Witam
Przejrzałem całe forum ale nie znalazłem.
Mam wyciek oleju,nawet to nie wyciek to kapanie oleju.
Kapie olej że śruby głowicy na rozrusznik(mocowanie rozrusznika gdzie znajdująsie dwie sŕuby mocujące pionowo rozrusznik)
Czy ktoś przekręcił śrubę aż na wylot ,nigdy się nie spotkałem żeby na śrubie głowicy był uszczelniacz.
Odpowiedz do tematu
: Wyciek oleju, aż kapanie
:
Wrzuć jakieś foto.
A nie cieknie przypadkiem z pod pokrywy rozrządu?
A nie cieknie przypadkiem z pod pokrywy rozrządu?
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Zdjęcia:
https://drive.google.com/file/d/1R5TwdENiV1mv3xUdpSgyqIoF2Y0LzFpb/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1RJ1F1ksINJS2_tdmQm3Mc5zcGZMae5ZW/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1RXomQMFS4LBmlIhVjveBk7DVj9cv6A6G/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1R8i7bcCFxyAV_szAW6BXJPVBUzArIu5P/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1R5TwdENiV1mv3xUdpSgyqIoF2Y0LzFpb/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1RJ1F1ksINJS2_tdmQm3Mc5zcGZMae5ZW/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1RXomQMFS4LBmlIhVjveBk7DVj9cv6A6G/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1R8i7bcCFxyAV_szAW6BXJPVBUzArIu5P/view?usp=drivesdk
:
Dalej myśle, że to z pod uszczelki pokrywy rozrządu.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Już nie cieknie Maruda poratował , okazała się tuleja głowicy od świecy
:
Podłącze się pod wątek bo też mi cieknie spod dekla alternatora.
Zmarnowałem dwie uszczelki a dalej cieknie.... z początku myślałem ,ze dobrze nie dokreciłem dekla.Olej zbierał sie tam gdzie są czujniki luzu i overdrive,komora sie wypełniała oleju i kapało jak moto przechylony na bocznej stopce.
https://images92.fotosik.pl/686/b36a11ce28f651a3.jpg
Pozniej wymieniłem zimmering na nowy tam gdzie wchodzi pręt od sprzęgła (25 mm x 8 mmx8mm- 3 zł koszt :) )
Jak rozbierałem ze 3 tygodnie temu ten dekiel był zapchany ten kanalik w obudowie sprzęgiełka-wyczysciłem
https://images90.fotosik.pl/684/2835100b7ecba754.jpg
https://images91.fotosik.pl/684/7f336b1eba12880f.jpg
Po wymianie zimmeringa podokręcałem czujniki luzu i over ale nie wiem do czego służy ten pręcik obok?
Próbowałem go wyciągnąc z wyczuciem kombinerkami ale mi się ześliznęły-nie chce uszkodzic dlatego pytam.
https://images90.fotosik.pl/684/d44a0a73e71d1541.jpg
Poza tym guma ,która ma w sobie dwa przewody od czujników ma wybrane z 2 mm na minus do płaszczyzny dekla jakby celowo miło kapać...
Czujniki są wkręcane na silikon czy oringi?
Do czego jest ten pręt obok czujników i czy spod niego może ciec olej?
Zmarnowałem dwie uszczelki a dalej cieknie.... z początku myślałem ,ze dobrze nie dokreciłem dekla.Olej zbierał sie tam gdzie są czujniki luzu i overdrive,komora sie wypełniała oleju i kapało jak moto przechylony na bocznej stopce.
https://images92.fotosik.pl/686/b36a11ce28f651a3.jpg
Pozniej wymieniłem zimmering na nowy tam gdzie wchodzi pręt od sprzęgła (25 mm x 8 mmx8mm- 3 zł koszt :) )
Jak rozbierałem ze 3 tygodnie temu ten dekiel był zapchany ten kanalik w obudowie sprzęgiełka-wyczysciłem
https://images90.fotosik.pl/684/2835100b7ecba754.jpg
https://images91.fotosik.pl/684/7f336b1eba12880f.jpg
Po wymianie zimmeringa podokręcałem czujniki luzu i over ale nie wiem do czego służy ten pręcik obok?
Próbowałem go wyciągnąc z wyczuciem kombinerkami ale mi się ześliznęły-nie chce uszkodzic dlatego pytam.
https://images90.fotosik.pl/684/d44a0a73e71d1541.jpg
Poza tym guma ,która ma w sobie dwa przewody od czujników ma wybrane z 2 mm na minus do płaszczyzny dekla jakby celowo miło kapać...
Czujniki są wkręcane na silikon czy oringi?
Do czego jest ten pręt obok czujników i czy spod niego może ciec olej?
:
Odpowiedz do tematu
TNX Maruda.
Teraz nie cieknie-
w wysprzegliku są dwa simmeringi-uszczelniacze po polsku-
1.pod metalową blaszką 25x8x8
2. drugi centrujący w samym wysprzęgliku 18x8 x 5 -trudny do zdobycia(byłem w dwóch hurtowniach specjalistycznych u siebie) a dostałem na allegro.Ważne aby miał na wardze tam gdzie otwór fi 8 sprężynkę-bo są tez bez.
Teraz nie cieknie-
w wysprzegliku są dwa simmeringi-uszczelniacze po polsku-
1.pod metalową blaszką 25x8x8
2. drugi centrujący w samym wysprzęgliku 18x8 x 5 -trudny do zdobycia(byłem w dwóch hurtowniach specjalistycznych u siebie) a dostałem na allegro.Ważne aby miał na wardze tam gdzie otwór fi 8 sprężynkę-bo są tez bez.