Witam po dłuższym czasie... Moja sytuacja wygląda tak:
http://ifotos.pl/zobacz/201804032_qnwqrap.jpg
Kupiłem inny silnik z przebiegiem 14,5 tyś.
jestem w trakcie przekładania do niego wszystkiego ale stanąłem na Magneto
Poradzi ktoś jak go odkręcić i jak go ściągnąć?
Odpowiedz do tematu
:
:
A po co przekladasz wszystkie podzespoły skoro silnik który kupiłeś ma "znikomy" przebieg i zakładam że przy takim przebiegu to igła? Do zdjęcia magneta potrzeba ściągacza jeżeli przez Magneto rozumiesz obracające się koło wychodzące że skrzyni. Jeżeli nasz na myśli uzwojenie to wystarczy odkręcić wszystkie śruby i obruszyc je delikatnie i powinno zejść. Jak by coś ci nie poszło to mam kompletny sprawny silnik do sprzedania w atrakcyjnej cenie
:
Chodzi mi o koło magnetyczne. muszę przełożyć do "nowego silnika"
Skorupek napisał/a: |
A po co przekladasz wszystkie podzespoły skoro silnik który kupiłeś ma "znikomy" przebieg i zakładam że przy takim przebiegu to igła? Do zdjęcia magneta potrzeba ściągacza jeżeli przez Magneto rozumiesz obracające się koło wychodzące że skrzyni. Jeżeli nasz na myśli uzwojenie to wystarczy odkręcić wszystkie śruby i obruszyc je delikatnie i powinno zejść. Jak by coś ci nie poszło to mam kompletny sprawny silnik do sprzedania w atrakcyjnej cenie |
Chodzi mi o koło magnetyczne. muszę przełożyć do "nowego silnika"
:
W takim razie konieczny będzie ściągacz a o ile dobrze pamiętam ono jest wysokim momentem dociśnięte na storzek. Sciagnij z netu lub poszukaj na forum linku do serwice manuala i tam będziesz miał jakiego narzędzia urzyc i jak się do tego zabrać żeby nie zrobić więcej szkód.
:
oczy bolą
:
A dlaczego?
Japa napisał/a: |
oczy bolą |
A dlaczego?
:
jak z takim przebiegiem to nie kombinować tylko przekładać całość, w ogłoszeniach wszystkie mają naści tys. a im starsze tym mniej
Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Bo rozbebeszony
surim napisał/a: | ||
A dlaczego? |
Bo rozbebeszony
:
no tak oczy bolą a mnie jeszcze ręce...
Japa napisał/a: | ||||
Bo rozbebeszony |
no tak oczy bolą a mnie jeszcze ręce...
:
Potrzebuję Waszej pomocy przy wyciągnięciu sprzęgła. W serwisówce pisze:
"Odkręć nakrętkę zabezpieczającą sprzęgła za pomocą wiertarki lub szlifierki.
UWAGA
• Uważaj, aby nie uszkodzić nici wału."
strona 7-4
"Odkręć nakrętkę zabezpieczającą sprzęgła za pomocą wiertarki lub szlifierki.
UWAGA
• Uważaj, aby nie uszkodzić nici wału."
strona 7-4
:
Porywasz się na coraz większe momenty. Nie wiem czy ten nie jest największy ze wszystkich
Jak odkręcane kosz w swojej to nie mało się nagimnastykowalem żeby ta śrubę odkręcić. Pamiętam że blokowałem tylnie koło na pierwszym biegu poprzez jego przytwierdzenie pasami do wahacza ale jak silnik na stole to chyba tylko kluczem pneumatycznym o dużym momencie może się udać. Z tego co pamiętam jest tam podkładka zaginania na nakrętce...
Jak odkręcane kosz w swojej to nie mało się nagimnastykowalem żeby ta śrubę odkręcić. Pamiętam że blokowałem tylnie koło na pierwszym biegu poprzez jego przytwierdzenie pasami do wahacza ale jak silnik na stole to chyba tylko kluczem pneumatycznym o dużym momencie może się udać. Z tego co pamiętam jest tam podkładka zaginania na nakrętce...
:
Ja nakrętkę kosza sprzęgłowego odkręcałem w zeszłym tygodniu taim elektrycznym kluczem pneumatycznym, poszła jak po maśle.
:
Kupowałem go w zeszłym roku na promocji za ok 90,00zł teraz trochę podrożał:
https://www.jula.pl/catal...y-009120/#tab02
https://www.jula.pl/catal...y-009120/#tab02
:
Dzięki. jutro go zakupię.
Odpowiedz do tematu
Hydrant napisał/a: |
Kupowałem go w zeszłym roku na promocji za ok 90,00zł teraz trochę podrożał:
https://www.jula.pl/catal...y-009120/#tab02 |
Dzięki. jutro go zakupię.