/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd/ wymontowanie gaźników
Autor Wiadomość
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-02-18, 09:11   Przegląd/ wymontowanie gaźników

Postanowiłem wymontować gażniki do przeglądu mycia itd.
Myślałem ze zrzucę bak i w miarę łatwo się do niego dobiorę.
Widzę ze nie jest to takie proste. Wydaje się być bardzo ciasno i wiele do rozmontowania przy okazji. A chciał bym to zrobić bo zauważyłem że lewy gaźnik jest wyraźnie tłusty. Tak jakby którędyś puszczał paliwo.
Jak podejść do tego jeża?
 
 
rudyjarecki 


Motocykl: Honda VT 1100
Wiek: 48
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 12
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2018-02-18, 11:55   

Już chyba sam sobie odpowiedziałeś, żeby wyjąć gaźnik trzeba trochę porozbierać jednak nie jest to operacja na otwartym sercu spoko da radę. Z drugiej strony tłusty gaźnik to raczej nie od paliwa to nie diesel benzyna jest sucha, więc szukał bym innej przyczyny.
 
 
MirosławRacz 

Motocykl: shadow vt1100 spirit 2004. Wsk m21w2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-18, 12:58   

Trzeba sobie sciagnac serwice manual i tam ladnie jest opisane. ja na weekendzie czyscilem gazniki. Po rozkreceniu dobrze jest sie zaopatrzyc w nowe o-ringi. Ja jak szukalem po specyfikacji to wszystkich nie da sie znalesc bo sa oznaczone jako komplet uszczelek honda, wiec po rozkreceniu polecialem do sklepu. Przykładowo zamiast uszczelki oryginalnej pod pokrywe plywakow zastosowalem o-ring 76x2 i wpasowal sie idealnie. A najwazniejsze to sprawdzic stan membran
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2018-02-18, 16:00   

Nie jest tak trudno, jak na pierwszy rzut oka wygląda. jest trochę linek i wężyków do odłączenia. Zdemontowałem, rozebrałem oba gaźniki, oczyściłem i na powrót zamontowałem nie wymieniając żadnych uszczelek. Nigdzie nic nie ciekło.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-19, 10:05   

a przed rozłączeniem rurek to ja oprócz fotek jeszcze chyba poznaczę jakimiś lakierami żony co gdzie było ;)

metalowe obejmy na przewodach nie łamią się? zawsze miałem problem z rozgięciem tego cholerstwa
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-02-19, 14:37   

Obejmki są ok, sprężyste nie zardzewiałe. Przy najmniej u mnie
Węże też "gumowe" czyli elastyczne po tylu latach. A nie twarde jak kanalizacyjne PVC, co często się zdarza.
Część już rozpiąłem w ub. sobotę, w zimnym garażu, a nie było problemów z suwaniem węży.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-25, 11:36   

Pytanie: uszczelki pomiędzy gaźnikami a korpusem airbox'a były potraktowane jakimś klejem miękkim jak butapren. To tak ma być? Po umyciu uszczelek i gaźnika mam je kleić znów? Jeśli tak to czym?
To co jest wygląda jak brązowa guma.

Z braku myjki ultrasono - czy z zewnątrz i od środka myć tym samym? Uszczelki też?
Nitro? Benzyna zwykła lub ekstrakcyjna? Nafta świetlna?
Gaźniki w częściach..
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2018-02-25, 11:52   

MARQ napisał/a:
Pytanie: uszczelki pomiędzy gaźnikami a korpusem airbox'a były potraktowane jakimś klejem miękkim jak butapren. To tak ma być? Po umyciu uszczelek i gaźnika mam je kleić znów? Jeśli tak to czym?
To co jest wygląda jak brązowa guma.

Z braku myjki ultrasono - czy z zewnątrz i od środka myć tym samym? Uszczelki też?
Nitro? Benzyna zwykła lub ekstrakcyjna? Nafta świetlna?
Gaźniki w częściach..

Ktoś chyba chciał zbyt dokładnie uszczelnić. Wg mnie nie trzeba tam nic kleić a zwłaszcza butaprenem. Tam gdzie widzisz wygniecione uszczelki i jest możliwość wycieku paliwa to można delikatnie uszczelnić silikonem (najlepiej czarnym termoodpornym).
Myć polecam naftą, jest bezpieczniejsza od benzyny.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM