Odpowiedz do tematu
:
Link coś nie działa.
:
już działa
Gabriel napisał/a: |
Link coś nie działa. |
już działa
:
ło matko ale cena, oby mój motorek jak najdłużej nie wymagał takich zabiegów
:
przedrukowali pozycje z cennika, nawet nie za bardzo analizując co trzeba zrobić :(, więc
- wymiana filtr powietrza 50 ( i tak go trzeba wyjąc aby dostać się do gaźnika ?)
- wymiana krućców sących ( czyż byś miał dwa gaźniki to dlaczego zestaw naprawczy CAŁY jeden ? i skoro chcą regenerować gaźnik to i tak myszą zdjąć krućce )
- 900 zł za wymianę uszczeli pod głowicą, to z planowaniem i docieraniem zaworów cena troszkę z sufitu
nie podoba mi się ta wycena, po prostu chcą od razu wszystko wymieniać, trochę idąc na łatwiznę - moja opinia - zmień mechanika, nawet jeśli będzie miał robić dokładnie to co zostało wymienione - to i tak będzie dużo taniej
- wymiana filtr powietrza 50 ( i tak go trzeba wyjąc aby dostać się do gaźnika ?)
- wymiana krućców sących ( czyż byś miał dwa gaźniki to dlaczego zestaw naprawczy CAŁY jeden ? i skoro chcą regenerować gaźnik to i tak myszą zdjąć krućce )
- 900 zł za wymianę uszczeli pod głowicą, to z planowaniem i docieraniem zaworów cena troszkę z sufitu
nie podoba mi się ta wycena, po prostu chcą od razu wszystko wymieniać, trochę idąc na łatwiznę - moja opinia - zmień mechanika, nawet jeśli będzie miał robić dokładnie to co zostało wymienione - to i tak będzie dużo taniej
:
coś chyba wygląda znajomo, jak u mnie kiedys
https://photos.app.goo.gl/mUwRYc5Q95RvatZw2
rachunek PORAŻA
https://photos.app.goo.gl/mUwRYc5Q95RvatZw2
rachunek PORAŻA
:
dokładnie.. np. pod hasłem kompleksowa obsługa gaźników powinna się już raczej kryć i wymiana króćców, płynu chłodniczego czy filtr powietrza - jedna tak naprawdę robota. przynajmniej u mnie ;)
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
A co ma płyn chłodniczy do gaźników jeśli wolno spytać bo ja niedouczony jestem?
MARQ napisał/a: |
dokładnie.. np. pod hasłem kompleksowa obsługa gaźników powinna się już raczej kryć i wymiana króćców, płynu chłodniczego czy filtr powietrza - jedna tak naprawdę robota. przynajmniej u mnie ;) |
A co ma płyn chłodniczy do gaźników jeśli wolno spytać bo ja niedouczony jestem?
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
może nie wszędzie - jak widać - ale u mnie w vt125 żeby wyjąć gaźniki to chłodziwo trzeba było według serwisówki spuścić i rurki od gaźników odłączyć.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
o tutaj widać to o czym mówię
do każdego gaźnika przy śrubach regulacji mieszanki mam takie rury z chłodziwem
do każdego gaźnika przy śrubach regulacji mieszanki mam takie rury z chłodziwem
:
Obrazek się nie otwiera .
Zgłupiałem i ja. Czyżby gaźniki chłodzone cieczą???
chyba że to chłodziwo to Pb - bo to jedyna ciecz coby ją do gaźnika zapodać.
MARQ napisał/a: |
o tutaj widać to o czym mówię
do każdego gaźnika przy śrubach regulacji mieszanki mam takie rury z chłodziwem Obrazek |
Obrazek się nie otwiera .
Zgłupiałem i ja. Czyżby gaźniki chłodzone cieczą???
chyba że to chłodziwo to Pb - bo to jedyna ciecz coby ją do gaźnika zapodać.
:
Chłodzone to nie, raczej podgrzewane.
derek99 napisał/a: |
Czyżby gaźniki chłodzone cieczą??? |
Chłodzone to nie, raczej podgrzewane.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
sorry za ciąg dalszy offtop... bo to nie dział 125 ale wywołany odpowiadam
nikomu się fotka nie pokazała? wrzuciłem do tego samego folderu udostępnionego, co kiedyś już wrzucałem i raczej działało.
dokładnie tak, na poniższej rycinie to numery 11. oraz rurki doprowadzające nr 16,17,18.
jakby się nie chciało wyświetlić, to link
nikomu się fotka nie pokazała? wrzuciłem do tego samego folderu udostępnionego, co kiedyś już wrzucałem i raczej działało.
Todek napisał/a: | ||
Chłodzone to nie, raczej podgrzewane. |
dokładnie tak, na poniższej rycinie to numery 11. oraz rurki doprowadzające nr 16,17,18.
jakby się nie chciało wyświetlić, to link
:
A Ciebie ile to wyniosło?
Japa napisał/a: |
coś chyba wygląda znajomo, jak u mnie kiedys
https://photos.app.goo.gl/mUwRYc5Q95RvatZw2 rachunek PORAŻA |
A Ciebie ile to wyniosło?
:
Zapytałem znajomego mechanika znajomego ile u niego kosztuje impreza "obsługi gaźnika" i co wchodzi w jego skład. Odpowiedział mi:
Jako moto poprosiłem o wycenę u mnie - VT600
Cytat: |
Czyszczenie, regulacja, synchronizacja ok 200zl
Ew wymiana czesci w srodku ale to po rozebraniu |
Jako moto poprosiłem o wycenę u mnie - VT600
Primum non nocere
:
Jeśli mnie pamięć nie myli zapłaciłem 450zł, ale moto zabrał jeden z forumowiczów można powiedzieć "spod domu" i później również odwiózł na lawecie. Dodatkowo obszył mi oparcie dla pasażera skórą, bo kupując moto go nie było.
Odpowiedz do tematu
surim napisał/a: | ||
A Ciebie ile to wyniosło? |
Jeśli mnie pamięć nie myli zapłaciłem 450zł, ale moto zabrał jeden z forumowiczów można powiedzieć "spod domu" i później również odwiózł na lawecie. Dodatkowo obszył mi oparcie dla pasażera skórą, bo kupując moto go nie było.