/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie dysze do małej Hani
Autor Wiadomość
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-18, 13:13   Jakie dysze do małej Hani

Siemanko ludziska ja z zapytaniem czy ktoś się orientuje jakie są oryginalne dysze do małej Hani bo planuje mnie nic na oryginał ale nie mogę znaleźć jakie one są
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-18, 14:41   Re: Jakie dysze do małej Hani

Matthew90 napisał/a:
Siemanko ludziska ja z zapytaniem czy ktoś się orientuje jakie są oryginalne dysze do małej Hani bo planuje mnie nic na oryginał ale nie mogę znaleźć jakie one są


w twoim temacie: Zmiany nastroju małej Hani, padła kiedyś taka odpowiedź:

dysze i igły shadow:
1.
Main jet: '99 i '00 - front 70; rear 75;
Main jet: '01 i nowsze - front 78; rear 78;


w zależności od rocznika masz wybór ;)
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-18, 15:27   

Sądziłem że są mniejsze bo świece mam czarne jak nie powiem co
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-04-18, 22:19   

sprawa poruszana wiele razy :) MARQ, dobrze pisze. a ja dodam pewnego rodzaju uzupelnienie:

Varadero 125 rok 2001-2003
Dysza przód 82 iglica C12A sprężyna membrany dłuższa
Dysza tył 88 iglica C12B sprężyna membrany krótsza
Dysza ssania 38 przód i tył
śruba składu mieszanki 1.75 do 2,5

Varadero 125 rok 2004-2006
Dysza przód 85 iglica C12C
Dysza tył 92 iglica B76E
Dysza ssania 38
Śruba składu mieszanki 2.75


kiedyś gdy ja zgłebiałem temat jak odblokować moją Hanke ktoś z tego forum napisał że mechanik uszkodził mu gaźnik, kupił innym i moto było słabsze i wolniejsze. po przelożeniu dysz i iglic ze starego, uszkodzonego gaźnika wszystko wróciło do normy - okazało sie że w starym gaźniku siedziały bebechy z Varadero 04'+.

Matthew90, czarne świece raczej świadcza o za dużej ilości paliwa (lub za małej ilości powietrza) co by moglo wskazywać na za małe dysze :-)
_________________

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-19, 07:18   

Zamek1200 napisał/a:
czarne świece raczej świadcza o za dużej ilości paliwa (lub za małej ilości powietrza) co by moglo wskazywać na za małe dysze :-)


dysze podają paliwo a nie powietrze,
a zatem jeżeli paliwa jest za dużo to dysze są raczej za duże niż za małe, jeśli już... albo skład po prostu do ustawienia.

tak czy inaczej na pewno warto wiedzieć co się dokładnie ma.
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-19, 13:23   

W następnym tygodniu rozbieramy go bo coś mam z głowicą bo nie przepala całej mieszanki i sobie sprawdze wszystkie dysze i będę wiedział co jest nie tak
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-04-19, 15:50   

MARQ napisał/a:
to dysze są raczej za duże niż za małe


oj tam oj tam, nie mądruj się :mrgreen: , było juz po 23 i odwróciło mi sie heh ;-)

Matthew90, jak już do glowicy bedziesz zaglądał to zwróć uwage na łozyska wałków - czy nie ma opiłków metalowych porozrzucanych po całym wnętrzu
_________________

 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-19, 15:57   

Właśnie od tego też chce zacząć bo może poprostu łożysko się kończy
Po sprawdzeniu kompresji na ciepłym wyszło mi że przód ma 10 bar a tyl ma +/- 13bar
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-04-19, 20:28   

no to ewidentnie coś jest na rzeczy
_________________

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-20, 08:42   

Zamek1200 napisał/a:
MARQ napisał/a:
to dysze są raczej za duże niż za małe
oj tam oj tam, nie mądruj się :mrgreen: , było juz po 23 i odwróciło mi sie heh ;-)
tobie się odwróciło a potem ludzie to czytają i "sie gupio uczo" ;)
już chyba pisałem o poradniku na YT w którym motórzyście się według mnie źle przeczytało i zamiast 3/4 obrotu z przodu oraz z tyłu to zaleca na koniec procedury wykręcić 3 pełne obroty z przodu oraz 4 pełne obroty z tyłu. Zalecam daleko idącą roztropność w korzystaniu z tego typu poradników ;)
- ale nie ma tego złego... mam taki kątowy jak tam pokazał - może mi się coś z nim uda wykombinować. na razie miałem czas tylko synchro ogarnąć i czekam na lepsze czasy...

Zamek1200 napisał/a:
Matthew90, jak już do glowicy bedziesz zaglądał to zwróć uwage na łozyska wałków - czy nie ma opiłków metalowych porozrzucanych po całym wnętrzu
tutaj również trzeba zwrócić uwagę przy wymianie filtra oleju, czy na nim nic nie siedzi oraz pogrzebać paluchem w spuszczonym już starym oleju... czy tam nic nie ma - jeśli śruba magnetyczna nie wyłapała lub nie jest magnetyczna.
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-20, 13:38   

Nie przypominam sobie sobie by jakiekolwiek opiłki metalu znajdowały się w filtrze oleju możliwe że jest to wina łożyska walka albo samego walka i dlatego nie otwiera się do końca i jest jak jest
Będę miał chwilę cały przód zwalam i sprawdzę co jest na rzeczy będę was w miarę często informowal o postępach
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-04-20, 22:43   

no własnie jak będzie rozwalone łożysko to w filtrze powinienes miec metalowy proszek. u mnie po ok 2000km od wymiany problem powrócił - nie wiem co mi zalożyli, pewnie "wysokiej jakości produkt z gównolitu". w kazdym razie na jesieni jak wymieniałem olej to w filtrze był "gwiezdny pył" :) przymierzam sie wreszcie by to zrobić.. ciągle tylko przymierzam ;/
_________________

 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2018-04-22, 07:22   

Najlepiej zrobić samemu wtedy wiesz że jest dobrze
Trzymałem półtora miecha u mechanika i co najlepsze tylko ściągnął gaźnik i sprawdził kompresję dlatego sam się biorę za naprawę
 
 
Daro66 

Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 57
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 159
Skąd: Warszawa/Michałowice
Wysłany: 2018-04-22, 11:48   

Panowie , jeśli chodzi o łożysko wałka rozrządu to polecam tylko w zamienniku SKF z luzem C3, sprawdzone . FaG wytrzymało ok 1 tyś. km , SKF turla się trzeci sezon ok 18 tyś. km i jest dobrze. Owszem wprawne ucho wychwyci, że jest głośniejsze z luzem C3 , ale spokój przez trzy sezony to dużo. Oczywiście przed montażem wymyć smar stały, zalać olejem silnikowym i dopiero montować.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-04-22, 16:13   

np TAKIE łożysko ? kupie 2 - bo chyba tylko przedni cylinder pada. i w razie co z 1 trzeba obie osłony usunąć a z drugiego tylko z 1 strony tak?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM