/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-11, 20:08
Uszczelniacze i olej do lag???
Autor Wiadomość
payel
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-12, 15:21   

Globi napisał/a:
No to nie ma się co zastanawiać. Jedno rozbieranie lag i wymienisz dwie rzeczy :-D




Dokładnie za jednym zamachem wszystko a później juz tylko radosc z jazdy :mrgreen:
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-15, 21:13   

Ja poprzednio miałem 10W Motul i powiem że było za miękko teraz mam 15W tez Motul i jest o niebo lepiej, no i oczywiście najlepiej wszystko wymieniać
 
 
radziok16 
HAKER


Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 337
Skąd: Kępno
Wysłany: 2009-04-24, 23:10   

Mam VT 600 z 95r. , jutro mam zamiar wymienić olej w przednich lagach i uszczelniacze ze względu na to że cieknie, ile lać oleju w serwisówce podane jest że 463ml/goleń a w jednym z tematów dotyczących przedniego zawieszenia na tym forum ktoś napisał że 463 na dwa golenie to jak to w końcu jest ?
 
 
 
saretar 
known as: mikmac


Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 781
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-25, 07:47   

we wszystkich naszych moto jest "prawie pol litra" na JEDNA golen
_________________
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
 
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2009-04-25, 08:20   

Na jedną goleń. Jak będziesz wymieniał to podnieś przód moto jak najwyżej. Ja podstawiłem podnośnik samochodowy i na nóżce udało mi się podnieść tak, że przednie koło wisiało w powietrzu.
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2009-04-25, 15:36   

Dla mnie też się nie za bardzo z szybą podoba ale komfort jazdy jest niesamowity. Jak bym chciał pomykać 150 to bym kupił sobie zupełnie inne moto (czytaj szlifierkę) :mrgreen:
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-04-25, 20:13   

Moja pokazała 155km/h i chciała więcej!!!!

Ale po wymianie napędu to już "tylko" 150km/h :mrgreen:
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
radziok16 
HAKER


Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 337
Skąd: Kępno
Wysłany: 2009-04-25, 21:22   

GhoustDragon ale z szybą czy bez ?

co do szlifierki to nie mam zamiaru zamieniać moto na kawałek plastiku, tylko że te 120 to pomykałem ETZ 250 w ubiegłym roku

A tak w ogóle jestem w trakcie zmiany simmeringów w przednim zawieszeniu, nie umiem rozkręcić lag tzn śruby pod spodem łączącej goleń z lagą więc postanowiłem wydłubać stare simmeringi lecz nim to zrobię i je uszkodzę chciałem spisać rozmiar ale na górze jest tylko napis NOK a dalej BR13714E gdzie znajdę rozmiar simmeringa ?
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-04-25, 22:54   

radziok16 napisał/a:
GhoustDragon ale z szybą czy bez ?

A tak w ogóle jestem w trakcie zmiany simmeringów w przednim zawieszeniu, nie umiem rozkręcić lag tzn śruby pod spodem łączącej goleń z lagą więc postanowiłem wydłubać stare simmeringi lecz nim to zrobię i je uszkodzę chciałem spisać rozmiar ale na górze jest tylko napis NOK a dalej BR13714E gdzie znajdę rozmiar simmeringa ?


Oczywiście, że z szybą :mrgreen: Taką ładną, przyciemnianą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rozmiar znajdzesz w tym temacie kilka postów wcześniej...

Lub tu:

1) http://www.sklepmotocyklo...ego_zawieszenia

2) http://www.moto-akcesoria...oducts_id=11918 z tym, że tu musisz jeszcze osobno kupić http://www.moto-akcesoria...oducts_id=18221

3) http://e-motocykl.com/skl...p=info&pid=1399

4) http://sklep.intercars.com.pl/ Tu też pyłowe osobno, z tym że nie maja w ofercie.



Ja jeszcze u siebie nie rozbierałem(będę to robił po week majowym) ale myślę że jakoś dam sobię radę. Jak coś to pytaj ;-)
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-04-26, 08:32   

Ghoust Dragon zastanów się czy nie łatwiej bedzie dorobić klucz do lrozkręcania lag. Wydłubując uszczelniacz raz że się namęczysz i nic nie zyskasz bo to nie jest takie proste jakby się mogło wydawać, a po drugie ryzykujesz porysowaniem gładzi rur teleskopów co skutkować będzie ciągłymi wyciekami (próbowałem). Pięknie opisał i obfotografował to ktoś na naszym forum w VT 500c. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam.
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-04-26, 09:45   

Otóż to, lepiej będzie dorobić klucz i rozebrać lagi. Bo możesz sobie narobić więcej kłopotów robiąc to po Twojemu. :mrgreen:

Tutaj Cezar opisał dokładnie jak się rozbiera lagi i wymienia uszczelniacze. :chytrusek:

http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1956
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-04-26, 11:47   

jacabe napisał/a:
Ghoust Dragon zastanów się czy nie łatwiej bedzie dorobić klucz do lrozkręcania lag. Wydłubując uszczelniacz raz że się namęczysz i nic nie zyskasz bo to nie jest takie proste jakby się mogło wydawać, a po drugie ryzykujesz porysowaniem gładzi rur teleskopów co skutkować będzie ciągłymi wyciekami (próbowałem). Pięknie opisał i obfotografował to ktoś na naszym forum w VT 500c. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam.


Spokojnie Panowie :mrgreen: To Radziok chce wydłubywać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja będę rozbierał :mrgreen: przeczytajcie uważnie :mrgreen:

Aż takim "beztalenciem" mechanicznym nie jestem i wiem co i jak, ale dzięki za "czujność" :mrgreen:
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
radziok16 
HAKER


Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 337
Skąd: Kępno
Wysłany: 2009-04-27, 06:44   

Sugerujesz że jestem beztalenciem ?? :PP już nie raz tak robiłem przetnę je wpół i same wypadną... na wczorajszym motobajzlu szukałem takich kluczy lecz nic ciekawego nie znalazłem a tylko przy jednym stanowisku mieli simmeringi do VT 600
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
  Wysłany: 2009-04-27, 21:08   

Nie wytrzymałem i.... lagi już wyciągnięte :mrgreen:

Podobnie jak kolega Radziok mam problem z rozkręceniem- brak odpowiednio długiego klucza. I tu moje pytanie czy ktoś z Was ma takie "ustrojstwo"?

Jak to dokładnie wygląda? Zakończone imbusem czy nasadką? Jake wymiary? A może jakiś ciekawy patent na rozebranie?
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
radziok16 
HAKER


Motocykl: VN 1500 Classic Fi
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 337
Skąd: Kępno
Wysłany: 2009-04-28, 06:35   

Ja po sklepach szukając dałem sobie spokój bo ten klucz musiał by mieć około 40cm dł., wziąłem długi cienki śrubokręt naciąłem nim simmering w pół, podważyłem i wyszedł i beztalencie nic nie uszkodziło :PP a przy najmniej zaoszczędziłem czas na rozbieranie całości, po za tym w serwisówce widać że, jest zakończone nasadką. Ja przód już zamontowałem :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM