/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Serwisowa sc32 , 95r /gazniki/ strzelanie z rur
Autor Wiadomość
blumek 

Motocykl: honda shadow 1100
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: slask
Wysłany: 2019-04-10, 12:59   Serwisowa sc32 , 95r /gazniki/ strzelanie z rur

Czesc , Ma ktoś może serwisowe do tego modelu?
potrzebuje ilości obrotów sruby od mieszanki paliwa jaka powinna być , i wysokość poziomu paliwa w komorze plywakowej .
Ostatnio zmieniony przez blumek 2019-04-11, 12:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2019-04-10, 14:10   

I ja jestem ciekaw. Myśle że dla wersji ACE będzie tak samo.
Chociaż moje oryginalne wydechy mają między sobą odmę.
Blumek- skąd jesteś jeśli nie tajemnica :-) ?
 
 
blumek 

Motocykl: honda shadow 1100
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: slask
Wysłany: 2019-04-10, 15:34   

z zawiercia
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-11, 07:37   

serwisówka, którą da się ją zdobyć czytając forum oraz w necie.
Haynes z 1999. nie jest do końca precyzyjna w tej kwestii o czym poniżej, dlatego chętnie i ja potwierdzę co i jak, czyli procedurę.

0. synchronizacja gaźników.
1. ustawienie początkowe dla rocznika '95: 1,75 obrotu od całkowitego wkręcenia (nie za mocno).
2. odpalić silnik, rozgrzać, wyłączyć. ogarnąć obrotomierz.
3. ustawić wolne obroty ok 1000rpm
4. wykręcić 0,5 obrotu każdą śrubkę.
5. jeśli obroty wzrosną o 50rpm lub więcej to wykręcić kolejne 0,5obrotu.
6. wykręcać o kolejne 0,5 obrotu każda, aż obroty przestaną rosnąć.
7. ustawić wolne obroty ok 1000rpm.
8. wkręcić śrubkę tylnego gara aż spadnie o 50rpm.
9. wykręcić śrubkę tylnego gara do wartości "final opening"
10. ustawić wolne obroty.
11. powtórzyć kroki 8.9.10. dla przedniego gara.

problem mam z definicją "final opening", które powinno być opisane w serwisówce
a jest tylko określone:" high altitude adjustment" - 0,5 obrotu wkręcić. to może być to, tylko brak konsekwencji w nazewnictwie.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
blumek 

Motocykl: honda shadow 1100
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: slask
Wysłany: 2019-04-11, 12:41   

Ok tylko ze w tym final opening jest o wykręcaniu a Ty nizej podpisując się do tego mówisz o wkręcaniu.

hmm mam maly problem gdyż wszystko chodzi fajnie ale za bardzo strzela w rurach gdy z wyższych obrotow sciagnie się gaz (nie mam na myśli z maksymalnego oporu tylko nawet z pol gazu ). Nie trochę- za bardzo. Jeżeli >bardzo< powoli odejmuje się gaz , nie ma problemu .
Manipulowalem srubami od 2 - 3 obrotow , powielając testy co 1/4 , bezefektowanie .. ktoś jakies pomysły ?
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-11, 16:46   

blumek napisał/a:
Ok tylko ze w tym final opening jest o wykręcaniu a Ty nizej podpisując się do tego mówisz o wkręcaniu..


no właśnie. i to niestety nie jest moja omyłka,
stąd i ja mam zagwozdkę jak zakończyć zabawę jak ją kiedyś zacznę ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2019-04-12, 10:09   

W/g mnie, jak by to polegało na tym, że trzeba śrubkę wykręcić o np. 1,75 obrotu, to producent by ją tak wykręcił i zaspawał.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2019-04-12, 12:04   

Trzeba też pamiętać, że owa śrubka służy do regulacji składu mieszanki w zakresie obrotów tzw. "jałowych" i niskich. Jej wpływ na pracę silnika przy zakresie średnich i wysokich obrotów nie jest w zasadzie istotny.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM