Odpowiedz do tematu
: jak to jest z rozmiarem
mierzę 194 cm. tu i ówdzie można przeczytać, że Shadow został zaprojektowany z myślą o raczej mniejszych ludziach. póki co, jeżdżę sobie po dzielnicy moją maszyną (w oczekiwaniu na prawko i serwis), natomiast zdążyłem zauważyć, że kolana mi przeszkadzają, żeby dobić kierownicę do końca. przy większych prędkościach to nie stanowi, ale przy manewrowaniu na parkingu owszem. pytanie - czy choppery tak mają po prostu, czy rzeczywiście Honda Shadow jest dla mnie za mała? Być może przesunięcie podnóżków z dźwignią biegów i hamulcem, by załatwiło sprawę?
:
Mam 193 cm i tez miałem vt750. Ten problem zawsze będziesz miał ma mniejszych chopperach. Na dużych (vtx, road star, etc) jest troche lepiej. Przesunięcie podnóżków zdecydowanie polecam. Zrobiłem to na swoim warriorze 2 lata temu i pozycja jest teraz dużo wygodniejsza - mogę jeździć od tankowania do tankowania bez potrzeby postoju.
:
Nie wiem jak to jest na dłuższych trasach, ponieważ póki co tylko po dzielni śmigam - egzamin za tydzień . Pozycja jakoś nie specjalnie mi doskwiera, jedynie co, to te kolana haczące o kierownicę przy maksymalnym wychyleniu. Dwa pytanka:
Czy przesunięcie podnóżków ogarnie problem z kolanami? Na chłopski rozum tak, ale nie jestem pewien czy da się je przesunąć tak daleko, żeby je na tyle obniżyć, aby kolana przestały zawadzać.
Rozumiem, że mówimy, o przesunięciu do przodu całej konstrukcji - podnóżki z dźwigniami od biegów i hamulca? Czy to jest jakaś skomplikowana operacja, czy coś trzeba dorabiać, czy może istnieją jakieś kompletne zestawy do montażu we własnym zakresie albo w serwisie? Jak tak, to wiesz może gdzie coś takiego można zamówić?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Kal
Czy przesunięcie podnóżków ogarnie problem z kolanami? Na chłopski rozum tak, ale nie jestem pewien czy da się je przesunąć tak daleko, żeby je na tyle obniżyć, aby kolana przestały zawadzać.
Rozumiem, że mówimy, o przesunięciu do przodu całej konstrukcji - podnóżki z dźwigniami od biegów i hamulca? Czy to jest jakaś skomplikowana operacja, czy coś trzeba dorabiać, czy może istnieją jakieś kompletne zestawy do montażu we własnym zakresie albo w serwisie? Jak tak, to wiesz może gdzie coś takiego można zamówić?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Kal
:
Powiem tak: przy takich a nie innych gabarytach twoich i motoru, to problemu haczenia całkowicie nie wyeliminujesz. Gotowe sety można kupić, ale są dosyć drogie - poszukaj na ebay w USA - podają ci cenę łącznie z kosztami celnymi i po kilku dniach masz w domu. Ale skoro to pierwsze moto, to moze pojeździj sezon, dwa a potem zmień na większy.
:
Dokładnie takie miałem założenie - shadowka jest na 2-3 sezony, a potem coś większego, albo VTX, czy pokrewne z innych stajni, albo H-D, marzy mi się V-Rod.
Ale póki co, moja maszyna jest najwspanialsza i chciałbym ją doprowadzić do optimum, tak mechanicznie jak ergonomicznie. Możesz dać linka do takiego seta na ebayu? Próbuje złapać temat na parę sposobów, ale znajduje tylko wszelakiej maści spacerówki...
Ale póki co, moja maszyna jest najwspanialsza i chciałbym ją doprowadzić do optimum, tak mechanicznie jak ergonomicznie. Możesz dać linka do takiego seta na ebayu? Próbuje złapać temat na parę sposobów, ale znajduje tylko wszelakiej maści spacerówki...
:
OK, już mam - jest TC Bros -
http://www.tcbroschoppers...ension-kit.html
nawet to nie drogie. mam tylko wątpliwości, czy nie wejdzie to w paradę z gmolami...
http://www.tcbroschoppers...ension-kit.html
nawet to nie drogie. mam tylko wątpliwości, czy nie wejdzie to w paradę z gmolami...
:
Skoro haczy kierownica to może z nią coś zrobić?
:
Mam 192 cm na 750 miałem te same odczucia/
Na 1100 jak ręką odjął
Na 1100 jak ręką odjął
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
albo sety, albo gmole - dwa w jednym sie raczej nie da, bo dźwignie i podnóżki są w miejscu, gdzie będzie rura gmola.
:
przyjrzałem sie temu, co znalazłeś - cena dobra. Te rozwiązanie na 100% z gmolami nie zadziała z powodu pręta, który idzie przed chłodnica.
:
dzięki - zatem sprawie sobie to na przyszły sezon, póki co gmole ważniejsze
Dwoogie napisał/a: |
przyjrzałem sie temu, co znalazłeś - cena dobra. Te rozwiązanie na 100% z gmolami nie zadziała z powodu pręta, który idzie przed chłodnica. |
dzięki - zatem sprawie sobie to na przyszły sezon, póki co gmole ważniejsze
:
Mi dorabiał jakiś gość ze Starachowic, Namiarów nie znajdę ale wiem że gość tym się zawodowo zajmował.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
:
a może wystarczy trochę podnieść kierownicę - widziałem takie risery w sklepach hamerykańskich, albo wstawić nową - bardziej wygiętą ku górze.
ktoś to ćwiczył?
ktoś to ćwiczył?
:
Wysunięte sety też dają radę. Nie jest to co prawda gmol, ale przy 40 km/ nogi i bak ochronił. Uwierz mi, wiem coś o tym.
kal800 napisał/a: | ||
dzięki - zatem sprawie sobie to na przyszły sezon, póki co gmole ważniejsze |
Wysunięte sety też dają radę. Nie jest to co prawda gmol, ale przy 40 km/ nogi i bak ochronił. Uwierz mi, wiem coś o tym.
Pozdrawialski
Jerson
"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
Jerson
"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Odpowiedz do tematu
Kal800 miałem ten sam problem co Ty.
Mam 184 wzrostu i VT 750 ACE 02r była dla mnie po prostu za krótka (tyłkiem wycierałem szwy na rancie siedzenia).
Ponieważ jak piszesz dopiero zaczynasz przygodę z motocyklami proponuję tobie trochę się pomęczyć a potem przesiąść na coś bardziej dopasowanego i odpowiadającego twojemu wzrostowi a przede wszystkim doświadczeniu.
Tymczasem gmole powinny poprawić komfort jazdy a przy okazji bezpieczeństwo.
Mam 184 wzrostu i VT 750 ACE 02r była dla mnie po prostu za krótka (tyłkiem wycierałem szwy na rancie siedzenia).
Ponieważ jak piszesz dopiero zaczynasz przygodę z motocyklami proponuję tobie trochę się pomęczyć a potem przesiąść na coś bardziej dopasowanego i odpowiadającego twojemu wzrostowi a przede wszystkim doświadczeniu.
Tymczasem gmole powinny poprawić komfort jazdy a przy okazji bezpieczeństwo.