/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
spada moc 750
Autor Wiadomość
jarekkat 
Jarek

Motocykl: shadow vt 750 c 83
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Zapasternicze
  Wysłany: 2018-09-17, 23:00   spada moc 750

Witam,
nie wiem nawet kiedy ale spadły mi osiągi w Hani , 120 to max kiedyś bez problemu 160,
filtr paliwa ,powietrza czyste ,świece nowe ,pali czy ciepły czy zimny na dyg ,gażniki zsynchronizowane /jeszcze ich nie czyściłem/ . Zbiera się ale gorzej jak kiedyś , na 6 biegu tylko 3500 obr. i tyle :-( . Fakt zaniedbałem olej , był mały stan i kontrolka parę razy mrugła ,walnęły pierścienie ?
 
 
efish 
Maciek


Motocykl: Honda ST1100
Wiek: 47
Dołączył: 18 Sty 2017
Posty: 176
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-09-18, 11:50   

Może trochę kg przybyło tobie ;-) Sprawdź sprężanie.
_________________
Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-09-18, 17:24   

Jak kontrolka mrugała to dostały po dupie panewki wałki rozrządu i wszystko co olejem smarowane
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2018-09-18, 20:59   

Gapiostwo kosztuje nawet kilka tysięcy. Przerabiałem temat. Powodzenia.
 
 
jarekkat 
Jarek

Motocykl: shadow vt 750 c 83
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Zapasternicze
Wysłany: 2018-09-19, 01:38   

Dzięki sprawdzę sprężanie , spróbuję jeszcze gażniki przeczyścić ale czuję że kapitalka tej zimy konieczna... Jeżdi się miło ale Hania błędów nie wybacza :-(
 
 
Kenet 


Motocykl: Shadow 600 '90
Wiek: 37
Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-19, 09:29   

Jak się w silniku zaniedbuje olej do momentu aż zaczyna świecić ciśnienie to niestety tak się to kończy.
 
 
ahmed799 


Motocykl: Valkyrie GL 1500 Interstate
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 907
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-09-19, 13:45   

W takim przypadku wystarczy zrobić ręczną przekrętkę wałem i będzie wszystko wiadomo.
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
 
jarekkat 
Jarek

Motocykl: shadow vt 750 c 83
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Zapasternicze
Wysłany: 2018-09-19, 20:51   

No kontrolka zamrugała przy ostrym hamowaniu , niestety Cień ma już swoje latka i bierze olej . W sobotę sprawdzę ciśnienie , serwisówka mówi że powinno być 171 +/- 28 psi. ciekawe ile mi pokaże . Nie jestem mechanikiem i nie do końca wiem czego szukać kręcąc wałem ale spróbować trzeba , każda rada uczy czegoś nowego .
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-09-19, 21:12   

Co to ma być ta przekrętka i co ma wyjaśnić bo dla mnie to jakieś herezje
 
 
ahmed799 


Motocykl: Valkyrie GL 1500 Interstate
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 907
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-09-20, 19:59   

Najprostszy sposób na sprawdzenie czy silnik jest przytarty (tzw. nie zlapalo tłoka). Jeżeli kolega pisze że kilka razy świeciła mu kontrolka oleju to może się tłok przytarł co powoduje wlasnie spadek mocy silnika.
Ot taka ciekawostka.
Przytarte panewki powinno być slychać
Maruda, dalej uważasz to za herezje?
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-09-21, 19:25   

pisze że kilka razy mrugneła a nie świciła sie
 
 
ahmed799 


Motocykl: Valkyrie GL 1500 Interstate
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 907
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-09-22, 01:43   

Maruda, nie ma co polemizowac tylko trzaba pomóc
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
 
Maruda 


Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-09-22, 07:02   

masz racje nr tel dostał bedzie chciał to zadzwoni
 
 
pawel1304 

Motocykl: Honda VT 700c Shadow 1985
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-09-22, 19:35   

Zacząłbym od wyczyszczenia i regulacji gaźników, a dopiero na koniec obstawiał "śmierć" silnika.
U mnie też był na początku mało żwawy, a po czyszczeniu i regulacji jest rakieta.

Swoją drogą, najlepiej mi chodzi jak śruby regulacji składu mieszanki są wykręcone aż o 7 obrotów, trochę mnie to dziwi skoro w instrukcji piszą o 3 obrotach. Gdy próbowałem z mniej wykręconymi to moto strzela w wydech, ma nierówne wolne obroty i na ciepło nie odpala.
 
 
jarekkat 
Jarek

Motocykl: shadow vt 750 c 83
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Zapasternicze
Wysłany: 2018-09-23, 21:04   

Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach , ok. 60 psi. to około 4 atmosfer ,trochę mało . W serwisówce jest ok . 170 psi. a to 11 atmosfer. Wyjeżdziłem paliwo to łatwiej dostanę się do gażników ,przeczyszczę przedmucham i zobaczymy ,z synchronizacją nie problem gorzej z mieszanką u mnie śrubka wykręcona jest 2,5 obrotu ,przydała by się świeca szklana ale i bez niej poeksperymentuję .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM