/
|
Projekt VT125 -> Bobber - START! |
Autor |
Wiadomość |
ukszsz
Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2021-10-13, 11:28 Re: Gratulacje
|
|
|
ToJa napisał/a: | ukszsz napisał/a: | Ostatni update po kilku kosmetycznych dodatkach:
1. Wstawiony filr paliwa
2. Mała sakwa zamiast lewej owiewki
3. Piórnik za siodełkiem
Wizualnie już nic się nie zmieni, jak zrobi się cieplej to wstawie nowy kranik, bo aktualny nie trzyma.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dziękuję za pozytywny odzew, w razie jakichkolwiek pytań o drobiazgi które trudno znaleźć nie podejmując takiego projektu (np. średnice różnych otworów, grubości mocowań itd.) to jestem oczywiście dostępny, do zobaczenia na trasie :) LWG! |
Gratulacje za efekt.
Czy błotniki przerabiałeś (obcinałeś) sam? Czy udało się np. przedni błotnik pozyskać z innego modelu?
Chce wymienić błotniki w mojej vt125 na lżejsze i takie cieniutki, np. w vt600, vt750 takie są. Tylko nie wiem czy będą pasować mocowania? |
Hej, nie zauważyłem, że pytałeś - z opóźnieniem, ale odpisuję:
Błotniki kupowałem wyłącznie pod średnicę i szerokość koła, tak żeby pasowały. Tylny jest montowany do wahacza i ma jeden wspornik z lewej strony przy osi. Tutaj nie było więc żadnego problemu z mocowaniem, bo otwory w odpowiednich miejscach błotnika robiłem sam.
Przedni z kolei miał punkty montażowe w zupełnie innych miejscach niż fabryczne, więc pociąłem stary błotnik - wyciąłem z niego dwa trapezy z fabrycznymi punktami montażowymi przy dolnej podstawie i nawierciłem dwa punkty montażowe przy górnej, pod nowy błotnik. Wszystko ze sobą spiąłem, dałem chromowane nakładki żeby to jakoś wyglądało, polakierowałem na czarno i zamontowałem (oba trapezy zamontowałem do nowego błotnika) i całą konstrukcję do fabrycznych punktów na lagach - wygląda dobrze i pełni swoją rolę :)
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
ukszsz
Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2022-05-18, 18:58
|
|
|
Nowy sezon to i garść nowości ode mnie:
1. Kompletny remont silnika (motocykl brał olej) - wymiana cylindrów, tłoków, pierścieni, szlifiernia, łożyska wałków, łańcuszki, uszczelki, zawory, prowadnice - słowem przebieg prawie liczymy od 0
2. Nowe wydechy - Silver Tail - komplet
3. Nowy filtr powietrza K&N, nowa obudowa filtra v-charger, chromowany element, zamówiony z USA, montaż wymyślony i przeprowadzony samodzielnie
4. Nowe dysze w gaźnikach (większe) - żeby umożliwić regulację mieszanki pod nowy, wydajny filtr.
5. Regulacja i synchronizacja gaźników.
Silnik dotarty i sezon otwarty
|
|
|
|
|
burek
Sławomir
Motocykl: Honda shadow 125, Honda VTX 1800 R
Wiek: 56 Dołączył: 31 Lip 2020 Posty: 57 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
KateTheTigress
Motocykl: VT 750C
Dołączyła: 08 Paź 2021 Posty: 46 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2022-05-21, 21:19
|
|
|
Pięknie się prezentuje |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|