VT700 85r śrube regulacji składu mieszanki
Odpowiedz do tematu

: VT700 85r śrube regulacji składu mieszanki
Czołem!
Pytanie mam dotyczące ustawiania gaźników w VT700. Otóż w moim przypadku śruby regulacji składu mieszanki muszą być wykręcone o 7 obrotów. Wtedy motocykl chodzi najlepiej, ma stabilne wolne obroty, ładnie zapala na zimnym i ciepłym. Niestety w lewym gaźniku po wykręceniu tych 7 obrotów śrubka od regulacji jest dosyć luźna i od drgań potrafi się samoistnie wykręcać... Jedyne rozwiązanie to wkręcenie głębiej śrubki, ale wtedy strzela w wydechy i słabo zapala na ciepłym oraz falują obroty na biegu jałowym. Czy to może być objaw zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorach pływakowych? Dlaczego przy fabrycznym ustawieniu 3 obrotów silnik źle pracuje i trzeba o ponad jeszcze raz tyle wykręcić regulację?

:
Przyczyną może być jakieś "lewe powietrze". Musisz chyba wymontować i przejrzeć gaźniki.

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Zrób jak pisze Krzychoo, jeżeli to nic nie pomoże to zrób jak miałeś wcześniej tylko tą śrubę wkręć na klej do gwintów aby jej nie zgubić. Ktoś na forum ostatnio też pisał o podobnym problemie że lepiej mu silnik pracuje jak srubka jest wiecej wykrecona.

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
Zawsze możesz zakleić śrubę po ustawieniu jakimś silikonem lub innym mazidlem które ja ustabilizuje i zamocuje. Przez gwint powietrze nie jest pobierane do mieszanki dlatego śmiało możesz to zakleić po ustawieniu żeby jej nie zgubić.

:
Zdejm gaźniki, wyczyść gardziele- zwłaszcza przy przepustnicach. Od nowa: regulacja i synchronizacja. Powinno rozwiązać problem😁

Dopiero kiedy komar usiądzie ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą...
:
nie wiem czy trafiłem z serwisówką na twój model, ale coś dużo te 7 obrotów.
zwłaszcza, że mówisz, że śruba jakby krótka ... nie przystosowana, żeby ją tak mocno wykręcać.
albo śrubka nie taka..

znalazłem w procedurze: wkręć do końca,
wykręć (2i1/2; 2i3/4; lub) pełne 3,
potem wykręć 1/2 albo i drugie 1/2, jak jeszcze trzeba...
potem trochę wkręć z powrotem ;) ...
na koniec wykręć 1.

według mnie po to w procedurze wychodzi się od w pełni zamkniętych śrub, żeby po drodze ustawić wolne obroty w dobrym momencie...

z powyższego dodawania wychodzi 4 plus to co na regulację 50rpm w obie strony, ale żeby samej tej regulacji miało być aż 3 pełne obroty to wątpię.


a skąd wziąłeś tę wartość ? : 7 obrotów najlepiej.
na początek - może wolne obroty masz źle ustawione?

pełne czyszczenie i regulacja na pewno nie zaszkodzą ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
a jeśli śruby tak mocno wykręcone powinny jednak być,
to tym bardziej zerknąłbym do środka - jakie igły czy dysze tam siedzą...

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
pawel1304 napisał/a:
w VT700.


Który to rok tego motocykla. Wpisz w profilu. W różnych rocznikach różnie wykręca się te śrubki.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
1985 rok, wpisałem w tytule.
Właśnie nie wiem jakie są dysze, jakie iglice ani nawet jaki jest poziom w komorach plywakowych i boję się ruszać tych gaznikow, żeby nie narobić sobie kłopotów :-P

MARQ napisał/a:
.


a skąd wziąłeś tę wartość ? : 7 obrotów najlepiej.

Metoda prób i błędów, przy takim ustawieniu idealnie reaguje na gaz, dobrze odpala, ma moc i stabilne obroty. Tyle za ta jedną srubka sama się wykręca po chwili jazdy.
Synchronizacja chyba jest ok, bo by tak ładnie nie reagował na gaz jakby była zła.

:
pawel1304 napisał/a:
1985 rok, wpisałem w tytule.
Właśnie nie wiem jakie są dysze, jakie iglice ani nawet jaki jest poziom w komorach plywakowych i boję się ruszać tych gaznikow, żeby nie narobić sobie kłopotów :-P


oddaj komuś kumatemu do roboty na zimę - zapłacisz i będziesz miał zrobione a i może się czegoś dowiesz ;)
albo szukaj ziomka co się zna i nudzi i sam się ucz. są też serwisówki do czytania po angielsku przeważnie.
póki co - zaklej silikonem jak koledzy radzą ;)

prawda jest taka, że jak nie masz pod ręką ukompletowanego swojego "warsztatu motocyklowego", to ci zawsze czegoś będzie brakowało przy robocie..
aż sobie wszystko kupisz albo sam zrobisz.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
pawel1304 napisał/a:
Tyle za ta jedną srubka sama się wykręca po chwili jazdy.

Jak pisałem zainwestuj w https://allegro.pl/listing?string=Klej%20do%20gwint%C3%B3w&order=m&bmatch=baseline-cl-aut-1-3-0802
Przyda sie jeszcze nie raz przy motocyklu. Tylko pamietaj zeby nie kupowac najmocniejszego

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
Dzięki wszystkim za pomoc. Tymczasowo rozwiązałem problem wciskając w otwory "czopki" z tworzywa podobnego jak zatyczki do uszu, dociskają one śrubki i przez to się nie odkręcają. Dojeżdżę tak do końca sezonu, a w zimę rozbiorę gaźniki i zobaczę co w "trawie piszczy".

:
pawel1304 napisał/a:
z tworzywa podobnego jak zatyczki do uszu


Oby to "podobnego" na temperaturę nie miało nic wspólnego z zatyczkami :-)

pozdr

a u mnie działa
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group