spada moc 750
Odpowiedz do tematu

: spada moc 750
Witam,
nie wiem nawet kiedy ale spadły mi osiągi w Hani , 120 to max kiedyś bez problemu 160,
filtr paliwa ,powietrza czyste ,świece nowe ,pali czy ciepły czy zimny na dyg ,gażniki zsynchronizowane /jeszcze ich nie czyściłem/ . Zbiera się ale gorzej jak kiedyś , na 6 biegu tylko 3500 obr. i tyle :-( . Fakt zaniedbałem olej , był mały stan i kontrolka parę razy mrugła ,walnęły pierścienie ?

:
Może trochę kg przybyło tobie ;-) Sprawdź sprężanie.

Pozdrawiam
Maciek


I want to break free !
:
Jak kontrolka mrugała to dostały po dupie panewki wałki rozrządu i wszystko co olejem smarowane

:
Gapiostwo kosztuje nawet kilka tysięcy. Przerabiałem temat. Powodzenia.

:
Dzięki sprawdzę sprężanie , spróbuję jeszcze gażniki przeczyścić ale czuję że kapitalka tej zimy konieczna... Jeżdi się miło ale Hania błędów nie wybacza :-(

:
Jak się w silniku zaniedbuje olej do momentu aż zaczyna świecić ciśnienie to niestety tak się to kończy.

:
W takim przypadku wystarczy zrobić ręczną przekrętkę wałem i będzie wszystko wiadomo.

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
No kontrolka zamrugała przy ostrym hamowaniu , niestety Cień ma już swoje latka i bierze olej . W sobotę sprawdzę ciśnienie , serwisówka mówi że powinno być 171 +/- 28 psi. ciekawe ile mi pokaże . Nie jestem mechanikiem i nie do końca wiem czego szukać kręcąc wałem ale spróbować trzeba , każda rada uczy czegoś nowego .

:
Co to ma być ta przekrętka i co ma wyjaśnić bo dla mnie to jakieś herezje

:
Najprostszy sposób na sprawdzenie czy silnik jest przytarty (tzw. nie zlapalo tłoka). Jeżeli kolega pisze że kilka razy świeciła mu kontrolka oleju to może się tłok przytarł co powoduje wlasnie spadek mocy silnika.
Ot taka ciekawostka.
Przytarte panewki powinno być slychać
Maruda, dalej uważasz to za herezje?

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
pisze że kilka razy mrugneła a nie świciła sie

:
Maruda, nie ma co polemizowac tylko trzaba pomóc

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
masz racje nr tel dostał bedzie chciał to zadzwoni

:
Zacząłbym od wyczyszczenia i regulacji gaźników, a dopiero na koniec obstawiał "śmierć" silnika.
U mnie też był na początku mało żwawy, a po czyszczeniu i regulacji jest rakieta.

Swoją drogą, najlepiej mi chodzi jak śruby regulacji składu mieszanki są wykręcone aż o 7 obrotów, trochę mnie to dziwi skoro w instrukcji piszą o 3 obrotach. Gdy próbowałem z mniej wykręconymi to moto strzela w wydech, ma nierówne wolne obroty i na ciepło nie odpala.

:
Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach , ok. 60 psi. to około 4 atmosfer ,trochę mało . W serwisówce jest ok . 170 psi. a to 11 atmosfer. Wyjeżdziłem paliwo to łatwiej dostanę się do gażników ,przeczyszczę przedmucham i zobaczymy ,z synchronizacją nie problem gorzej z mieszanką u mnie śrubka wykręcona jest 2,5 obrotu ,przydała by się świeca szklana ale i bez niej poeksperymentuję .

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group