Przegląd/ wymontowanie gaźników
Odpowiedz do tematu

: Przegląd/ wymontowanie gaźników
Postanowiłem wymontować gażniki do przeglądu mycia itd.
Myślałem ze zrzucę bak i w miarę łatwo się do niego dobiorę.
Widzę ze nie jest to takie proste. Wydaje się być bardzo ciasno i wiele do rozmontowania przy okazji. A chciał bym to zrobić bo zauważyłem że lewy gaźnik jest wyraźnie tłusty. Tak jakby którędyś puszczał paliwo.
Jak podejść do tego jeża?

:
Już chyba sam sobie odpowiedziałeś, żeby wyjąć gaźnik trzeba trochę porozbierać jednak nie jest to operacja na otwartym sercu spoko da radę. Z drugiej strony tłusty gaźnik to raczej nie od paliwa to nie diesel benzyna jest sucha, więc szukał bym innej przyczyny.

:
Trzeba sobie sciagnac serwice manual i tam ladnie jest opisane. ja na weekendzie czyscilem gazniki. Po rozkreceniu dobrze jest sie zaopatrzyc w nowe o-ringi. Ja jak szukalem po specyfikacji to wszystkich nie da sie znalesc bo sa oznaczone jako komplet uszczelek honda, wiec po rozkreceniu polecialem do sklepu. Przykładowo zamiast uszczelki oryginalnej pod pokrywe plywakow zastosowalem o-ring 76x2 i wpasowal sie idealnie. A najwazniejsze to sprawdzic stan membran

:
Nie jest tak trudno, jak na pierwszy rzut oka wygląda. jest trochę linek i wężyków do odłączenia. Zdemontowałem, rozebrałem oba gaźniki, oczyściłem i na powrót zamontowałem nie wymieniając żadnych uszczelek. Nigdzie nic nie ciekło.

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
a przed rozłączeniem rurek to ja oprócz fotek jeszcze chyba poznaczę jakimiś lakierami żony co gdzie było ;)

metalowe obejmy na przewodach nie łamią się? zawsze miałem problem z rozgięciem tego cholerstwa

:
Obejmki są ok, sprężyste nie zardzewiałe. Przy najmniej u mnie
Węże też "gumowe" czyli elastyczne po tylu latach. A nie twarde jak kanalizacyjne PVC, co często się zdarza.
Część już rozpiąłem w ub. sobotę, w zimnym garażu, a nie było problemów z suwaniem węży.

:
Pytanie: uszczelki pomiędzy gaźnikami a korpusem airbox'a były potraktowane jakimś klejem miękkim jak butapren. To tak ma być? Po umyciu uszczelek i gaźnika mam je kleić znów? Jeśli tak to czym?
To co jest wygląda jak brązowa guma.

Z braku myjki ultrasono - czy z zewnątrz i od środka myć tym samym? Uszczelki też?
Nitro? Benzyna zwykła lub ekstrakcyjna? Nafta świetlna?
Gaźniki w częściach..

:
MARQ napisał/a:
Pytanie: uszczelki pomiędzy gaźnikami a korpusem airbox'a były potraktowane jakimś klejem miękkim jak butapren. To tak ma być? Po umyciu uszczelek i gaźnika mam je kleić znów? Jeśli tak to czym?
To co jest wygląda jak brązowa guma.

Z braku myjki ultrasono - czy z zewnątrz i od środka myć tym samym? Uszczelki też?
Nitro? Benzyna zwykła lub ekstrakcyjna? Nafta świetlna?
Gaźniki w częściach..

Ktoś chyba chciał zbyt dokładnie uszczelnić. Wg mnie nie trzeba tam nic kleić a zwłaszcza butaprenem. Tam gdzie widzisz wygniecione uszczelki i jest możliwość wycieku paliwa to można delikatnie uszczelnić silikonem (najlepiej czarnym termoodpornym).
Myć polecam naftą, jest bezpieczniejsza od benzyny.

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group