w niej jest i jak wyjąć akumulator do przechowania w zimie

2) jak zdemontować siedzenie ( mam dzielone ) przód i tył

3) jak się włącza światła postojowe

4) na co zwrócić uwagę co, powinienem zrobić z rzeczy potrzebnych w czasie długich zimowych wieczorów.generalnie moto jest ok.



z góry serdeczni dziękuję

pozdrawiam SHADOWNIK

'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
:
SHADOWNIK napisał/a:
Witam

Ja trochę z innej beczki.Swoją nowo zakupioną hondzię shadow 1100 z 2002 wersja usa przywiozłem dziś i mam kilka bardzo banalnych pytań

1) gdzie w niej jest i jak wyjąć akumulator do przechowania w zimie

2) jak zdemontować siedzenie ( mam dzielone ) przód i tył

3) jak się włącza światła postojowe

4) na co zwrócić uwagę co, powinienem zrobić z rzeczy potrzebnych w czasie długich zimowych wieczorów.generalnie moto jest ok.



z góry serdeczni dziękuję

pozdrawiam SHADOWNIK




Puść mi maila na PW, podeślę ci instrukcję "sklepową", powinna pomóc. No i nieoceniony jest manual.

Co do obsługi zimowej jest już temat na ten temat.

Pozycji pewnie nie włączysz oddzielnie, jeśli to wersja "juesej" to masz ją na stałe w kierunkowskazach. Tylne trzeba odłączyć, bo może się urzędowo ktoś przy... a do przednich zwykle nikt nic nie ma. A wkład reflektora masz wymieniony?

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Shadok jeszcze raz wielkie dzięki.

Bateria już stoi pod ładowarką .Pozostałe rzeczy pomalutku dojdę.Teraz mam bardzo mało czasu, ale w styczniu biorę się za kompleksowe dopieszczanie.

Co do postojówek to rzeczywiście świecą w kierunkach. To samo miałem w yamaha virago poodłączałem i już, z tym , że tam są oprócz tego"normalne postojówki ". Tutaj zrobię {jak się trochę rozejrzę po instalacji elektrycznej) jakiś oddzielny włącznik i będzie ok.Czy wkład reflektora przedniego jeśli okaże się amerykański dostanę gdzieś czy szukać całą lampę?



pozdrawiam Shadownik

'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
:
Wkład można dobrać. tle, że oryginał ma chyba możliwość regulacji w poziomie, a dobrany pewnie nie. więc mozna go przeregulować "ciut" w prawo...

Sam tak jeździłem na "amerykanskim" do czasu aż po prostu musiałem wymienić całą lampę i nawet na przeglądach się nie czepiali. Istnieje możliwość że zahaczy cię o to drogówka, ale to naprawdę przypadek musiałby być...

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
Marcin Żary
[Usunięty]
:
Mateusz> zorientowałem się dokładniej w kwestii lakierowania wypolerowanego aluminium, i można polakierować ale proszkowo, u mnie w okolicy jest lakiernia proszkowa i nieraz korzystałem z ich usług, ale jak narazie malowałem tylko elementy w kolorze czarnym.



Jednak po dokładnej analizie doszedłem do wniosku z lakiernikiem że to będzie wyglądać ładnie przez pierwszy sezon, później w razie jakiś odprysków lakieru spowodowanych kamyczkami uderzającymi w ten element podczas jazdy itp, może aluminium w tym miejsu zacząć się utleniać i śniedzieć i trzeba będzie całą powierzchnię jeszcze raz polerować i lakierować. Lesze pod tym względem jest zabezpieczanie wypolerowanego aluminium środkami do tego celu służącymi. W czasie sezonu kilka razy wyczyścić, środkiem takim zabezpieczyć i zawsze ma się świeżą powierzchnię.



Pozdrawiam

killabee
[Usunięty]
:
Witam ,



Ja w tym tygodniu będę chromował część a dokładniej osłonę filtra powietrza. Robię to , bo pracuję w firmie , która chromuje części metalowe , które potem są montowane w nowych samochodach Volvo lecz tzw. klasykach. Rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za ten dział i nigdy nie było historii ani reklamacji związanych z odpadaniem chromu. Ale dokładnie to mogę potwierdzić jak zobaczę moją część. Jak wszystko będzie OK to z przyjemnością polecę "chromownię" innym użytkownikom... :->

:
Marcin Żary napisał/a:
Mateusz> zorientowałem się dokładniej w kwestii lakierowania wypolerowanego aluminium, i można polakierować ale proszkowo, u mnie w okolicy jest lakiernia proszkowa i nieraz korzystałem z ich usług, ale jak narazie malowałem tylko elementy w kolorze czarnym.



Jednak po dokładnej analizie doszedłem do wniosku z lakiernikiem że to będzie wyglądać ładnie przez pierwszy sezon, później w razie jakiś odprysków lakieru spowodowanych kamyczkami uderzającymi w ten element podczas jazdy itp, może aluminium w tym miejsu zacząć się utleniać i śniedzieć i trzeba będzie całą powierzchnię jeszcze raz polerować i lakierować. Lesze pod tym względem jest zabezpieczanie wypolerowanego aluminium środkami do tego celu służącymi. W czasie sezonu kilka razy wyczyścić, środkiem takim zabezpieczyć i zawsze ma się świeżą powierzchnię.



Pozdrawiam


Ot dokładnie - wypolerować na lustro i kilka razy na sezon przejechać odpowiednim mleczkiem polerskim lub pastą do alu ... i starczy :-)

:
A jako pracownik masz jakieś zniżki bo chcę sobie zrobić kominy i będę szukał firmy chromującej lub niklującej. :?:

killabee
[Usunięty]
:
Myślę , że koszta będą niższe choćby przez to , że chromujemy jednorazowo większe ilości elementów. Dam znać w przyszłym tygodniu ile wychodzi taka nakładka na filtr. Odnośnie kominów to najlepiej jakieś zdjęcie i wymiary- jak co ślij do mnie a ja podam to do wyceny i zobaczymy...

:
Witam

pozwoliłem sobie przerzucić temat "Serwis po kupnie motocykla" do działu "Porady różne"



Pozdr

Globi

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group