Witam,
Mam problem
przedwczoraj jak stał odpalony to wypłynął płyn chłodzący z zbiorniczka wyrównawczego, uzupełniłem w domu. Wczoraj zauważyłem że z przedniego cylindra lecą z tłumika gorące spaliny, a z tylnego letnie spaliny. Co to może być?
Jeździ normalnie
odpala normalnie
wentylator się włącza
podczas jazdy temperatura w normie
Czy to może być zacięty termostat ?
Odpowiedz do tematu
: Temperatura spalin - układ chłodzenia
:
Po jakim czasie odpalenia sprawdzałeś temperaturę garów i tą ich nierównomierność temperaturową????
co do płynu to może po prostu wywaliło nadmiar i tyle
sarna88 napisał/a: |
przedwczoraj jak stał odpalony to wypłynął płyn chłodzący z zbiorniczka wyrównawczego, uzupełniłem w domu. Wczoraj zauważyłem że z przedniego cylindra lecą z tłumika gorące spaliny, a z tylnego letnie spaliny. Co to może być? |
Po jakim czasie odpalenia sprawdzałeś temperaturę garów i tą ich nierównomierność temperaturową????
co do płynu to może po prostu wywaliło nadmiar i tyle
Honda - The Power of Dreams
:
po przejechaniu 30 km
Dzisiaj sprawdziłem świece, na każdej jest iskra. Przy odpalonym silniku, odpiołem przewód od świecy:
-przedni cylinder (gorące spaliny)
przy odpięciu lewej albo prawej świecy, było czuć reakcję silnika
- tylni cylinder (letnie spaliny)
przy odpięciu lewej albo prawej świecy, nie było czuć żadnej reakcji silnika (świece suche, iskra jest)
Czy to znaczy że jest do zrobienie synchronizacja gaźników??
Dzisiaj sprawdziłem świece, na każdej jest iskra. Przy odpalonym silniku, odpiołem przewód od świecy:
-przedni cylinder (gorące spaliny)
przy odpięciu lewej albo prawej świecy, było czuć reakcję silnika
- tylni cylinder (letnie spaliny)
przy odpięciu lewej albo prawej świecy, nie było czuć żadnej reakcji silnika (świece suche, iskra jest)
Czy to znaczy że jest do zrobienie synchronizacja gaźników??
:
Może jest to spowodowane konstrukcją układu wydechowego. Ja mam dwa wydechy po prawej stronie i można powiedzieć że jest ten sam objaw. Tylny cylinder ma kolanko w kształcie rozwartej litery u i część rury idzie w okolicy stopki centralnej i dopiero wychodzi po prawej stronie. Możesz sprawdzić termometrem ciepłotę cylindrów po pogonieniu moto.
:
Odpowiedz do tematu
Po ostatnim powrocie z pracy zaczął strzelać i prychać na niskich obrotach, przy 3500 jechał w miarę.
ja mam dwie rury puste, po jednej na strone
ja mam dwie rury puste, po jednej na strone