Hania jedzie max 100-110 już brak pomysłów
Odpowiedz do tematu

: Hania jedzie max 100-110 już brak pomysłów
Ok na starcie zapytam czyamy tu jakiegoś magika z Wrocławia lub okolic?

A teraz krótka Historia.
Pod koniec sezonu moto zaczęło jeździć max 100km/h, podopwiadano mi że gaźniki więc przez zimę trochę pogrzebałem bo jeszcze parę rzaczy było do zrobienia, gaźniki dałem do szcyszczenia i synchronizacji, w między czasie zrobiłem sprzęgło bo już się ślizgało, skoro gaźniki szły do niby fachowca to wybebeszylem sobie wydechy, po poskładaniu wszystkiego moto dalej mate same objawy, dzwonię do ziomka co mi czyścił gaźniki mówi że może jakaś dysza zatkana to kupiłem zestaw dysz i wymieniłem przy okazji pokusiłem się o sprawdzenie membran mimo iż "fachowiec" mówił że są dobre okazało się że oby dwie były pęknięte, wymieniłem je na nowe a mimo to moto dalej nie osiąga maksymalnej prędkości, jakieś pomysły gdzie dalej szukać albo na prawdę polecenie kogoś ogarniętego we Wrocławiu lu. Okolicach

Pomocy proszę 😒 bo jestem już załamany worek pieniędzy wladowany w moto już mam

:
A podstawowa rzecz, regulacje zaworów robiłeś? Filtr powietrza jest ok?

:
Ponoć zostały skasowane luzy zaworowe, mogę to sprawdzić jak ktoś podpowie jak to się robi

:
Wychodzi że wszystko na słowo honoru, oddaj komuś kto ma pojęcie....

:
Czas pozwolił mi dziś sprawdzić luzy tylko na tylnym cylindrze ale szczelinomierz 0,05bardzo ciasno wchodził

:
W takim razie mechanik dobrze powiedział że e skasował luzy zaworowe i wszystkie podparte : :mrgreen:

VT 600C 1988, VT 1100C 1996, DR 650RE 1995, DR 650SE 2003 dr 350s 1992
:
Z tego co gdzieś wyczytałem to ssące na 0,15 a wydechowe na 0,2 powinny być czy się mylę?

:
Dokładnie tak . Z tolerancją +/-0.02

:
Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz jakichś nieszczelności na dolocie.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Specjalista od gaźników widać solidny skoro nie zauważył pękniętych membran. Synchronizował Ci gaźniki na Twoim motocyklu czy "zdalnie" u siebie? :lol: Jeśli "wybebeszyłeś" wydechy to konieczna jest dłuższa zabawa z gaźnikami (dysze "katalogowe" nie zawsze dają radę z pustymi wydechami) i synchro na Twoim motocyklu już z "właściwymi" dyszami. Na specjalistów od gaźników trzeba uważać - słyszałem wieść gminną, iż jeden z takich speców umył gaźniki od Shadowki w krecie do WC...
Jesli szukasz dobrego specjalisty skonatkuj się z Kolegą Marudą - nawet jeśli nie znajdzie czasu osobiście się zająć Hanką to istnieje ryzyko, że coś podpowie i unikniesz kosztownych kłopotów. Ja mu swego czasu oddałem swoją Hankę i uczciwie powiem, że to ręce, które leczą.

:
czy nie daj boże, ktoś nie usunął jednej przegrody z filtra ?

:
jak osłabło pod koniec sezonu a przedtem było ok to zacznij od regulacji zaworów. potem gaźniory i filtr powietrza. to najprostsze przyczyny.

W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
:
[img]https://ibb.co/bvtrz27[/img]
[img]https://ibb.co/6nf88C8[/img]

Tak przy ustawianiu zaworów sugerować się tymi znakami czy górnym położeniem tłoka?

:
Ok to tak honda dalej nie jedzie jak należy ale przestała strzelać w wydechy,
Gaźniki wyczyszczone, dysze i membrany wymienione, zrobiona synchronizacja.
Luzy zaworowe wyregulowane.
Dolot szczelny, nowe świece, nowy filtr powietrza

Jakieś jeszcze pomysły gdzie można zajrzeć?

:
Jaki kolor świec po przejażdżce?

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group