Kierownica TRW MCL137SC |
Autor |
Wiadomość |
swaldek
Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59 Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 39 Skąd: Małaszewicze LBI
|
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 956 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Kitek
Motocykl: VT750C '83
Wiek: 35 Dołączył: 28 Kwi 2019 Posty: 81 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2021-02-21, 12:23
|
|
|
https://motoluka.pl/kierownice/112486-kierownica-niska-chrom-trw-classic-lucas-mcl111sc.html
Ja aktualnie mam taką, bo oryginał by dokładnie jak piszesz, łokcie we własnych bokach, pozycja jak na taczce. :) po dwóch sezonach i paru dłuższych trasach odradzam. Wymusza delikatne pochylenie do przodu, a co więcej na dłuższą metę zaczynają drętwieć dłonie.
To o czym musisz pomyśleć to mocowanie lusterek/pompy, które na bardziej wyprostowanych ramionach kierownicy będą leżeć pod kątem. Opisałem o tym kilka słów w swoim wątku (link w podpisie). Dobry patent na kierownice wypatrzyłem u Marudy, który może podrzuci jaki dokładnie model zakłada a i ja mam zamiar na taką wymienić. Będzie szeroko, na prostych plecach i z naturalnym ułożeniem dłoni na manetkach. Dodatkowo trzeba będzie wymienić przewod hamulcowy, więcej pewnie napisze w marcu kiedy zabiorę się za szykowanie motocykla do sezonu. :) |
_________________ LWG!
Wątek mojego cienia: https://www.shadow.org.pl...t=26745&start=0 |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 956 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2021-02-21, 15:47
|
|
|
Niestety - z kierownicą nie jest lekko i prosto zawyrokować czy będzie pasować czy nie.
Trzeba „parę km” przejechac w ruchu miejskim oraz w trasie aby ocenić czy będzie odpowiadać.
Ale fakt jest faktem, że ta oryginalna kierownica przypomina prowadzenie taczki |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
swaldek
Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59 Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 39 Skąd: Małaszewicze LBI
|
|
|
|
|
Melon74
Motocykl: Honda shadow vt700
Dołączył: 16 Wrz 2020 Posty: 19 Skąd: Gromadka
|
Wysłany: 2021-02-25, 09:42
|
|
|
A zmieniajac kierownice z fabrycznej "taczki" na bardziej do przodu nie jest tak ze nie trzeba bedzie kombinowac z linkami? Wg mnie przez to ze kiera jest do tylu to linki jest wystarczajaco duzo. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 956 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2021-02-25, 10:02
|
|
|
Melon74 - u mnie przy kierownicy 900mm wystarczyło tak trochę na styk.
Najkrótsza okazała się linka od ssania. Jakby kierownica była nieco szersza to już musiałbym coś przedłużać. |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
Melon74
Motocykl: Honda shadow vt700
Dołączył: 16 Wrz 2020 Posty: 19 Skąd: Gromadka
|
Wysłany: 2021-02-25, 10:05
|
|
|
Ale dawales ja do przodu? Ja planuje zmienic wlasnie na taka w przod zeby miec bardziej rece wyprostowane |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 956 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2021-02-25, 12:56
|
|
|
Moja jest szersza i przez to wymusza inną pozycję.
Jest trochę do przodu i jazda z „plecaczkiem” jest duuuuuzo wygodniejsza. |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
swaldek
Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59 Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 39 Skąd: Małaszewicze LBI
|
Wysłany: 2021-02-25, 20:31
|
|
|
Moja juz dotarła, niebawem okaze się jak pasuje.
Juz po przymiarkach i niestety pojedzie z powrotem zabrakło linek. Kierownica jest o dobre 6cm wyzsza i kilka szersza to uniemozliwia wymiane bez innych przeróbek, wiec zamawiam MCL113
Tym razem udało sie trafic, 113 lezy wysmienicie. Uwagi dla potomnych, w kierownicy nalezy wywiercic dwa otworki fi5 i dokupic "ciezarki kierownicy" na końce manetek, chyba ze komus chce sie bawic w dotaczanie zakonczen i ich spawanie aby załozyc oryginały |
|
|
|
|
|